Αύξηση της τάξης του 13% σημείωσε ο τζίρος στο λιανεμπόριο τον Σεπτέμβριο του 2021.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, Σ Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών κατά τον μήνα Σεπτέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2020, παρουσίασε αύξηση 13,0% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2021 αύξηση 1,1%.

Ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Σεπτέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2020, παρουσίασε αύξηση 10,1% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2021 μείωση 3,1%.
Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά τον μήνα Σεπτέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2021 παρουσίασε αύξηση 2,7%.

Διαβάστε επίσης: ΕΛΣΤΑΤ – Άνοδο 11% σημείωσε ο τζίρος στο λιανεμπόριο κατά το 3ο τρίμηνο του 2021

Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Όγκου, κατά τον μήνα Σεπτέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2021, παρουσίασε αύξηση 2,2%.

Η αύξηση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών κατά 13,0% τον μήνα Σεπτέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2020, προήλθε, κυρίως, από τις μεταβολές στις παρακάτω κατηγορίες:

Η αύξηση του Δείκτη Όγκου κατά 10,1% τον μήνα Σεπτέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2020, προήλθε, κυρίως, από τις μεταβολές στις παρακάτω κατηγορίες:

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Οι ανταγωνιστές μας «ανοίγουν» την αγορά
Επιχειρήσεις |

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων

Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Επιχειρήσεις |

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025

Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025