Η Χήτος ΑΒΕΕ ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη γαλλική Danone Waters, η οποία συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών εμφιαλωμένου νερού στον κόσμο.
Πρόκειται για μια στρατηγική συνεργασία που αφορά στην εγχώρια αγορά, με τη Χήτος να αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή, εμπορία, merchandising και marketing των προϊόντων Evian και Ferrarelle, από 1 Ιανουαρίου 2022.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Evian αποτελεί τη νούμερο ένα premium μάρκα εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού από τις γαλλικές Άλπεις, σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ το Ferrarelle είναι η πρώτη μάρκα φυσικώς αεριούχου φυσικού μεταλλικού νερού στην Ιταλική αγορά.
Για πρώτη φορά λανσάρονται στην ελληνική αγορά το ανθρακούχο νερό Evian σε γυάλινη φιάλη 750ml και το φυσικώς αεριούχο νερό Ferrarelle 750ml. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει επίσης τους ταχυκίνητους κωδικούς Evian, σε PET και rPET φιάλες για τη ζεστή αγορά (σούπερ μάρκετ κ.ά.).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας «η προσθήκη του Evian και του Ferrarelle, water-partners τoυ επίσημου Οδηγού Michelin, στο προιοντικό χαρτοφυλάκιο της Χήτος, ενισχύει ιδιαίτερα τη θέση της, στην εγχώρια premium αγορά HORECA».
Σημειώνεται ότι η συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές έγινε με απευθείας ανάθεση, «γεγονός που αποδεικνύει την εμβέλεια της αξιοπιστίας της εταιρείας και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχει χτίσει στη μακροχρόνια πορεία της, στην ελληνική και διεθνή αγορά».
Latest News
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο