
Το πρώτο πλοίο με ελληνική σημαία απέκτησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Enesel S.A. που επικεφαλής τους κ. Φίλιππο και Αντώνη Λαιμό.
Υπενθυμίζεται ότι η ελληνική κυβέρνηση έλαβε λίγο πριν το τέλος του προηγούμενου έτους, μέτρα ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητάς της ελληνικής σημαίας καις το πλαίσιο αυτό θα πρέπει να εξετασθεί και η απόφαση της Enesel να υψώσει την ελληνική σημαία σε ένα από τα δεξαμενόπλοια της, όπως προκύπτει και από σχετική ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ανάλογες κινήσεις δεν αποκλείεται σταδιακά να καταγραφούν και από άλλους Έλληνες πλοιοκτήτες.
Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία επέλεξε την ελληνική σημαία για το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο M/T MIAOULIS 21.
Στη σχετική ανάρτηση της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρονται τα εξής: «Πιστοί στη δέσμευσή μας προς το έθνος και την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα για τη συμβολή στην ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού νηολογίου, η Enesel S.A. περήφανα ανακοινώνει ότι το Suezmax M/T MIAOULIS 21 που παραλάβαμε πρόσφατα εντάχθηκε στο ελληνικό νηολόγιο. Από τις 9 Σεπτεμβρίου, το πλοίο φέρει την ελληνική σημαία ανά τον κόσμο».
H Enesel ελέγχει ένα στόλο από 15 δεξαμενόπλοια που φέρουν σημαία Μάλτας,, 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που φέρουν σημαία Σιγκαπούρης, και δυο bulk carriers με σημαία Μάλτας.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.