Mε αυξητικές πωλήσεις online συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο 2021, παρά το γεγονός πως εφέτος τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, έληξε η περίοδος της Black Friday.
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y-International eBusiness Hub από την ελληνική αγορά, κατά την εφετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες του έτους, καθώς και σε τζίρο. Ειδικότερα, δε, για το τριήμερο από 26 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσίασαν αύξηση ημερήσιου τζίρου που ανέρχεται στο 119% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με το μέσο ημερήσιο τζίρο του 2021.
Διαβάστε επίσης: Cyber Monday – Η δεύτερη ευκαιρία της αγοράς – Στο 80% του 2019 η φετινή Black Friday
Ως προς τους επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, ο κλάδος που σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση ημερήσιου τζίρου είναι της ένδυσης/υπόδησης με 170% σε σχέση με μια οποιαδήποτε άλλη ημέρα του έτους και ακολουθούν των αθλητικών ειδών με αύξηση 100%, ο κλάδος των online φαρμακείων με 60% κλπ.
Επιπλέον, η αξία του μέσου καλαθιού αγορών είχε αύξηση της τάξης του 3,5%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως και το ποσοστό μετατροπής σε πώληση (conversion rate) κατά τη διάρκεια του εφετινού Black Friday ενισχύθηκε συγκριτικά με το υπόλοιπο έτος.
Διαβάστε επίσης: Black Friday – 2 στις 3 επιχειρήσεις είδαν χαμηλό τζίρο σε σχέση με έναν τυπικό Νοέμβριο [διαγράμματα]
Σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις, η τάση για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, που ενισχύθηκε περαιτέρω στη διάρκεια της πανδημίας, ήρθε για να μείνει κάνοντας αναγκαία περισσότερο από ποτέ την πραγματοποίηση επενδύσεων σε ψηφιακό μετασχηματισμό για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ακόμη και για τις μικρές. Τα εναλλακτικά κανάλια αγορών που επιτρέπουν πρόσβαση σε αγορές από απόσταση, όπως από ηλεκτρονικό υπολογιστή και κινητό τηλέφωνο σε συνδυασμό με τις προηγμένες μηχανές αναζήτησης που επιτρέπουν εξατομικευμένες προτάσεις, αναδεικνύονται σε απαραίτητες επενδύσεις για την εποχή που ακολουθεί.
Η Generation Y – International eBusiness Hub είμαι μία αμιγώς πολυεθνική εταιρεία στον τομέα ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού επιχειρείν, που παρέχει υπηρεσίες σε όλον τον κόσμο, διατηρώντας γραφεία σε 10 χώρες.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
H Adidas ξεπέρασε τις προσδοκίες στις πωλήσεις και αναβαθμίζει το guidance για το 2024
Οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 5,82 δισ. ευρώ
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora