Η βιομηχανία του online betting είναι βαριά και είναι δεδομένο ότι αναπτύσσεται με τάχιστους ρυθμούς, ολοένα και περισσότερο. Στο παιχνίδι έχει μπει πλέον και η άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όσον αφορά το online. Οι ΗΠΑ ήταν (και είναι ακόμη σε κάποιες περιπτώσεις) μία ιδιαίτερη αγορά για το online στοίχημα. Αυτό φυσικά τραβά το ενδιαφέρον διάφορων επενδυτών όλα αυτά τα χρόνια με κάποιες συνεργασίες να τελεσφορούν και κάποιες άλλες όχι. Κάποιες από αυτές περνούν απαρατήρητες και κάποιες άλλες προκαλούν εντύπωση. Υπάρχουν όμως κι αυτές που ταράζουν τα νερά και στην προκειμένη περίπτωση ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι προ των πυλών. Πάντως σίγουρα η στοιχηματική που δεν περνάει απαρατήρητη ειναι η Στοίχιμαν, μία στοιχηματική που διαθέτει και προσφέρει όλα όσα ψάχνει ένας παίκτης στοιχήματος, συνδυάζοντας το κορυφαίο προϊόν με την ασφάλεια και την αξιοπιστία.

To «τιτίβισμα» της εμπλοκής

Το Twitter λοιπόν είναι αυτό που δείχνει πιθανή μελλοντική συμμετοχή σε συνεργασίες με παρόχους αθλητικού στοιχήματος. Ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θέλει να «βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη», όπως διατείνεται καθώς σκέφτεται να συνάψει συνεργασία με κάθε επισημότητα με διακεκριμένους bookmakers.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, το Twitter αποκάλυψε ότι θα ήταν ανοιχτό να συνεργαστεί με επίσημους συνεργάτες αθλητικών στοιχημάτων με σκοπό να προσφέρει δυνατότητες στοιχηματισμού στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι πρώτες ανακαλύψεις

Μιλώντας στο Front Office Sports, ο David Herman, ανώτερος διευθυντής συνεργατών για τα αμερικανικά αθλήματα στο Twitter, είπε ότι τα αθλητικά στοιχήματα είναι ένα αυξανόμενο θέμα συζήτησης στην πλατφόρμα και ότι η εταιρεία τεχνολογίας, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, διερευνά το ενδεχόμενο και τον τρόπο να αξιοποιήσει τον συγκεκριμένο επιχειρηματικό κλάδο.

Η συχνότητα των αναρτήσεων

Οι αναρτήσεις που σχετίζονται με τα στοιχήματα NFL, αλλά και τα fantasy sports, αυξήθηκαν κατά 22% και 11% αντίστοιχα, σε ετήσια βάση για τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, αντιπροσωπεύοντας έναν αυξανόμενο ενεργό πελάτη με μεγάλη βάση πιστών ακολούθων, παικτών, πελατών (όπως και να το πείτε το ίδιο είναι). Το fan club, κατά κάποιον τρόπο, των χρηστών του twitter που είναι παράλληλα και παίκτες του στοιχήματος ολοένα και γίνει πιο μεγάλο και δυνατό.

Ταχύτητα: το κοινό στοιχείο σε στοίχημα και twitter

Ο Herman έκανε παραλληλισμούς μεταξύ της γρήγορης φύσης του πονταρίσματος και της ενασχόλησης γενικότερα με το αθλητικό στοίχημα και του Twitter. Με αυτόν τον τρόπο και έχοντας την ταχύτητα ως κοινό σημείο αναφοράς φρονεί ότι θα είχε νόημα, twitter και στοίχημα να αναπτυχθούν παράλληλα σε μία νέα συνεργασία.

Τόνισε χαρακτηριστικά: «Πιστεύουμε ότι το Twitter είναι μια πλατφόρμα που παίζει αρκετά δυνατά σε συζητήσεις που σχετίζονται με τον τζόγο. Παίζουμε σε real time και η αμεσότητα είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό στοιχείο αυτής της δραστηριότητας. Είμαστε σε πραγματικό χρόνο. Αυτό συμβαίνει και στο στοίχημα. Τα πάντα τρέχουν εκείνη τη στιγμή, σε μία στιγμή μπορεί να αλλάξουν τα πάντα. Το στοίχημα και ο τζόγος γενικότερα, αποτελούν εδώ και καιρό βασικό συστατικό των αθλητικών συνομιλιών στο Twitter και αυτό είναι κάτι το οποίο δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. Τώρα τα πράγματα έχουν νομιμοποιηθεί, περισσότερα brands στοιχηματικών εταιρειών μπορούν να διαφημιστούν στο Twitter σε σχέση με το  πρόσφατο παρελθόν. Επίσης δίνεται μεγαλύτερη προβολή και έκθεση πλέον στο συσχετισμό αθλημάτων με τις στοιχηματικές εταιρείες. Αυτό είναι ξεκάθαρο, αφού πλέον οι περισσότερες ομάδες, αλλά και ολόκληρες διοργανώσεις, έχουν ως χορηγού ή χορηγούς, στοιχηματικές ιστοσελίδες».

Τι ισχύει μέχρι τώρα

Το Twitter δεν έχει επί του παρόντος επίσημο συνεργάτη αθλητικών στοιχημάτων. Όταν όμως τέθηκε στον Herman το ερώτημα για το αν θα υπήρχε η δυνατότητα  να στοιχηματίσει  κάποιος μέσω ενός book, απευθείας στην πλατφόρμα του Twitter, αυτός δεν δίστασε να απαντήσει ότι το Twitter είναι πλέον σε φάση που μπορεί να αξιολογήσει κάποιο τέτοιο ενδεχόμενο. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι άνθρωποι του twitter είναι συνεχώς σε μία αναζήτηση ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία του κάθε χρήστη που τιτιβίζει. Αν τώρα αυτή η βελτίωση φέρει και απευθείας εμπειρία με το στοίχημα, τότε χαρακτήρισε αυτό το ενδεχόμενο απλά υπέροχο.

Το στοίχημα στις ΗΠΑ

Ο Herman ανέφερε πάντως ότι υπάρχει μία πολυπλοκότητα ακόμη, καθώς σε κάποιες πολιτείες το στοίχημα είναι νόμιμο, σε κάποιες άλλες όμως όχι. Και στο twitter προσπαθούν να προσεγγίσουν το θέμα ολιστικά σε ότι αφορά την επικράτεια των ΗΠΑ. Στην παρούσα φάση υπάρχουν 29 πολιτείες συν την Ουάσιγκτον, στις οποίες είναι νόμιμο πλέον το αθλητικό στοίχημα online. O ρυθμός αύξησης όμως είναι μεγάλος και οι νέοι… παίκτες που μπαίνουν στο παιχνίδι αρκετοί. Αυτό φαίνεται και στο γεγονός ότι άλλες τρεις πολιτείες – το Μέριλαντ, το Ουισκόνσιν και η Νεμπράσκα – έχουν ήδη εγκρίνει νομοθεσία για τα αθλητικά στοιχήματα. Το φαινόμενο μεγαλώνει και το twitter θέλει να είναι μπροστά στις εξελίξεις, με μία συνεργασία που αν ευοδωθεί θα αλλάξει τα δεδομένα που υπάρχουν μέχρι τώρα στο online στοίχημα.

Sponsored article

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης