Η Samsung ήταν ο κορυφαίος κατασκευαστής smartphones για το γ’ τρίμηνο του 2021 και μερίδιο αγοράς της τάξης του 21,2%. Ωστόσο, υπάρχει το σοβαρό ενδεχόμενο αυτό να αλλάξει στο τέλος του δ’ τριμήνου με την Apple να κερδίζει την πρώτη θέση εκμεταλλευόμενη τις εντυπωσιακές έως τώρα πωλήσεις της σειράς συσκευών iPhone 13.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών TrendForce το μερίδιο αγοράς της Samsung ενδέχεται να πέσει κάτω από το 20%. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία θεωρεί ότι η κορεατική εταιρεία θα κερδίσει ένα μερίδιο πέριξ του 19,4%.

Από την άλλη πλευρά, το μερίδιο αγοράς της Apple εκτιμάται ότι θα «ανοίξει» μέχρι το 23,2%, κατά την ίδια χρονική περίοδο, κάτι που μεταφράζεται σε πρωτιά για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό.

Για την τρίτη θέση, η TrendForce θεωρεί ότι ανήκει στην Oppo με ένα μερίδιο που αναμένεται να είναι στο 13,9%. Την κορυφαία πεντάδα θα συμπληρώνουν η Xiaomi (12%) και η Vivo (9.8%).

Η εταιρεία αναλύσεων και ερευνών εκτιμά ότι η Samsung θα μπορούσε να βελτιώσει τη θέση της από το α’ τρίμηνο του 2022, όταν αναμένεται ότι θα λανσάρει τη νέα της ναυαρχίδα, το Galaxy S22. Πρόσφατα δημοσιεύματα θέλουν τη Samsung να στοχεύει στην πώληση τουλάχιστον 33 εκατομμυρίων συσκευών της σειράς Galaxy S22. Επιπλέον, για τον Ιανουάριο του 2022 αναμένεται το λανσάρισμα και του Galaxy S21 FE.

Συνολικά, η TrendForce αναμένει ότι οι συνολικές πωλήσεις συσκευών smartphone για το 2021 θα αγγίξουν τον αριθμό των 1,335 δισεκατομμυρίων, δηλαδή θα είναι κατά 10 εκατομμύρια χαμηλότερα από τις αρχικές προβλέψεις της εταιρείας. Η συνεχιζόμενη έλλειψη μικροτσίπ έχει οδηγήσει σε μείωση των παραδόσεων συσκευών στους μεταπωλητές, κάτι που ενδέχεται να διορθωθεί έως το τέλος της επόμενης χρονιάς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Τεχνητή Νοημοσύνη: Βάζει εμπόδια στο όνειρο των νέων που θέλουν να γίνουν influencers [γράφημα]
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι νέοι θέλουν να γίνουν influencers αλλά η τεχνητή νοημοσύνη καραδοκεί [γράφημα]

Οι υποσχέσεις για εύκολο και γρήγορο κέρδος μέσω αυτοαπασχόλησης κάνει τις νεότερες ηλικίες κυρίως να θέλουν να γίνουν influencers - Τι γίνεται όμως με την τεχνητή νοημοσύνη;