
Η πρώην product manager της Facebook (νυν Meta) και πλέον πληροφοριοδότης, Φράνσις Χόγκεν, δηλώνει ότι χρειάζεται διαφάνεια για να διορθωθούν οι «ασθένειες» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Μιλώντας στο συνέδριο Reuters Next η Χόγκεν ξεκαθάρισε πως θεωρεί ότι μία βαθύτερη έρευνα στο θέμα της απουσίας ελέγχου εκ μέρους του Facebook, ώστε να αποτρέψει την παραπληροφόρηση και την λεκτική κακοποίηση σε γλώσσες πέρα από τα αγγλικά, θα αφήσει το κοινό «ακόμη πιο σοκαρισμένο».
Η ίδια αποχώρησε από την εταιρεία τον περασμένο Μάιο παίρνοντας μαζί της χιλιάδες εσωτερικά έγγραφα, τα οποία στη συνέχεια διέρρευσε στην εφημερίδα Wall Street Journal. Αυτό οδήγησε σε σειρά άρθρων τον Σεπτέμβριο στα οποία περιγραφόταν με κάθε λεπτομέρεια πως το Facebook γνώριζε ότι οι εφαρμογές του βοηθούσαν στο να διαδίδεται διχαστικός λόγος και ότι έβλαπτε την ψυχική υγεία ορισμένων νεότερων χρηστών της πλατφόρμας.
Επιπλέον, αποδείχθηκε, από τα έγγραφα που διέρρευσαν, ότι το Facebook γνώριζε ότι σε συγκεκριμένες χώρες διέθετε πολύ λίγους εργαζόμενους που γνώριζαν τις συγκεκριμένες γλώσσες ώστε να εντοπίζουν τις επίμαχες αναρτήσεις. Μάλιστα, η Χόγκεν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανέφερε ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα σε γλώσσα εκτός της αγγλικής, στην ουσία χρησιμοποιούν μία «ωμή και επικίνδυνη έκδοση του Facebook».
Στο συνέδριο Reuters Next η Χόγκεν υποστήριξε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να υποχρεωθεί να αποκαλύψει ποιες γλώσσες υποστηρίζονται από τα συστήματα ασφαλείας, διαφορετικά «το Facebook θα κάνει… το ελάχιστο για να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο δημοσίων σχέσεων».
Η Χόγκεν υποστήριξε επίσης ότι η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης γνώριζε ότι θα έπρεπε να εισαγάγει την «στρατηγική τριβή» για να κάνει τους χρήστες να επιβραδύνουν πριν προχωρήσουν σε διαμοιρασμό των αναρτήσεών. Ένα τέτοιο μέτρο είναι η απαίτηση οι χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο πριν μπορέσουν να μοιραστούν το περιεχόμενο. Σύμφωνα με την ίδια, η εταιρεία απέφευγε τη λήψη τέτοιου είδους μέτρων, που θα βοηθούσαν στην αποφυγή της παραπληροφόρησης, γιατί ήθελε να διατηρήσει τα έσοδά της.


Latest News

Πως να γυρίσετε το χρόνο πίσω σε περίπτωση επίθεσης ransomware
Το ransomware έχει την ικανότητά του να κρυπτογραφεί δεδομένα και να αποκλείει την πρόσβαση των χρηστών σε εταιρικούς υπολογιστές, διακόπτοντας κρίσιμες εταιρικές διαδικασίες

Αύξηση σχεδόν 50% στις κυβερνοαπειλές παγκοσμίως - Αύξηση 126% στις επιθέσεις Ransomware
Το 1ο τρίμηνο του 2025, οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο ανά οργανισμό αυξήθηκαν κατά 47%, φτάνοντας κατά μέσο όρο τις 1.925 εβδομαδιαίες επιθέσεις, σύμφωνα με το Global Cyber Attack Report της Check Point

Πώς είναι το νέο χρώμα που ανακάλυψαν οι επιστήμονες
Η επίμαχη ανακάλυψη σχετικά με το χρώμα επιτεύχθηκε με πείραμα που έριξε παλμούς λέιζερ στα μάτια, διεγείροντας τα κύτταρα του αμφιβληστροειδούς χιτώνα

Ιταλία και ΗΠΑ αντιτάσσονται στους «μεροληπτικούς» φόρους των Big Tech
Η Ιταλία συμφωνεί με τις ΗΠΑ να αντιταχθούν στους «μεροληπτικούς» φόρους τεχνολογίας που επιβάλλονται στις Big Tech

Βιομετρικές πληρωμές: Πώς το ανθρώπινο σώμα γίνεται το νέο πορτοφόλι
Έρχονται οι βιομετρικές πληρωμές: Χωρίς κάρτες, κινητά ή PIN – Μόνο με ένα δαχτυλικό αποτύπωμα, βλέμμα ή το πρόσωπό μας

Στις συμπληγάδες ΗΠΑ - Κίνας ο γίγαντας των ημιαγωγών Nvidia - Τι ζητά ο Χουάνγκ στο Πεκίνο;
Ο Τζένσεν Χουάνγκ, CEO της Nvidia, θα απαιτήσει άδειες για να εξάγει το μικροτσίπ H20 AI στην Κίνα

Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Μετά τον πρώτο μήνα δοκιμών, η ιταλική εφημερίδα Il Foglio προσέλαβε το σύστημα ως μόνιμο υπάλληλο.

Σημεία ζωής σε άλλο πλανήτη; Πολλοί αστρονόμοι αμφιβάλλουν
Αέρια που υποτίθεται ότι παράγονται αποκλειστικά από ζωντανούς οργανισμούς ανιχνεύτηκαν στιν πλανήτη K2-18b. Ή μήπως όχι;

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Στο στόχαστρο ξανά η Google - Η νέα δίκη για μονοπωλιακές πρακτικές
Η απόφαση επιτρέπει στις ΗΠΑ να υποστηρίξουν ότι η Google πρέπει να πουλήσει διαφημιστικά εργαλεία