Την αναγκαιότητα αναγνώρισης και υποστήριξης της πρωτοκαθεδρίας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) αναφορικά με την ρύθμιση όλων των θεμάτων που αφορούν στη δραστηριοποίηση της διεθνούς ναυτιλίας, υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, κατά την ομιλία του στην 32η Σύνοδο της Γενικής Συνέλευσης των Κρατών – μελών του ΙΜΟ, οι εργασίες της οποίας ξεκίνησαν σήμερα στο Λονδίνο.
Εξάλλου, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στην ανάγκη διασφάλισης της βιωσιμότητας του κλάδου, αποδίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που επιφέρει η κλιματική κρίση, ενώ τόνισε την αναγκαιότητα υλοποίησης, το συντομότερο δυνατόν, της αρχικής Στρατηγικής του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία, με τρόπο που θα διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του διεθνούς εμπορίου και των ίσων όρων ανταγωνισμού.
Στο πλαίσιο αυτό ο υπουργός Ναυτιλίας κάλεσε τα Κράτη Μέλη του Οργανισμού αλλά και την ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία να υποστηρίξουν την προσπάθεια αυτή, υπό το πρίσμα της περιβαλλοντικής, κοινωνικής και οικονομικής βιωσιμότητας.
Παράλληλα, ανέδειξε τον ρόλο των ναυτικών, οι οποίοι, όπως επεσήμανε, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊου, υπό αντίξοες συνθήκες και αυστηρούς υγειονομικούς περιορισμούς, συνέχισαν να εργάζονται ακατάπαυστα, για να συνεχιστεί απρόσκοπτα το διεθνές εμπόριο.
Τέλος, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στην επανεκλογή της Ελλάδος στην Κατηγορία «Α» του Συμβουλίου του Οργανισμού στις εκλογές της ερχόμενης Παρασκευής 10.12.2021, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα θα προωθήσει τη στοχοθεσία του ΙΜΟ για ασφαλή, ενεργειακά αποδοτική και βιώσιμη διεθνή ναυτιλία, μέσα από την εποικοδομητική συνεργασία με τα λοιπά Κράτη Μέλη του ΙΜΟ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς