
Την αναγκαιότητα αναγνώρισης και υποστήριξης της πρωτοκαθεδρίας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) αναφορικά με την ρύθμιση όλων των θεμάτων που αφορούν στη δραστηριοποίηση της διεθνούς ναυτιλίας, υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, κατά την ομιλία του στην 32η Σύνοδο της Γενικής Συνέλευσης των Κρατών – μελών του ΙΜΟ, οι εργασίες της οποίας ξεκίνησαν σήμερα στο Λονδίνο.
Εξάλλου, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στην ανάγκη διασφάλισης της βιωσιμότητας του κλάδου, αποδίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που επιφέρει η κλιματική κρίση, ενώ τόνισε την αναγκαιότητα υλοποίησης, το συντομότερο δυνατόν, της αρχικής Στρατηγικής του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία, με τρόπο που θα διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του διεθνούς εμπορίου και των ίσων όρων ανταγωνισμού.
Στο πλαίσιο αυτό ο υπουργός Ναυτιλίας κάλεσε τα Κράτη Μέλη του Οργανισμού αλλά και την ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία να υποστηρίξουν την προσπάθεια αυτή, υπό το πρίσμα της περιβαλλοντικής, κοινωνικής και οικονομικής βιωσιμότητας.
Παράλληλα, ανέδειξε τον ρόλο των ναυτικών, οι οποίοι, όπως επεσήμανε, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊου, υπό αντίξοες συνθήκες και αυστηρούς υγειονομικούς περιορισμούς, συνέχισαν να εργάζονται ακατάπαυστα, για να συνεχιστεί απρόσκοπτα το διεθνές εμπόριο.
Τέλος, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στην επανεκλογή της Ελλάδος στην Κατηγορία «Α» του Συμβουλίου του Οργανισμού στις εκλογές της ερχόμενης Παρασκευής 10.12.2021, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα θα προωθήσει τη στοχοθεσία του ΙΜΟ για ασφαλή, ενεργειακά αποδοτική και βιώσιμη διεθνή ναυτιλία, μέσα από την εποικοδομητική συνεργασία με τα λοιπά Κράτη Μέλη του ΙΜΟ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ