
Αυξημένες κατά 12% είναι οι συνολικές πωλήσεις στο 11μηνο (Ιανουάριος- Νοέμβριος 2021), του Ομίλου JUMBO σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Τον Νοέμβριο 2021 το σύνολο των καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο παρέμειναν ανοιχτά, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του Ομίλου να καταγράψουν αύξηση κατά +60% περίπου σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2020 όπου κατά ένα μέρος του μήνα το σύνολο των καταστημάτων στην Ελλάδα καθώς και των τριών από τα πέντε καταστήματα στην Κύπρο παρέμειναν κλειστά (lockdown).
Στη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, τον Νοέμβριο του 2021 καταγράφηκε σημαντική μείωση των πωλήσεων.
Η εμβολιαστική κάλυψη στις χώρες αυτές παραμένει εξαιρετικά χαμηλή, ενώ οι μεταβατικές κυβερνήσεις στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν το νέο κύμα Covid-19 προβαίνουν σε σπασμωδικές κινήσεις επιβάλλοντας εξαιρετικά σκληρά μέτρα.
Η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα
Ελλάδα
Τον Νοέμβριο του 2021, το σύνολο των καταστημάτων στην Ελλάδα παρέμεινε ανοιχτό. Ωστόσο, η αύξηση του επιδημιολογικού φορτίου οδήγησε σε νέους περιορισμούς στο λιανεμπόριο, δημιουργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού σε σχέση με τα Hyper Market καθώς:
– όσοι ενήλικες δεν έχουν εμβολιαστεί ή νοσήσει θα πρέπει να έχουν αρνητικό αποτέλεσμα rapid ή PCR test ενώ και τα παιδιά θα πρέπει να έχουν αρνητικό self-test για την είσοδό τους σε κατάστημα,
– περιορίστηκε κατά μία ώρα το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων από Δευτέρα-Παρασκευή.
Συνολικά, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- για το 11μηνο του έτους (Ιανουάριος-Νοέμβριος 2021) είναι αυξημένες κατά +14% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Κύπρος
Όλα τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με περιορισμούς ως προς τον αριθμό των πελατών στους εσωτερικούς χώρους καθώς και ελέγχου της κατοχής safe pass για τους εισερχόμενους πελάτες.
Οι πωλήσεις κατά τον Νοέμβριο του 2021 εμφανίζονται αυξημένες κατά 23% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Οι πωλήσεις κατά το 11μηνο του 2021 είναι αυξημένες κατά +12% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βουλγαρία
Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με εξαιρετικά σκληρούς περιορισμούς για τη χώρα, δηλαδή με περιορισμούς ως προς τον αριθμό των πελατών στους εσωτερικούς χώρους καθώς και ελέγχου πιστοποιητικών στους εισερχόμενους πελάτες.
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά -36% περίπου τον Νοέμβριο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η αύξηση των πωλήσεων κατά το 11μηνο του 2021 περιορίστηκε στο +0,4% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ρουμανία
Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με υποχρεωτικό των έλεγχο πιστοποιητικών στους εισερχόμενους πελάτες.
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά -18% περίπου τον Νοέμβριο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Οι πωλήσεις κατά το 11μηνο του 2021 είναι αυξημένες +11% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Καθώς οδεύουμε στην τελική ευθεία για τα Χριστούγεννα και εφόσον δεν υπάρξει θεαματική αλλαγή σε Βουλγαρία και Ρουμανία η τάση των πωλήσεων στις χώρες αυτές πιθανολογείται ότι θα συνεχίσει να είναι πτωτική και τον μήνα Δεκέμβριο. Επιπλέον, η συνεχής αυστηριοποίηση των υφιστάμενων περιοριστικών μέτρων ή επιβολή νέων στην λειτουργία του λιανεμπορίου σε Ελλάδα και Κύπρο, μπορεί να έχει επίδραση στις πωλήσεις του Ομίλου καθώς ο Δεκέμβριος είναι ο πιο σημαντικός μήνας για τη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος για το έτος.


Latest News

Mega deal Alpha Bank με AXIA Ventures
Αντίστροφη μέτρηση για την ανακοίνωση εξαγοράς της Axia από την Alpha Bank

Νέα κουλτούρα από τους δανειολήπτες – Τι άλλαξε από την εποχή των μνημονίων έως σήμερα
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα δάνεια από τις τράπεζες – Το πάθημα του ανεξέλεγκτου δανεισμού και των στρατηγικών κακοπληρωτών

Το επόμενο στοίχημα του «Γρηγόρη» - Τα deals με τοπικά brands και… οι καντίνες
Η αλυσίδα Γρηγόρης του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου βάζει στο επίκεντρο την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας – Σχέδια επέκτασης και σε Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία