
Συνεχίζει τις αγορές πλοίων η ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, Costamare, η οποία ανακοίνωσε την πρόθεση της να προχωρήσει στην ναυπήγηση οκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ενώ παράλληλα έδωσε στη δημοσιότητα τα επτά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που αγόρασε τελευταία.
Αναλυτικότερα η εταιρεία υλοποιεί δύο συμβόλαια για ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ( 13.000 teu το ένα) και ενεργοποιεί την option για ναυπήγηση έξι επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (δυο 13.000 Teu το ένα και τεσσάρων 15.000 Teu το ένα). Και τα οκτώ πλοία θα ναυλωθούν σε μεγάλη εταιρεία liners.
Επίσης η Costamare ανακοίνωσε την αγορά έξη πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και την παραλαβή του Soho Trader, ναυπηγήσεως 2015-μεταφορικής ικανότηατς 63.473 dwt (παραλαβή)
Τα έξι που αγόρασε είναι:
- m/v Soho Merchant, ναυπηγήσεως 2015- 63.800 dwt
- m/v Star Damon,ναυπηγήσεως 2012- 63.227 dwt
- m/v George P, ναυπηγήσεως 2012- 81.569 dwt
- m/v Egyptian Mike, ναυπηγήσεως 2011- 81.601 dwt
- m/v Belnor, ναυπηγήσεως 2010- 58.018 dwt και
- m/v Belstar, ναυπηγήσεως 2009-57.970 dwt
Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022. Η αγορά χρηματοδοτείται με ίδια κεφάλαια και με τραπεζικό δανεισμό.
Ο Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «είμαστε χαρούμενοι να ανακοινώσουμε την επέκταση του στόλου μας με σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την χροναύλωσή τους που υποστηρίζεται από μακροπρόθεσμες ναυλώσεις. Κατά τη διάρκεια του έτους ναυλώσαμε συνολικά 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προσθέτοντας έσοδα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των νέων συμβάσεων για τα δύο νεότευκτα που συνήφθησαν πρόσφατα μέσω άσκησης options τα συνολικά έσοδα ανέρχονται σε 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η σταθμισμένη μέση διάρκεια χρονοναύλωσης για τον στόλο είναι 6,3 έτη. Ταυτόχρονα επεκτείνουμε τον στόλο μας ξηρού χύδην φορτίου, φέρνοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων που κατέχουμε σε 44, υλοποιώντας εκτελώντας την απόφασή μας να επενδύσουμε στον κλάδο όπου η προσφορά περιορίζεται από ένα χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση καθοδηγείται από την αύξηση δαπανών για υποδομές και κατανάλωση εμπορευμάτων».
Να σημειωθεί τέλος ότι σύμφωνα με πληροφορίες του ot.gr η εταιρεία έχει συμφωνήσει την αγορά ενός ακόμη bulker.


Latest News

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της Οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ

Πράσινο φως Τραμπ σε λιμάνι στο Τέξας - Θα διακινεί 1 εκατ. βαρέλια πετρελαίου ημερησίως
Το έργο στο Τέξας θα επιτρέπεη στα γιγάντια δεξαμενόπλοια VLCC να φορτώνουν έως και 85.000 βαρέλια αργού πετρελαίου την ώρα