Συνεχίζει τις αγορές πλοίων η ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, Costamare, η οποία ανακοίνωσε την πρόθεση της να προχωρήσει στην ναυπήγηση οκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ενώ παράλληλα έδωσε στη δημοσιότητα τα επτά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που αγόρασε τελευταία.
Αναλυτικότερα η εταιρεία υλοποιεί δύο συμβόλαια για ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ( 13.000 teu το ένα) και ενεργοποιεί την option για ναυπήγηση έξι επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (δυο 13.000 Teu το ένα και τεσσάρων 15.000 Teu το ένα). Και τα οκτώ πλοία θα ναυλωθούν σε μεγάλη εταιρεία liners.
Επίσης η Costamare ανακοίνωσε την αγορά έξη πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και την παραλαβή του Soho Trader, ναυπηγήσεως 2015-μεταφορικής ικανότηατς 63.473 dwt (παραλαβή)
Τα έξι που αγόρασε είναι:
- m/v Soho Merchant, ναυπηγήσεως 2015- 63.800 dwt
- m/v Star Damon,ναυπηγήσεως 2012- 63.227 dwt
- m/v George P, ναυπηγήσεως 2012- 81.569 dwt
- m/v Egyptian Mike, ναυπηγήσεως 2011- 81.601 dwt
- m/v Belnor, ναυπηγήσεως 2010- 58.018 dwt και
- m/v Belstar, ναυπηγήσεως 2009-57.970 dwt
Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022. Η αγορά χρηματοδοτείται με ίδια κεφάλαια και με τραπεζικό δανεισμό.
Ο Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «είμαστε χαρούμενοι να ανακοινώσουμε την επέκταση του στόλου μας με σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την χροναύλωσή τους που υποστηρίζεται από μακροπρόθεσμες ναυλώσεις. Κατά τη διάρκεια του έτους ναυλώσαμε συνολικά 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προσθέτοντας έσοδα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των νέων συμβάσεων για τα δύο νεότευκτα που συνήφθησαν πρόσφατα μέσω άσκησης options τα συνολικά έσοδα ανέρχονται σε 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η σταθμισμένη μέση διάρκεια χρονοναύλωσης για τον στόλο είναι 6,3 έτη. Ταυτόχρονα επεκτείνουμε τον στόλο μας ξηρού χύδην φορτίου, φέρνοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων που κατέχουμε σε 44, υλοποιώντας εκτελώντας την απόφασή μας να επενδύσουμε στον κλάδο όπου η προσφορά περιορίζεται από ένα χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση καθοδηγείται από την αύξηση δαπανών για υποδομές και κατανάλωση εμπορευμάτων».
Να σημειωθεί τέλος ότι σύμφωνα με πληροφορίες του ot.gr η εταιρεία έχει συμφωνήσει την αγορά ενός ακόμη bulker.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons