Στην επιτυχημένη ολοκλήρωση του spin-off των τεσσάρων δεξαμενοπλοίων και την εισαγωγής τους στο χρηματιστήριο, μέσω μια νέας εταιρείας, της Imperial Petroleum Inc, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της StealthGas κ. Χάρης Βαφειάς. Μιλώντας με τους αναλυτές με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου της StealthGas, της εισηγμένης τον Nasdaq ναυτιλιακής εταιρείας με πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers), σημείωσε ότι η είσοδος των δεξαμενοπλοίων ως ξεχωριστής εταιρείας στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ήταν μια επιτυχημένη κίνηση καθώς η πώληση των πλοίων δεν θα πρόσθετε ιδιαίτερα οφέλη στην StealthGas.
Πολλοί μέτοχοι ρωτούσαν γιατί έχουμε δεξαμενόπλοια στην StealthGas που δεν είναι η βασική της δουλειά. Και σημείωναν ότι είναι καλύτερα να εστιάσουμε σε όλα τα διαφορετικά επιμέρους τμήματα της αγοράς υγραερίου, είπε ο κ. Βαφειάς και συμπλήρωσε: « Έτσι, σκεφτήκαμε ότι η δημιουργία αυτής της διαφορετικής εταιρείας είναι ένας ωραίος τρόπος για να έχουμε τη StealthGas ως καθαρή εταιρεία με πλοία μεταφοράς υγραερίου που εστιάζει σε μικρά Handy και μεσαίου μεγέθους LPG Carriers τουλάχιστον προς το παρόν. Και την ίδια στιγμή δίνουμε ένα ωραίο μέρισμα στους μετόχους. Η πώληση των πλοίων δεν ήταν η καλύτερη ιδέα γιατί θα σήμαινε ότι πουλάμε τα πλοία στο κάτω μέρος της αγοράς, κάτι που δεν έχει κανένα νόημα. Και επιπλέον, όπως γνωρίζετε, η StealthGas έχει πολύ χαμηλά επίπεδα χρέους». «Επομένως, κατέληξε, δεν θα είχε μεγάλη διαφορά αν μειώσουμε λίγο περισσότερο το χρέος».
Η StealthGas ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2021 έσοδα ύψους 37,5 εκατ. δολ αυξημένα κατά 0,4 εκατ. δολ σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 και καθαρά κέρδη στα 1,2 εκατ. δολ έναντι 0,78 εκατ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Η μικρή αύξηση εσόδων οφείλεται κυρίως στην αποδέσμευση τεσσάρων πλοίων από bareboat ναυλώσεις και την δραστηριοποίηση τους την spot αγορά. Έτσι τα έσοδα από την spot αγορά αυξήθηκαν παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι εν γένει μειώθηκαν.
Στο εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, τα έσοδα ανήλθαν σε 114,2 εκατ. δολ, σημειώνοντας αύξηση 6,5 εκατ. δολ., ή 6,0%, σε σύγκριση με έσοδα 107,7 εκατ. δολ. για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2020, κυρίως λόγω της μείωσης της bareboat δραστηριότητα κατά 53,2% (που ισοδυναμεί με 1.549 ημέρες λειτουργίας) όπου τα έσοδα είναι χαμηλότερα, παράλληλα με την αύξηση των ημερών λειτουργίας στην spot.
Τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο του 2021 ανήλθαν στα 3,6 εκατ. δολ έναντι 12,7 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Οι ναύλοι των LPG Carriers εμφάνισαν γενικότερα μια αδυναμία λόγω θερινής περιόδου, αλλά μετά τον Σεπτέμβριο λόγω πάλι εποχικότητας καταγράφεται ανοδική τάση, λόγω αύξηση της ζήτησης υγραερίου.
Latest News
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου