Η αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Γερμανίας ενέκρινε το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της αυτοκινητοβιομηχανίας Mercedes-Benz, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για τη διάθεση του συστήματος Drive Pilot στις διεθνείς αγορές.
Το σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένο σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επικεντρώνει σε άλλες δραστηριότητες όταν το όχημα που θα έχει ενεργοποιημένο το σύστημα Drive Pilot βρίσκεται σε συνθήκες βαριάς κυκλοφοριακής συμφόρησης ή σε μποτιλιαρισμένους αυτοκινητόδρομους, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Σύμφωνα με το Reuters η γερμανική ρυθμιστική αρχή (KBA) έδωσε την έγκρισή της βασισμένη στις τεχνικές προδιαγραφές όπως αυτές καθορίζονται από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών. Ωστόσο, πέρα από τα όσα ορίζει ο ΟΗΕ, τεχνικές προδιαγραφές επί του θέματος θέτουν και τα κράτη μέσω σχετικών νομοθεσιών ώστε να ξεκαθαρίζεται πώς αυτά τα συστήματα θα μπορούν να χρησιμοποιούνται και υπό ποιες προϋποθέσεις.
Η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν ήδη ορίσει σχετικές νομοθεσίες, άρα η Mercedes-Benz θα προσφέρει το σύστημα στις συγκεκριμένες αγορές, αναφέρει Markus Schaefer, διευθυντής τεχνολογίας της Daimler. Επιπλέον, η γερμανική έγκριση σημαίνει ότι η εταιρεία θα μπορεί να προσφέρει μοντέλα της S-Class με ενσωματωμένο το Drive Pilot σε πελάτες στη Γερμανία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Σημειώνεται ότι τα συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης Level 3 έχουν εγκριθεί στη Γερμανία από το 2017. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια στη χώρα υπάρχουν περί τα 13.100 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων στους οποίους θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί νόμιμα το σύστημά της. Η KBA ενέκρινε το σύστημα για ταχύτητες οδήγησης έως τα 60 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...