Το 2020, περίπου το ένα πέμπτο της συνολικής απόδοσης οδικών εμπορευματικών μεταφορών (σε οχηματοχιλιόμετρα) στην ΕΕ πραγματοποιούνταν με άδεια οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Eurostat.
Το μερίδιο της απόδοσης των άδειων οχημάτων είναι κάπως υψηλότερο για τις εθνικές μεταφορές (24%) από το σύνολο (20%) και είναι σημαντικά υψηλότερο σε σύγκριση με τις διεθνείς μεταφορές (13%).
Για τις συνολικές οδικές εμπορευματικές μεταφορές, η Κύπρος κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο από τα κράτη μέλη για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία (44% των οχηματοχιλιόμετρων ανά άδεια οχήματα). Αυτό πιθανότατα αντανακλά ότι στην πλειονότητα των ταξιδιών μεταφέρονται εμπορεύματα που εισάγονται μέσω λιμένων και σε μεγάλο βαθμό αφορά μονής κατεύθυνσης κυκλοφορία.
Την Κύπρο ακολούθησαν η Αυστρία και η Ιρλανδία (αμφότερες με 34%) και η Ελλάδα η οποία έκλεισε την τετράδα με 31%. Ειδικότερα, στις εθνικές μεταφορές το ποσοστό απόδοσης οδικών εμπορευματικών μεταφορών ήταν 40% και στις διεθνείς μεταφορές πολύ μικρότερο, περίπου 8%.
Στο άλλο άκρο της κλίμακας, το Βέλγιο ανέφερε το χαμηλότερο μερίδιο από τα κράτη μέλη για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία (6%), ακολουθούμενο από τη Δανία (8%).
Όπως παρατηρήθηκε, οι άδειες διαδρομές είναι πιο διαδεδομένες στις εσωτερικές μεταφορές όπου οι διανυόμενες αποστάσεις είναι συνήθως πολύ μικρότερες. Αντίθετα, για τις διεθνείς μεταφορές, όλα τα κράτη μέλη ανέφεραν σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα απόδοσης με άδεια οχήματα, με λίγα μόνο κράτη μέλη να καταγράφουν μερίδια το 2020 πάνω από 20%: Λουξεμβούργο (24%), Αυστρία (23%) και Ολλανδία (21%). Αυτό δείχνει την οικονομική σημασία της δυνατότητας να υπάρχουν φορτία και στα ταξίδια επιστροφής στις διεθνείς μεταφορές.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%