Σε τροχιά θετικών αποτελεσμάτων έχουν μπει με σταθερά βήματα τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, έχουν ήδη φανεί, με την κερδοφορία για το 2021 να ξεπερνά, σύμφωνα με πληροφορίες, τα 10 εκατ. ευρώ, ακολουθώντας την πορεία του 2020 οπότε είχαν καταγράψει 9,6 εκατ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν την εφαρμογή του πλάνου εξυγίανσης των τριών αξόνων, ο οργανισμός κατέγραφε το 2019 μηνιαίως ζημιές 7 εκατ. ευρώ, ενώ μπήκε στο 2020 με μηνιαίο έλλειμμα της τάξεως των 6 εκατ. ευρώ. Όπως επισημαίνουν καλά ενημερωμένες πηγές, η τάση έχει ήδη ανατραπεί και το ταμείο γράφει κέρδη 2 εκατ. ευρώ σε μηνιαία βάση.
Το κλειδί για αυτή την ανατροπή ήταν η εφαρμογή του προγράμματος εθελουσίας εξόδου, στο οποίο συμμετείχαν 1.960 εργαζόμενοι, με ετήσιο όφελος της τάξης των 70 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, εξοικονομήθηκαν περί τα 85 εκατ. ευρώ από ενέργειες αναδιοργάνωσης. Υπενθυμίζεται δε ότι το πλάνο σωτηρίας των ΕΛΤΑ που ξεκίνησε να εφαρμόζεται στις αρχές της χρονιάς, περιλάμβανε ακόμη διπλή χρηματοδοτική ένεση με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 100 εκατ. ευρώ, αλλά και με το «κλείσιμο» της χρονίζουσας υπόθεσης της καθολικής υπηρεσίας.
Φουλ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Προτεραιότητα για το επόμενο διάστημα αποτελεί το πέρασμα του οργανισμού στην ψηφιακή εποχή. Τα πρώτα σημαντικά βήματα έχουν ήδη γίνει. Στις αρχές Νοεμβρίου, λίγους μήνες μετά την εγκατάσταση των πρώτων ρομπότ διαλογής αντικειμένων, προχώρησε ήδη η δεύτερη φάση του ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, με στόχο να υπερπενταπλασιαστεί η δυνατότητα διαχείρισης.
Ο σχεδιασμός του οργανισμού προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση της δυναμικότητας στη διαχείριση αντικειμένων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις παραδόσεις αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών με πρωτοποριακές και καινοτόμες υπηρεσίες. Μεταξύ αυτών, προβλέπεται η αναβάθμιση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων. Η σημερινή εγκατάσταση των 55 mini robots, με δυνατότητα εξυπηρέτησης 3.000 αντικειμένων την ώρα, θα επεκταθεί ως το τέλος του έτους σε 125 robots, που θα μπορούν να εξυπηρετήσουν σχεδόν 7.000 αντικείμενα την ώρα. Η αναβάθμιση θα προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης 165.000 αντικειμένων την ημέρα.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων