
Την 1η θέση κατέλαβε η Ελλάδα στον IMO (για πρώτη φορά στην ιστορία) , στο πλαίσιο της 32ης Συνόδου της Συνέλευσης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) και της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη των νέων μελών του Συμβουλίου, λαμβάνοντας 150 ψήφους σε σύνολο 157, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η για πρώτη φορά εκλογή της χώρας μας στην πρώτη θέση του Συμβουλίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού καταδεικνύει τον σημαίνοντα ρόλο της ως μίας από τις κορυφαίες δυνάμεις στον τομέα της διεθνούς ναυτιλίας. Σημειώνεται ότι η Ελλάδα, συνεχίζοντας ναυτική παράδοση αιώνων, ελέγχει περίπου το 20% του συνολικού θαλάσσιου εμπορίου στην υφήλιο, ενώ ο στόλος υπό ελληνική σημαία κατατάσσεται στην 8η θέση διεθνώς και στη 2η θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση (έτος 2020). Παράλληλα, η ανωτέρω διπλωματική επιτυχία στον ΙΜΟ επισφραγίζει τη μακρόχρονη και ιδιαίτερα ενεργή συμβολή της Ελλάδας στη διαμόρφωση της ναυτιλιακής νομοθεσίας μέσω της συνεχούς παρουσίας της στις εργασίες των Επιτροπών – Υποεπιτροπών του Οργανισμού.
Η χώρα μας εκφράζει, επίσης, τις θερμές της ευχαριστίες στα κράτη – μέλη του ΙΜΟ, τα οποία αναγνώρισαν έμπρακτα τις προσπάθειες και τη συμβολή της στο πλαίσιο του Οργανισμού, με πρωταρχικό στόχο την ασφάλεια και την προστασία της διεθνούς ναυτιλίας, καθώς και την πρόληψη της προκαλούμενης από πλοία ρύπανσης.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)