Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας θα παραμείνουν για άλλες 48ωρες τα πλοία, αφού η εκτελεστική επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, σε σημερινή συνεδρίαση της αποφάσισε την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων της, με νέα 48ωρη απεργία σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων, που αρχίζει στις 00.01 τα ξημερώματα της Κυριακής 12ης Δεκεμβρίου 2021, και λήγει στις 24.00 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 13ης Δεκεμβρίου.
«Δυστυχώς, τα προσωπεία έπεσαν. Η εργοδοτική πλευρά στους σχεδιασμούς και στις μεθοδεύσεις της για την εκμηδένιση και καταστρατήγηση των μέχρι σήμερα δικαιωμάτων μας, που αποκτήθηκαν κατά την διάρκεια των ετών μέσα από αγώνες και προσπάθειες, δεν «ορρωδεί προ ουδενός» και με την όξυνση της αρνητικής της συμπεριφοράς πιστεύει ότι θα κάμψει το αγωνιστικό μας φρόνημα για να μας οδηγήσει στην αποδοχή των ορέξεων της» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Η ΠΝΟ καλεί την εργοδοτική πλευρά «να αναλογιστεί τη στάση της και να δώσει την ορθή και δίκαιη λύση για τον τερματισμό του αδιεξόδου», ενώ ταυτόχρονα καταγγέλει τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για «ράθυμη στάση του απλού παρατηρητή που εφαρμόζει».
Επίσης ζητεί και πάλι την κατανόηση και την πλήρη συμπαράσταση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και όλων των εργαζομένων της χώρας, ενώ προειδοποιεί ότι «όποιος τολμήσει να χρησιμοποιήσει τον όποιο απεργοσπαστικό μηχανισμό ή το όποιο “πλοίο ασφαλείας” να το σκεφτεί διπλά, καθώς η ενέργειά του αυτή μόνο “λάδι στη φωτιά” του αγώνα μας θα ρίξει».
Το συνδικαλιστικό σωματείο των ναυτικών ζητεί μισθολογικές αυξήσεις στις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας για τα έτη 2020 και 2021, αλλά και επίλυση των προβλημάτων του κλάδου.
«Αγωνιζόμαστε και για τις οργανικές συνθέσεις, για την προστασία των ανέργων ναυτικών, για τον επαναπατρισμό των συναδέλφων μας, για τα οξυμένα προβλήματα στο ΚΕΣΕΝ, στο ΓΕΝΕ, στα σωστικά μέσα, στην εκπαίδευση, στα μητρώα, αλλά και για τα κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα, το φορολογικό και την κατάργηση όλων των αντεργατικών νόμων.
Τέλος η ΠΝΟ καλεί όλους τους ναυτεργάτες να δώσουν δυναμικό παρόν στην απεργιακή συγκέντρωση της Ομοσπονδίας μας τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 10.30 π.μ. στο Λιμάνι του Πειραιά, απέναντι από τον Σταθμό του Ηλεκτρικού στο Blue Star Delos.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ