
Επένδυση 2 εκατ. ευρώ προγραμματίζει η αλυσίδα εστίασης Bread Factory μέσα στο 2022 επεκτείνοντας το δίκτυο των καταστημάτων της στα νότια προάστια της Αττικής. Σε ορίζοντα 3ετίας το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, η οποία από τον Νοέμβριο του 2020 λειτουργεί με νέα μετοχική σύνθεση και διοίκηση, θα ανέλθει σε 4 εκατ. ευρώ με στόχο να αποκτήσει παρουσία σε πρώτη φάση στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναζητούνται κατάλληλα ακίνητα σε Πάτρα και Καλαμάτα.
Παράλληλα, όπως είπε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο ο CEO της εταιρείας κ. Πάνος Δημητρόπουλος, στα σχέδια της διοίκησης είναι η Bread Factory να τοποθετηθεί με νέα σημεία πώλησης σε περιοχές όπου σχεδιάζονται αναπλάσεις και τουριστικές αναπτύξεις, με προτεραιότητα το λιμάνι του Λαυρίου και το νέο αεροδρόμιο στον νομό Ηρακλείου στην Κρήτη.
Ωστόσο, η ανάπτυξη της αλυσίδας, που αριθμεί αυτή τη στιγμή 9 καταστήματα (8 στην Αττική και 1 στη Λάρισα) δεν θα προέλθει μόνο από τη γεωγραφική επέκταση της εταιρείας τόνισε ο κ. Αθανάσιος Κολοκυθάς, ο οποίος εκπροσωπεί τα νέα μετοχικά συμφέροντα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου με αφορμή τη λειτουργία του νέου καταστήματος στο ΦΙΞ.
Συγκεκριμένα, ανέφερε πως το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας επίσης περιλαμβάνει την ισχυροποίηση των πωλήσεων της Bread Factory μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες online delivery και την προσθήκη νέων κωδικών, αλλά και νέων εξειδικευμένων κατηγοριών διατροφής, όπως τα plant based προϊόντα.
Στο πλαίσιο αυτό τα Bread Factory προχώρησαν στην δημιουργία νέου τμήματος παραγωγής φρέσκου παγωτού ημέρας με αυθεντική ιταλική συνταγή σε συνεργασία με Ιταλούς pastry Chef της Angolo di Gelato.
Στα 20 εκατ. ευρώ ο τζίρος – Διαφορετικές ΙΚΕ τα καταστήματα
Για το 2020 ο συνολικός τζίρος των καταστημάτων Bread Factory (χωρίς τα καταστήματα της Λάρισας και του ΦΙΞ, που άνοιξαν εφέτος) ανήλθε περίπου σε 20 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον κ. Κολοκυθά.
Σύμφωνα με τον κ. Δημητρόπουλο, το κάθε κατάστημα κάνει ετήσιο τζίρο 3 έως 4 εκατ. ευρώ, ανάλογα με το μέγεθος.
Να σημειωθεί ότι το κάθε κατάστημα λειτουργεί ως ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία (ΙΚΕ) και δεν δημοσιοποιείται ενοποιημένος ισολογισμός. Όπως αναφέρθηκε από τους εκπροσώπους της αλυσίδας ο εταιρικός μετασχηματισμός των καταστημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η νέα διοίκηση
Τα καταστήματα Bread Factory που λειτουργούν σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο, από πέρσι ανήκουν στην εταιρεία Thunesia Enterprises Limited με έδρα στην Κύπρο.
Η εταιρεία, της οποίας ιδιοκτήτες είναι Κύπριοι επιχειρηματίες με δραστηριοποίηση στον τομέα της εστίασης, όπως επισημάνθηκε στη συνέντευξη τύπου, εξαγόρασε το 70% της διαχειρίστριας εταιρείας της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο 30% εξαγοράστηκε από τον Μάνο Ελευθερίου με επιχειρήσεις στη Μύκονο.
Ποια είναι η Bread Factory
Η επιχείρηση ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 2016 με το πρώτο κατάστημα στο Μοσχάτο (Πειραιώς 40). Σύντομα ακολούθησε και δεύτερο στην πλατεία Καραϊσκάκη στο Μεταξουργείο, τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου.
Το τρίτο κατάστημα Bread Factory άνοιξε στον Χολαργό, στη Λεωφόρο Μεσογείων 275, τον Δεκέμβριο του 2017, ενώ λίγους μήνες αργότερα εγκαινιάστηκαν ακόμη δύο νέα καταστήματα στο Περιστέρι και στον Ασπρόπυργο. Τον Ιούνιο του 2018, άνοιξε τις πόρτες του, το έκτο κατάστημα της αλυσίδας στον Πειραιά, ενώ στο τέλος του 2019 εγκαινιάστηκε το έβδομο στο Μαρούσι. Ένα χρόνο αργότερα άνοιξε το κατάστημα της Λάρισας εν μέσω πανδημίας και το τελευταίο είναι το κατάστημα του ΦΙΞ.
Στα Bread Factory εργάζονται πάνω από 1.500 άτομα, ενώ η μέση επισκεψιμότητα κυμαίνεται σε περισσότερους από 2.000 πελάτες ημερησίως (ανά κατάστημα) με την ελάχιστη απόδειξη στα 5 ευρώ. Η γκάμα των προϊόντων της περιλαμβάνει περίπου 1.000 κωδικούς (είδη αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, έτοιμα γεύματα, καφέ κ.ά.), ενώ έχει αναπτύξει ξεχωριστό τμήμα με τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά από επιλεγμένους παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα. Μεταξύ αυτών και η Μονή Βατοπεδίου στο Άγιο Όρος.


Latest News

Γιατί «γκρεμίζονται» οι φούρνοι – 800 λουκέτα μέσα τρία χρόνια
«Λουκέτο» έχουν βάλει την τελευταία τριετία 800 φούρνοι – Οι λόγοι – Η επιδότηση του κόστους ενέργειας, ο καφές και η κόντρα με την Ελληνική Ένωση Αρτοποιίας- Ζαχαροπλαστικής

Ξεκινούν οι έλεγχοι για προσφορές και εκπτώσεις - Από Δευτέρα οι «καταδρομικές» στα σούπερ μάρκετ
Τι πρέπει να ξέρετε για τις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο, πολυσυσκευασίες και stickers - Οι παγίδες

Το στοίχημα εξωστρέφειας της Sarantis - Πώς στέλνει τα προϊόντα της στις αγορές του κόσμου
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της