Επενδύσεις συνολικού ύψους 35 δισ. δολαρίων (4 τρισ. γιεν) για την παραγωγή 30 νέων μοντέλων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030 προγραμματίζει η Toyota.

Στοχεύει επίσης να αυξήσει κατά 3,5 εκατομμύρια τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ακίο Τογιόντα σχετικά με τη στρατηγική της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια.

Η Toyota έχει θέσει στόχο κλιματικής ουδετερότητας μέχρι το 2035, όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής της.

Οι περισσότερες από τις τρέχουσες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της Toyota είναι υβριδικά αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται από έναν συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μπαταρία. Τα αποκλειστικά ηλεκτρικά αποτελούν μόνο ένα ποσοστό των πωλήσεων.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικά οχήματα – Επενδύσεις πολλών δισ. δολ. για νέα εργοστάσια – Τα πλάνα μεγάλων εταιρειών

Από το σύνολο των 35 δισ. δολαρίων, τα 4,4 δισ. δολάρια θα επενδυθούν σε έρευνα και ανάπτυξη στην τεχνολογία μπαταριών.

Επίσης, η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει ακόμη 35 δισ. δολάρια σε άλλους τύπους ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών αυτοκινήτων, των plug in υβριδικών και των ηλεκτρικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου, που χρησιμοποιούν υδρογόνο ως πηγή ενέργειας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota αναφέρθηκε στη σημασία της ευελιξίας από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας ώστε να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα όσον αφορά τόσο τους τύπους των οχημάτων όσο και τον αριθμό που κατασκευάζεται, παρακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ναυαρχίδα των πολυτελών οχημάτων της Toyota, η Lexus, θα είναι μόνο ηλεκτρική μέχρι το 2030 στην Ευρώπη, στη Β. Αμερική και στην Κίνα και σε όλες τις υπόλοιπες αγορές μέχρι το 2035.

Ας σημειωθεί, πάντως, πως, παρά το γεγονός ότι στην τεχνολογία των υβριδικών η Toyota αναδείχθηκε πρωτοπόρος, δεν επέδειξε αρκετά υψηλές ταχύτητες όσον αφορά τις επιδόσεις της στην ηλεκτροκίνηση, έναντι ανταγωνιστών όπως η General Motors και η Ford.

Και, ενώ τον περασμένο μήνα, στη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα στη Σκωτία, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αρνήθηκε να συμμετάσχει σε μια ομάδα έξι μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της Volvo και της Mercedes-Benz, για να υπογράψει κοινή δήλωση για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων έως το 2040, κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας φέρεται να ανέφερε στο Reuters ότι η εταιρεία δεν επιδιώκει τον τίτλο της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά της αυτοκινητοβιομηχανίας ουδέτερης από εκπομπές άνθρακα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα