![Unilever – Νέες επενδύσεις φέρνει το «πράσινο» απορρυπαντικό Skip](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/το-εργοστάσιο-της-ΕΛΑΪΣ-UNILEVER-στο-Ρέντη.jpg)
Στο εργοστάσιο του ομίλου στην περιοχή του Ρέντη «χτυπά» ένα μεγάλο μέρος της καρδιάς της Unilever.
Αυτό ανέφερε ο ‘Αντριου Κένεντι, γενικός διευθυντής της Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στο πλαίσιο διαδικτυακής ενημερωτικής εκδήλωσης, με αφορμή τις καινοτομίες στον τομέα των απορρυπαντικών στο πλαίσιο των δεσμεύσεων του ομίλου για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με τον κ. Κένεντι στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, του Ρέντη, παράγονται 6 εκατ. μπουκάλια σε ετήσια βάση τα οποία απορροφώνται από την ελληνική αγορά ενώ παράλληλα καλύπτουν ανάγκες του Ομίλου στο εξωτερικό.
«Πέρα από το ότι προμηθεύουμε την ελληνική αγορά με προϊόντα υψηλής ποιότητας σχεδιασμένα να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των καταναλωτών μας υπάρχει και κάτι πολύ σημαντικό που συμβαίνει στο εργοστάσιο του Ομίλου στην περιοχή του Ρέντη και σχετίζεται με την επιτακτική ανάγκη να διασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον τόσο για τη δική μας όσο και τις επόμενες γενιές. Σκοπός μας στην Unilever είναι να κάνουμε τον βιώσιμο τρόπο ζωής καθημερινότητα. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να συμβάλλουμε στην καλύτερη διαβίωση για περίπου 7 δισ. ανθρώπους μέσα στα φυσικά όρια του πλανήτη» σημείωσε ο κ. Κένεντι.
Πρόσθεσε επίσης, ότι στην Ελλάδα η εταιρεία έχει ξεκινήσει τη μάχη εναντίον του πλαστικού σε τοπικό επίπεδο εδώ και δύο χρόνια.
«Η αύξηση του ανακυκλωμένου πλαστικού στις συσκευασίες μας είναι εξαιρετικά σημαντική και με μεγάλο αντίκτυπο. Σχεδιάζουμε να φτάσουμε στα προϊόντα μας που χρησιμοποιούνται από τα νοικοκυριά στην Ελλάδα ποσότητα ανακυκλωμένου πλαστικού 74% στα προϊόντα οικιακού καθαρισμού, 50% στα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης και πάνω από 40% στα τρόφιμα στο τέλος του 2022 και για αυτό βέβαια η παραγωγή στο εργοστάσιο του Ρέντη παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτή τη μάχη».
Ο κ. Κένεντι αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η πράσινη οικονομία κερδίζει την προσοχή όλο και περισσότερων εταιρειών. «Είναι αισιόδοξο ότι η πράσινη ατζέντα είναι ψηλά στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης και στις επιχειρηματικές συζητήσεις Η κυκλική οικονομία δεν είναι απλώς μια τάση. Είναι ένας ρεαλιστικός τρόπος να φροντίσουμε τον πλανήτη και την οικονομία μας. Η Unilever παίρνει πολύ σοβαρά τη μάχη ενάντια στο πλαστικό. Δεν θέλουμε απλά λιγότερο πλαστικό. Θέλουμε καλύτερο πλαστικό και είμαστε περήφανοι για τον μετασχηματισμό του τοπικού μας χαρτοφυλακίου ώστε να περιέχει ανακυκλωμένα υλικά. Αισθάνομαι χαρούμενος για τα τόσο πρωτοποριακά πλάνα που έχουμε σε αυτή την όμορφη χώρα που την αποκαλώ πλέον σπίτι μου».
Βασική αποστολή ένα «καθαρό μέλλον»
Από την πλευρά του ο Γιώργος Καρατζάς, Director of Home Care της εταιρείας ανέφερε ότι η Ελλάδα, μέσα από την ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, μπαίνει στη πρώτη γραμμή της παγκόσμιας πρωτοβουλίας του ομίλου για ένα «καθαρό μέλλον» κάνοντας ένα μεγάλο βήμα με το απορρυπαντικό Skip που παράγεται στο εργοστάσιο του Ρέντη με νέα καινοτόμα εκδοχή.
Σημειώνεται ότι το νέο μπουκάλι υγρού απορρυπαντικού Skip θα έχει φιλική προς το περιβάλλον σύνθεση διατηρώντας ωστόσο την ισχύ του στην καταπολέμηση των λεκέδων. Ταυτόχρονα θα προέρχεται από ανακυκλωμένο πλαστικό και θα αποτελεί μια 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία.
«Στο εργοστάσιο του Ρέντη ανοίγουμε τον δρόμο για το ‘καθαρό μέλλον’ που ονειρευόμαστε και δικαιούμαστε κλείνοντας τον κύκλο του πλαστικού» σημείωσε ο κ. Καρατζάς και συμπλήρωσε ότι πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα που σχεδιάστηκε από την Unilever για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγονται και συσκευάζονται κάποια από τα πλέον γνωστά προϊόντα για τον καθαρισμό των σπιτιών και των ρούχων. «Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η επανεφεύρεση παλαιότερων χημικών συνθέσεων προς πιο καινοτόμα, προσιτά, εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα που να είναι πιο φιλικά προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον» ανέφερε ενώ σημείωσε ότι το πρόγραμμα «καθαρό μέλλον» αφορά ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων οικιακής φροντίδας της εταιρείας.
Ο κ. Καρατζάς απαντώντας σε σχετική ερώτηση διευκρίνισε ότι “όλα τα υγρά απορρυπαντικά Skip και OMO για την εγχώρια κατανάλωση αλλά και για ανάγκες στις αγορές του εξωτερικού, παράγονται στο εργοστάσιο του ομίλου στην περιοχή του Ρέντη και συμπλήρωσε: «αντίστοιχα στηρίζοντας την τοπική παραγωγή και οικονομία στο ίδιο εργοστάσιο παράγονται τα προϊόντα klinex και Hellmann’s. Επίσης, σε συνεργασία με άλλα ελληνικά εργοστάσια παράγονται στη χώρα μας προϊόντα προσωπικής περιποίησης και απορρυπαντικών σκόνης».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ
![Goldman Sachs: Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών – Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/golman-sachs-600x400.jpg)
Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Goldman Sachs - Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]
Η Goldman Sachs, υποβαθμίζει την Eurobank – «Αγορά» συστήνει για ΕΤΕ, Πειραιώς
![Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/MOTOROIL_Refineries_yerolymbos-29-600x399.jpg)
Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Motor Oil