![Upstream – Ετήσια ανάπτυξη 33% για την πλατφόρμα mobile marketing automation της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/upstream.jpg)
«Διαμορφώνουμε το μέλλον μας. Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που λαμβάνει την ευθύνη της πρωτοβουλίας και δεν φοβάται να ρισκάρει, καταφέρνοντας έτσι να καινοτομεί διαρκώς», σημείωσε μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλός της Upstream, στη συνάντηση για όλους τους εργαζομένους της εταιρείας που πραγματοποιήθηκε μέσω livestreaming από τα γραφεία της στην Αθήνα.
Η Upstream είναι εταιρεία τεχνολογίας στον τομέα του mobile marketing στις σημαντικότερες αναδυόμενες αγορές του κόσμου. Οι λύσεις της απευθύνονται σε 1,2 δισεκατομμύρια καταναλωτές σε περισσότερες από 45 χώρες σε Λατινική Αμερική, Αφρική, Μέση Ανατολή και Νοτιοανατολική Ασία.
Μόλις τον περασμένο Μάιο η Upstream εισήγαγε στην αγορά την πλατφόρμα Grow, που για πρώτη φορά συγκεντρώνει κάτω από μια ομπρέλα όλες τις δυνατότητες και τεχνολογικές καινοτομίες της Upstream στον τομέα του marketing automation, για την καλύτερη στόχευση και προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ψηφιακών marketing campaigns εξειδικευμένων σύμφωνα με τον πελάτη, την αγορά, τον στόχο και τον τελικό χρήστη, την αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών mobile και digital επικοινωνίας για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, ακόμη και την προστασία από τη διαφημιστική απάτη.
Οι προοπτικές της εταιρείας
Στη διάρκεια της συνάντησης, την οποία παρακολούθησαν περίπου 300 εργαζόμενοι, έγιναν γνωστά οικονομικά στοιχεία σχετικά με την πλατφόρμα Grow, η οποία γνωρίζει ανάπτυξη της τάξης του 33% σε ετήσια βάση. Η λειτουργική κερδοφορία της Upstream, έχει ενισχυθεί κατά 34% στο διάστημα μεταξύ 2018 και 2021, με τον Chief Financial Officer της εταιρείας, Γιώργο Σερφιώτη, να δηλώνει πως «οι προοπτικές της εταιρείας είναι καλύτερες από ποτέ».
Η αγορά του mobile marketing, όπου ηγείται η Upstream αναπτύσσεται παγκοσμίως κατά 16% ετησίως, με την ανάπτυξη αυτή να είναι ακόμη μεγαλύτερη στις αναδυόμενες αγορές, όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Εξάλλου, ήδη κατά το περασμένο έτος, η Upstream απέκτησε συνεργασίες με εταιρείες πέραν του τομέα των τηλεπικοινωνιών, «ξεκλειδώνοντας» νέους κλάδους και άρα προοπτικές ανάπτυξης σε τομείς όπως οι τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείας, FMCGs, εκπαιδευτικοί οργανισμοί κοκ. Στη φράση «περισσότερη τεχνολογία, περισσότεροι πελάτες» συνόψισε τον στρατηγικό στόχο της Upstream η διοικητική της ομάδα. «Μέχρι το 2024 θέλουμε να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας και να επεκταθούμε σε πελάτες από περισσότερες αγορές και βιομηχανίες», δήλωσε σχετικά ο Δημήτρης Μανιάτης.
Στο άμεσο μέλλον, σύμφωνα με τα στελέχη της, η εταιρεία σκοπεύει να μπει ακόμη πιο δυναμικά στην επίσης ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του e-commerce, που σήμερα αποτιμάται στα 4,9 δισ. δολάρια και αναμένεται να φτάσει τα 7,3 δισ. το 2025.
Νέες συνεργασίες
Σε επίπεδο άμεσων νέων συνεργασιών η εταιρεία προωθεί συμφωνία με τον μεγαλύτερο πάροχο κινητής τηλεφωνίας της Νότιας Αφρικής για τη νέα πλατφόρμα mobile marketing της Upstream, αλλά και η έναρξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας στον χώρο του e-commerce στη Βραζιλία. Παράλληλα, η Chief Technology Officer, Ναταλία Μήλα, ανακοίνωσε ότι στην Νότια Αφρική κατοχυρώθηκε η τεχνολογική πατέντα της Upstream για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων από τους χρήστες κινητών τηλεφώνων και έρχεται να απαντήσει στη μεγάλη αλλαγή που συμβαίνει στον χώρο του digital marketing, με τη σταδιακή κατάργηση των third party cookies από τη Google. Σύντομα αυτή η πατέντα αναμένεται να κατοχυρωθεί και σε πολλές ακόμη χώρες εκ μέρους της εταιρείας.
Καταλήγοντας, ο CEO της Upstream τόνισε για τη δυναμική της εταιρείας: «Η συνεργασία μας με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας σημαίνει ότι έχουμε μοναδική πρόσβαση σε κανάλια με τεράστια απήχηση και μεγάλη αποτελεσματικότητα ως προς την επικοινωνία με τον καταναλωτή. Μιλάμε για βάσεις συνδρομητών με εκατομμύρια χρήστες και για Μέσα όπως το SMS, το RCS ή το portal μας για δωρεάν πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του διαδικτύου, τα οποία εμφανίζουν σαφώς καλύτερη αποδοτικότητα από τη διαφήμιση στα επικρατέστερα ψηφιακά κανάλια. Η πλατφόρμα μας, χωρίς να αποκλείει τη διαφήμιση σε μέσα όπως το Facebook και το Google, αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική προς αυτά και όντως στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, είδαμε ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε τέτοιους κολοσσούς επί ίσοις όροις».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Attica-1-600x400.jpg)
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/epixeiriseis_2-600x414.jpg)
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
![Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Σιμόπουλος-Αντωνακόπουλος-Λαμπρόπουλος-600x450.jpeg)
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
![Βρεττού – Attica Bank: Το roadmap για τον 5ο τραπεζικό πόλο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Photo_Eleni-Vrettou-768x546-1-1-600x427.jpg)
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
![Space Hellas: Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Space-Hellas-600x375.jpg)
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
![Attica Bank: Κλειδώνει το deal – Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/attica_bank_774064730-600x375.jpg)
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
![Linea Piu: Τριπλάσια κέρδη για τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Chanel στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/chanel-flap-bag-600x420.jpg)
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
![Flora: Λίγο πιο «θαμπά» το 2023 τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/flora1-600x398.png)
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
![Τηλεπικοινωνίες: Οι ευρωπαϊκές εταιρείες… πρασινίζουν εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/telecom8-600x403.jpg)
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια
![Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/synaiteristiki_xanion-768x384-1-600x300.jpg)
Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ
Ενδιαφέρον από τσεχικό επενδυτικό fund