
«Διαμορφώνουμε το μέλλον μας. Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που λαμβάνει την ευθύνη της πρωτοβουλίας και δεν φοβάται να ρισκάρει, καταφέρνοντας έτσι να καινοτομεί διαρκώς», σημείωσε μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλός της Upstream, στη συνάντηση για όλους τους εργαζομένους της εταιρείας που πραγματοποιήθηκε μέσω livestreaming από τα γραφεία της στην Αθήνα.
Η Upstream είναι εταιρεία τεχνολογίας στον τομέα του mobile marketing στις σημαντικότερες αναδυόμενες αγορές του κόσμου. Οι λύσεις της απευθύνονται σε 1,2 δισεκατομμύρια καταναλωτές σε περισσότερες από 45 χώρες σε Λατινική Αμερική, Αφρική, Μέση Ανατολή και Νοτιοανατολική Ασία.
Μόλις τον περασμένο Μάιο η Upstream εισήγαγε στην αγορά την πλατφόρμα Grow, που για πρώτη φορά συγκεντρώνει κάτω από μια ομπρέλα όλες τις δυνατότητες και τεχνολογικές καινοτομίες της Upstream στον τομέα του marketing automation, για την καλύτερη στόχευση και προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ψηφιακών marketing campaigns εξειδικευμένων σύμφωνα με τον πελάτη, την αγορά, τον στόχο και τον τελικό χρήστη, την αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών mobile και digital επικοινωνίας για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, ακόμη και την προστασία από τη διαφημιστική απάτη.
Οι προοπτικές της εταιρείας
Στη διάρκεια της συνάντησης, την οποία παρακολούθησαν περίπου 300 εργαζόμενοι, έγιναν γνωστά οικονομικά στοιχεία σχετικά με την πλατφόρμα Grow, η οποία γνωρίζει ανάπτυξη της τάξης του 33% σε ετήσια βάση. Η λειτουργική κερδοφορία της Upstream, έχει ενισχυθεί κατά 34% στο διάστημα μεταξύ 2018 και 2021, με τον Chief Financial Officer της εταιρείας, Γιώργο Σερφιώτη, να δηλώνει πως «οι προοπτικές της εταιρείας είναι καλύτερες από ποτέ».
Η αγορά του mobile marketing, όπου ηγείται η Upstream αναπτύσσεται παγκοσμίως κατά 16% ετησίως, με την ανάπτυξη αυτή να είναι ακόμη μεγαλύτερη στις αναδυόμενες αγορές, όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Εξάλλου, ήδη κατά το περασμένο έτος, η Upstream απέκτησε συνεργασίες με εταιρείες πέραν του τομέα των τηλεπικοινωνιών, «ξεκλειδώνοντας» νέους κλάδους και άρα προοπτικές ανάπτυξης σε τομείς όπως οι τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείας, FMCGs, εκπαιδευτικοί οργανισμοί κοκ. Στη φράση «περισσότερη τεχνολογία, περισσότεροι πελάτες» συνόψισε τον στρατηγικό στόχο της Upstream η διοικητική της ομάδα. «Μέχρι το 2024 θέλουμε να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας και να επεκταθούμε σε πελάτες από περισσότερες αγορές και βιομηχανίες», δήλωσε σχετικά ο Δημήτρης Μανιάτης.
Στο άμεσο μέλλον, σύμφωνα με τα στελέχη της, η εταιρεία σκοπεύει να μπει ακόμη πιο δυναμικά στην επίσης ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του e-commerce, που σήμερα αποτιμάται στα 4,9 δισ. δολάρια και αναμένεται να φτάσει τα 7,3 δισ. το 2025.
Νέες συνεργασίες
Σε επίπεδο άμεσων νέων συνεργασιών η εταιρεία προωθεί συμφωνία με τον μεγαλύτερο πάροχο κινητής τηλεφωνίας της Νότιας Αφρικής για τη νέα πλατφόρμα mobile marketing της Upstream, αλλά και η έναρξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας στον χώρο του e-commerce στη Βραζιλία. Παράλληλα, η Chief Technology Officer, Ναταλία Μήλα, ανακοίνωσε ότι στην Νότια Αφρική κατοχυρώθηκε η τεχνολογική πατέντα της Upstream για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων από τους χρήστες κινητών τηλεφώνων και έρχεται να απαντήσει στη μεγάλη αλλαγή που συμβαίνει στον χώρο του digital marketing, με τη σταδιακή κατάργηση των third party cookies από τη Google. Σύντομα αυτή η πατέντα αναμένεται να κατοχυρωθεί και σε πολλές ακόμη χώρες εκ μέρους της εταιρείας.
Καταλήγοντας, ο CEO της Upstream τόνισε για τη δυναμική της εταιρείας: «Η συνεργασία μας με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας σημαίνει ότι έχουμε μοναδική πρόσβαση σε κανάλια με τεράστια απήχηση και μεγάλη αποτελεσματικότητα ως προς την επικοινωνία με τον καταναλωτή. Μιλάμε για βάσεις συνδρομητών με εκατομμύρια χρήστες και για Μέσα όπως το SMS, το RCS ή το portal μας για δωρεάν πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του διαδικτύου, τα οποία εμφανίζουν σαφώς καλύτερη αποδοτικότητα από τη διαφήμιση στα επικρατέστερα ψηφιακά κανάλια. Η πλατφόρμα μας, χωρίς να αποκλείει τη διαφήμιση σε μέσα όπως το Facebook και το Google, αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική προς αυτά και όντως στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, είδαμε ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε τέτοιους κολοσσούς επί ίσοις όροις».


Latest News

Υλοποίηση στρατηγικών καλωδιακών διασυνδέσεων τεχνολογίας HVDC από την Hellenic Cables
Η Hellenic Cables θα συμμετάσχει στην υλοποίηση στρατηγικών καλωδιακών διασυνδέσεων τεχνολογίας HVDC

Θεοδωρόπουλος: Οι εργοδότες είμαστε κακομαθημένοι - Γιατί δεν χτίζονται εργοστάσια στην Ελλάδα
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ Θεοδωρόπουλος μιλώντας στο Κύκλο Ιδεών πρότεινε αναθεώρηση των εργασιακών σχέσεων και ζήτησε ευελιξία από τους εργαζομένους

AEGEAN: Απογείωση στους 16,3 εκατ. επιβάτες, στα 405,3 εκατ. ευρώ τα EBIDTA
Ισχυρή δυναμική δραστηριότητας και λειτουργικής κερδοφορίας της AEGEAN στο εποχικά αδύναμο τέταρτο τρίμηνο

«Πράσινο φως» στο ενημερωτικό δελτίο της Φάις Συμμετοχών – Άνοιξε ο δρόμος για το ΧΑ
Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς αποφάσισε την έγκριση του περιεχομένου του ενημερωτικού δελτίου της Φάις Συμμετοχών

Η Moody's αναβάθμισε και την Attica Bank
Η αναβάθμιση του BCA της Attica Bank σε b1 οφείλεται κυρίως στην ολοκλήρωση της τιτλοποίησης μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων

Αναβαθμίζει τις Eurobank και Εθνική η Moody's
H Moody's προχώρησε στην αναβάθμιση των τραπεζών, με το outlook να «γυρνά» σε σταθερό, από θετικό προηγουμένως

Σάλλας: Βαρίδια για την Ελλάδα, η δικαιοσύνη και η δημόσια διοίκηση
Για την ανάγκη συναίνεσης μίλησε στον Κύκλο Ιδεών ο Μιχάλης Σάλλας, πρόεδρος του ομίλου εταιρειών Lyktos

Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν ΕΒΕΠ και ΟΕΕ - Τι προβλέπει
Οι δύο φορείς ανταλλάσσουν οικονομικές και νομικές πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας και την επενδυτική δραστηριότητά τους

Πώς άλλαξαν τα Επιχειρηματικά Πάρκα από το 2017 έως το 2023
Τι δείχνει η μελέτη της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ σε συνεργασία με τον ΙΟΒΕ για το διάστημα 2017-2023

Βερνίκος - Ταμβακάκης: Διαχρονική η συζήτηση για αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου
«Θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που βλέπουμε τα πράγματα, τα υπόλοιπα τα καθορίζει η ίδια η αγορά», είπε ο Γιώργος Βερνίκος - «Πρέπει να δούμε τα ισχυρά μας στοιχεία», τόνισε ο Απόστολος Ταμβακάκης