«Διαμορφώνουμε το μέλλον μας. Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που λαμβάνει την ευθύνη της πρωτοβουλίας και δεν φοβάται να ρισκάρει, καταφέρνοντας έτσι να καινοτομεί διαρκώς», σημείωσε μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλός της Upstream, στη συνάντηση για όλους τους εργαζομένους της εταιρείας που πραγματοποιήθηκε μέσω livestreaming από τα γραφεία της στην Αθήνα.
Η Upstream είναι εταιρεία τεχνολογίας στον τομέα του mobile marketing στις σημαντικότερες αναδυόμενες αγορές του κόσμου. Οι λύσεις της απευθύνονται σε 1,2 δισεκατομμύρια καταναλωτές σε περισσότερες από 45 χώρες σε Λατινική Αμερική, Αφρική, Μέση Ανατολή και Νοτιοανατολική Ασία.
Μόλις τον περασμένο Μάιο η Upstream εισήγαγε στην αγορά την πλατφόρμα Grow, που για πρώτη φορά συγκεντρώνει κάτω από μια ομπρέλα όλες τις δυνατότητες και τεχνολογικές καινοτομίες της Upstream στον τομέα του marketing automation, για την καλύτερη στόχευση και προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ψηφιακών marketing campaigns εξειδικευμένων σύμφωνα με τον πελάτη, την αγορά, τον στόχο και τον τελικό χρήστη, την αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών mobile και digital επικοινωνίας για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, ακόμη και την προστασία από τη διαφημιστική απάτη.
Οι προοπτικές της εταιρείας
Στη διάρκεια της συνάντησης, την οποία παρακολούθησαν περίπου 300 εργαζόμενοι, έγιναν γνωστά οικονομικά στοιχεία σχετικά με την πλατφόρμα Grow, η οποία γνωρίζει ανάπτυξη της τάξης του 33% σε ετήσια βάση. Η λειτουργική κερδοφορία της Upstream, έχει ενισχυθεί κατά 34% στο διάστημα μεταξύ 2018 και 2021, με τον Chief Financial Officer της εταιρείας, Γιώργο Σερφιώτη, να δηλώνει πως «οι προοπτικές της εταιρείας είναι καλύτερες από ποτέ».
Η αγορά του mobile marketing, όπου ηγείται η Upstream αναπτύσσεται παγκοσμίως κατά 16% ετησίως, με την ανάπτυξη αυτή να είναι ακόμη μεγαλύτερη στις αναδυόμενες αγορές, όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Εξάλλου, ήδη κατά το περασμένο έτος, η Upstream απέκτησε συνεργασίες με εταιρείες πέραν του τομέα των τηλεπικοινωνιών, «ξεκλειδώνοντας» νέους κλάδους και άρα προοπτικές ανάπτυξης σε τομείς όπως οι τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείας, FMCGs, εκπαιδευτικοί οργανισμοί κοκ. Στη φράση «περισσότερη τεχνολογία, περισσότεροι πελάτες» συνόψισε τον στρατηγικό στόχο της Upstream η διοικητική της ομάδα. «Μέχρι το 2024 θέλουμε να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας και να επεκταθούμε σε πελάτες από περισσότερες αγορές και βιομηχανίες», δήλωσε σχετικά ο Δημήτρης Μανιάτης.
Στο άμεσο μέλλον, σύμφωνα με τα στελέχη της, η εταιρεία σκοπεύει να μπει ακόμη πιο δυναμικά στην επίσης ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του e-commerce, που σήμερα αποτιμάται στα 4,9 δισ. δολάρια και αναμένεται να φτάσει τα 7,3 δισ. το 2025.
Νέες συνεργασίες
Σε επίπεδο άμεσων νέων συνεργασιών η εταιρεία προωθεί συμφωνία με τον μεγαλύτερο πάροχο κινητής τηλεφωνίας της Νότιας Αφρικής για τη νέα πλατφόρμα mobile marketing της Upstream, αλλά και η έναρξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας στον χώρο του e-commerce στη Βραζιλία. Παράλληλα, η Chief Technology Officer, Ναταλία Μήλα, ανακοίνωσε ότι στην Νότια Αφρική κατοχυρώθηκε η τεχνολογική πατέντα της Upstream για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων από τους χρήστες κινητών τηλεφώνων και έρχεται να απαντήσει στη μεγάλη αλλαγή που συμβαίνει στον χώρο του digital marketing, με τη σταδιακή κατάργηση των third party cookies από τη Google. Σύντομα αυτή η πατέντα αναμένεται να κατοχυρωθεί και σε πολλές ακόμη χώρες εκ μέρους της εταιρείας.
Καταλήγοντας, ο CEO της Upstream τόνισε για τη δυναμική της εταιρείας: «Η συνεργασία μας με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας σημαίνει ότι έχουμε μοναδική πρόσβαση σε κανάλια με τεράστια απήχηση και μεγάλη αποτελεσματικότητα ως προς την επικοινωνία με τον καταναλωτή. Μιλάμε για βάσεις συνδρομητών με εκατομμύρια χρήστες και για Μέσα όπως το SMS, το RCS ή το portal μας για δωρεάν πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του διαδικτύου, τα οποία εμφανίζουν σαφώς καλύτερη αποδοτικότητα από τη διαφήμιση στα επικρατέστερα ψηφιακά κανάλια. Η πλατφόρμα μας, χωρίς να αποκλείει τη διαφήμιση σε μέσα όπως το Facebook και το Google, αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική προς αυτά και όντως στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, είδαμε ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε τέτοιους κολοσσούς επί ίσοις όροις».
Latest News
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας
Ελλάκτωρ: Έγκριση από το ΔΣ ομολογιακού δανείου 65 εκατ. προς τη REDS
Η χρηματοδότηση απο την Ελλάκτωρ αφορά την απόκτηση νέων ακινήτων σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της REDS
Καθοριστική η συμβολή της HDB στην ανάπτυξη του επιχειρείν στη Βόρεια Ελλάδα - Τι είπε ο Ζαββός
Ο πρόεδρος της HDB, Γιώργος Ζαββός παρέθεσε αναλυτικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή την περίοδο η Θεσσαλονίκη
COSMOTE Grow Your Business: Επιστρέφει με νέας μορφής δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων
Το COSMOTE Grow Your Business - Certification Program δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να λάβουν την απαραίτητη γνώση και να ενσωματώσουν στην λειτουργία τους σύγχρονες ψηφιακές λύσεις
Η Moody's αναβαθμίζει την Attica Bank μετά τη συγχώνευση της Παγκρήτιας
Η Moody's σημειώνει ότι η τράπεζα θα λειτουργεί σε συνεχή βάση με δείκτη CET1 που κυμαίνεται περίπου στο 13%-15% από 10,4% τον Ιούνιο
Αύξηση 4,4% στον τζίρο των επιχειρήσεων
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις επιχειρήσεις
«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η UBS - Περιθώριο ανοδού έως 55%
Η επενδυτική σύσταση της UBS παραμένει ανέπαφη παρά την κάπως ταχύτερη πτώση των επιτοκίων
Παπαστράτος: Προετοιμάζει τη νέα γενιά για το αύριο με το FutuReady
Η Παπαστράτος στοχεύει μέσω του “FutuReady” να δημιουργήσει μια πλατφόρμα διαλόγου που να προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη
Ανεβάζει τον πήχη για τις τράπεζες η Euroxx - Πόσο αυξάνει τις τιμές στόχους
Η Euroxx δηλώνει bullish για τον ελληνικό τραπεζικό κλάδο, μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων γ' 3μηνου
«Απομακρύνεται» η ΦΑΓΕ από την ελληνική αγορά – Τι «γράφει» σε ΗΠΑ, Αγγλία και Ιταλία
Σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων της ΦΑΓΕ σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και Ιταλία το εννεάμηνο