Η Shell χρησιμοποιεί κοπριά αγελάδας για να τροφοδοτήσει γερμανικά φορτηγά και να μειώσει τις εκπομπές CO2.

Τα φορτηγά στη Γερμανία θα μπορούσαν σύντομα να λειτουργούν με καύσιμο που παράγεται εν μέρει από κοπριά σε ένα από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια πετρελαίου της Ευρώπης.

Η Royal Dutch Shell Plc στοχεύει να παράγει υγροποιημένο φυσικό αέριο με βιοσυστατικό για χρήση σε βαρέα οχήματα εντός περίπου δύο ετών. Τα φορτηγά που χρησιμοποιούν το καύσιμο μπορούν να ταξιδέψουν για 1.500 χιλιόμετρα χωρίς να ξαναγεμίσουν, σύμφωνα με τη Shell, η οποία θα παράγει το νέο της προϊόν στη Rheinland, το μεγαλύτερο συγκρότημα επεξεργασίας πετρελαίου στη Γερμανία.

Η πρωτοβουλία της Shell είναι μια από τις κινήσεις που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα στην τοποθεσία Rheinland, η οποία περιλαμβάνει το εργοστάσιο του Γκόντορφ όπου θα κατασκευαστεί το «ουδέτερο από άνθρακα» LNG.

Μια παρόμοια εγκατάσταση, το Wesseling, ήταν το πρώτο ευρωπαϊκό διυλιστήριο που ξεκίνησε την παραγωγή πράσινου υδρογόνου πέρυσι, αν και σε μικρή κλίμακα. Η Shell σχεδιάζει να σταματήσει την επεξεργασία αργού στο Wesseling από το 2025.

Το Biomethane LNG είναι τέλειο για βαρέα επαγγελματικά οχήματα και θαλάσσιες μεταφορές.

Το βιομεθάνιο μπορεί να παραχθεί από υπολείμματα τροφίμων ή άλλη οργανική ύλη. Η Shell είπε ότι θα χρησιμοποιήσει κοπριά που εάν αφεθεί να σαπίσει σε εξωτερικό χώρο, θα απελευθερώσει μεθάνιο.

Η ιδέα της Shell είναι να το αναμίξει με καύσιμο από φυσικό αέριο, με αποτέλεσμα ένα προϊόν ουδέτερο από άνθρακα. Η εταιρεία εξετάζει τώρα είτε την αγορά είτε την κατασκευή μονάδων βιομεθανίου, είπε. Η Chevron Corp. ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή παρόμοιων εργοστασίων με έναν εταίρο νωρίτερα φέτος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα