Η Shell χρησιμοποιεί κοπριά αγελάδας για να τροφοδοτήσει γερμανικά φορτηγά και να μειώσει τις εκπομπές CO2.
Τα φορτηγά στη Γερμανία θα μπορούσαν σύντομα να λειτουργούν με καύσιμο που παράγεται εν μέρει από κοπριά σε ένα από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια πετρελαίου της Ευρώπης.
Η Royal Dutch Shell Plc στοχεύει να παράγει υγροποιημένο φυσικό αέριο με βιοσυστατικό για χρήση σε βαρέα οχήματα εντός περίπου δύο ετών. Τα φορτηγά που χρησιμοποιούν το καύσιμο μπορούν να ταξιδέψουν για 1.500 χιλιόμετρα χωρίς να ξαναγεμίσουν, σύμφωνα με τη Shell, η οποία θα παράγει το νέο της προϊόν στη Rheinland, το μεγαλύτερο συγκρότημα επεξεργασίας πετρελαίου στη Γερμανία.
Η πρωτοβουλία της Shell είναι μια από τις κινήσεις που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα στην τοποθεσία Rheinland, η οποία περιλαμβάνει το εργοστάσιο του Γκόντορφ όπου θα κατασκευαστεί το «ουδέτερο από άνθρακα» LNG.
Μια παρόμοια εγκατάσταση, το Wesseling, ήταν το πρώτο ευρωπαϊκό διυλιστήριο που ξεκίνησε την παραγωγή πράσινου υδρογόνου πέρυσι, αν και σε μικρή κλίμακα. Η Shell σχεδιάζει να σταματήσει την επεξεργασία αργού στο Wesseling από το 2025.
Το Biomethane LNG είναι τέλειο για βαρέα επαγγελματικά οχήματα και θαλάσσιες μεταφορές.
Το βιομεθάνιο μπορεί να παραχθεί από υπολείμματα τροφίμων ή άλλη οργανική ύλη. Η Shell είπε ότι θα χρησιμοποιήσει κοπριά που εάν αφεθεί να σαπίσει σε εξωτερικό χώρο, θα απελευθερώσει μεθάνιο.
Η ιδέα της Shell είναι να το αναμίξει με καύσιμο από φυσικό αέριο, με αποτέλεσμα ένα προϊόν ουδέτερο από άνθρακα. Η εταιρεία εξετάζει τώρα είτε την αγορά είτε την κατασκευή μονάδων βιομεθανίου, είπε. Η Chevron Corp. ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή παρόμοιων εργοστασίων με έναν εταίρο νωρίτερα φέτος.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»