
Η Shell χρησιμοποιεί κοπριά αγελάδας για να τροφοδοτήσει γερμανικά φορτηγά και να μειώσει τις εκπομπές CO2.
Τα φορτηγά στη Γερμανία θα μπορούσαν σύντομα να λειτουργούν με καύσιμο που παράγεται εν μέρει από κοπριά σε ένα από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια πετρελαίου της Ευρώπης.
Η Royal Dutch Shell Plc στοχεύει να παράγει υγροποιημένο φυσικό αέριο με βιοσυστατικό για χρήση σε βαρέα οχήματα εντός περίπου δύο ετών. Τα φορτηγά που χρησιμοποιούν το καύσιμο μπορούν να ταξιδέψουν για 1.500 χιλιόμετρα χωρίς να ξαναγεμίσουν, σύμφωνα με τη Shell, η οποία θα παράγει το νέο της προϊόν στη Rheinland, το μεγαλύτερο συγκρότημα επεξεργασίας πετρελαίου στη Γερμανία.
Η πρωτοβουλία της Shell είναι μια από τις κινήσεις που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα στην τοποθεσία Rheinland, η οποία περιλαμβάνει το εργοστάσιο του Γκόντορφ όπου θα κατασκευαστεί το «ουδέτερο από άνθρακα» LNG.
Μια παρόμοια εγκατάσταση, το Wesseling, ήταν το πρώτο ευρωπαϊκό διυλιστήριο που ξεκίνησε την παραγωγή πράσινου υδρογόνου πέρυσι, αν και σε μικρή κλίμακα. Η Shell σχεδιάζει να σταματήσει την επεξεργασία αργού στο Wesseling από το 2025.
Το Biomethane LNG είναι τέλειο για βαρέα επαγγελματικά οχήματα και θαλάσσιες μεταφορές.
Το βιομεθάνιο μπορεί να παραχθεί από υπολείμματα τροφίμων ή άλλη οργανική ύλη. Η Shell είπε ότι θα χρησιμοποιήσει κοπριά που εάν αφεθεί να σαπίσει σε εξωτερικό χώρο, θα απελευθερώσει μεθάνιο.
Η ιδέα της Shell είναι να το αναμίξει με καύσιμο από φυσικό αέριο, με αποτέλεσμα ένα προϊόν ουδέτερο από άνθρακα. Η εταιρεία εξετάζει τώρα είτε την αγορά είτε την κατασκευή μονάδων βιομεθανίου, είπε. Η Chevron Corp. ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή παρόμοιων εργοστασίων με έναν εταίρο νωρίτερα φέτος.


Latest News

LG: Αποσύρεται απο επένδυση για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων
Η LG Energy Solution σε ανακοίνωσή της διευκρίνισε ότι λόγω «των συνθηκών της αγοράς και του επενδυτικού περιβάλλοντος, συμφωνήσαμε να αποσυρθούμε επίσημα από το έργο Indonesia GP (Grand Package)»

Η περιφρόνηση του Τραμπ στην πράσινη ενέργεια ακυρώνει επενδύσεις 8 δισ.
Πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ΑΠΕ αναστέλλουν μαζικά επενδυτικά projects στον κλάδο

Η TotalEnergies εμμένει στη καθαρή ενέργεια καθώς οι ανταγωνιστές της αλλάζουν ρότα
Η TotalEnergies διατηρεί τη δέσμευσή του να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε υδρογονάνθρακες αλλά και πράσινη ενέργεια, ενώ BP και Shell στρέφονται στα ορυκτά καύσιμα
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων