
Οι συνθήκες της πανδημίας και των lockdowns πυροδότησαν την ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, και αδιαμφισβήτητα εξοικείωσαν με το e-commerce ακόμα και τους πιο ώριμους σε ηλικία. Όμως, καθώς οι συνθήκες της καθημερινότητας άρχισαν σταδιακά να επανέρχονται, πόσο πολύ ή όχι παρέμεινε η συνήθεια του e-shopping στους καταναλωτές; Η Πανελλαδική Έρευνα που σχεδίασε και υλοποίησε η ομάδα Focus Bari-Plushost έδειξε ότι:
-Με το μερικό και ολικό άνοιγμα των καταστημάτων, οι λιανικές αγορές ξεκίνησαν να επανέρχονται στην «φυσιολογική» τους κατάσταση / αναλογία online-offline.
-Καθ’ όλη την διάρκεια του τελευταίου χρόνου, οι καταναλωτές έμαθαν να «περνούν» από συγκεκριμένα κανάλια πριν καταλήξουν στις e-αγορές τους, με «αρχηγούς» τα sites σύγκρισης τιμών και τις επώνυμες αλυσίδες / e-shops.
-Η τιμή, η ασφάλεια της πλατφόρμας και ο χειρισμός των μεταφορικών (δωρεάν / χρόνοι παράδοσης) είναι τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής ενός e-shop
-Οι δημοφιλέστεροι τρόποι πληρωμής παραμένουν η χρεωστική κάρτα και η αντικαταβολή.
-Η όλη περίοδος της πανδημίας έχει εξελίξει τους Έλληνες καταναλωτές πολύ πιο «savvy» και απαιτητικούς από το «ιδανικό ηλεκτρονικό κατάστημα»
-Η omnichanel παρουσία είναι πλέον μια πραγματικότητα, που ενισχύει την άποψη πως «every business is an e-business».


Latest News

Χατζηθεοδοσίου: Θετικά τα μέτρα στήριξης, αλλά δεν ακούσαμε τίποτα για τις ΜμΕ
Η αγορά περιμένει με αγωνία βελτιώσεις στον φορολογικό νόμο και στοχευμένα μέτρα που θα ενισχύουν την προσπάθεια βιωσιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δηλώνει ο κ. Χατζηθεοδοσίου

Edison: Ισχυρές οι προοπτικές της Theon το 2025
Η ζήτηση για στρατιωτικό εξοπλισμό συνεχίζει να αυξάνεται, ιδίως στην Ευρώπη, που αποτελεί το 82% των εσόδων της Theon, επισημαίνει η Edison

Intralot: Διαψεύδει δημοσιεύματα για διασυνοριακή συγχώνευση
Η απάντηση της Intralot στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς

Γεώργιος Μυλωνάς (ALUMIL): «Μπορούμε να προσαρμοζόμαστε σε κάθε αγορά»
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ALUMIL μίλησε στο 10ο Οικονομικό Forum των Δελφών για τις νέες προκλήσεις και τάσεις στον κλάδο του αλουμινίου

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Τι περιλαμβάνουν οι δεσμέυσεις του ομίλου ΔΕΗ για μείωση των άμεσων εκπομπών CO2

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Αύξηση σε τζίρο και EBITDA – Νέα επένδυση στη Ροδόπη
Η ZΜΘ ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό με είσοδο σε νέες αγορές υλοποιώντας αύξηση εξαγωγών κατά 15% και στρατηγικές συνεργασίες με διανομείς σε 12 χώρες

Πλώρη για το ΧΑ βάζει η Qualco - Στόχος η άντληση 70 εκατ. ευρώ
Ο όμιλος αναμένεται να χρησιμοποιήσει τα έσοδα για να χρηματοδοτήσει εξαγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επένδυση της ALTER EGO VENTURES στην eGaming Couch Heroes
H ALTER EGO VENTURES απέκτησε το 1% της eGaming Couch Heroes, με ιδρυτή και CEO τον Βαρδή Βαρδινογιάννη

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Στη νέα της σελίδα με φωτοβολταϊκά ισχύος 500 MW
ΤΕΡΝΑ - AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, οι προτιμητέοι επενδυτές στον διαγωνισμό της ΔΕΠΑ Εμπορίας την κατασκευή φωτοβολταϊκών 270 εκατ. ευρώ