Οι συνθήκες της πανδημίας και των lockdowns πυροδότησαν την ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, και αδιαμφισβήτητα εξοικείωσαν με το e-commerce ακόμα και τους πιο ώριμους σε ηλικία.  Όμως, καθώς οι συνθήκες της καθημερινότητας άρχισαν σταδιακά να επανέρχονται, πόσο πολύ ή όχι παρέμεινε η συνήθεια του e-shopping στους καταναλωτές;  Η Πανελλαδική Έρευνα που σχεδίασε και υλοποίησε η ομάδα Focus Bari-Plushost έδειξε ότι:

-Με το μερικό και ολικό άνοιγμα των καταστημάτων, οι λιανικές αγορές ξεκίνησαν να επανέρχονται στην «φυσιολογική» τους κατάσταση / αναλογία online-offline.

-Καθ’ όλη την διάρκεια του τελευταίου χρόνου, οι καταναλωτές έμαθαν να «περνούν» από συγκεκριμένα κανάλια πριν καταλήξουν στις e-αγορές τους, με «αρχηγούς» τα sites σύγκρισης τιμών και τις επώνυμες αλυσίδες / e-shops.

-Η τιμή, η ασφάλεια της πλατφόρμας και ο χειρισμός των μεταφορικών (δωρεάν / χρόνοι παράδοσης) είναι τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής ενός e-shop

-Οι δημοφιλέστεροι τρόποι πληρωμής παραμένουν η χρεωστική κάρτα και η αντικαταβολή.

-Η όλη περίοδος της πανδημίας έχει εξελίξει τους Έλληνες καταναλωτές πολύ πιο «savvy» και απαιτητικούς από το «ιδανικό ηλεκτρονικό κατάστημα»

-Η omnichanel παρουσία είναι πλέον μια πραγματικότητα, που ενισχύει την άποψη πως «every business is an e-business».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Χατζηθεοδοσίου: Θετικά τα μέτρα στήριξης, αλλά δεν ακούσαμε τίποτα για τις ΜμΕ
Επιχειρήσεις |

Χατζηθεοδοσίου: Θετικά τα μέτρα στήριξης, αλλά δεν ακούσαμε τίποτα για τις ΜμΕ

Η αγορά περιμένει με αγωνία βελτιώσεις στον φορολογικό νόμο και στοχευμένα μέτρα που θα ενισχύουν την προσπάθεια βιωσιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δηλώνει ο κ. Χατζηθεοδοσίου

Θανόπουλος: «Γινόμαστε αυτόνομοι ενεργειακά με δικά μας κεφάλαια»
Επιχειρήσεις |

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»

Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας