Στο οργανωμένο σχέδιο που έχει το υπουργείο Τουρισμού για την νέα τουριστική χρονιά εστίασε ο αρμόδιος υπουργός, Βασίλης Κικίλιας, από το βήμα της Διάσκεψης της ΕΕΝΕ.
Αφού υπογράμμισε το επιτυχημένο άνοιγμα του τουρισμού το 2021, εξέφρασε την αισιοδοξία του για το 2022 και έστειλε μήνυμα συνεργασίας και σκληρής δουλειάς προκειμένου και η νέα χρονιά να στεφθεί με επιτυχία.
«Είναι προφανές ότι η στρατηγική μας στη νέα εποχή εμπλέκει τις τουριστικές επιχειρήσεις, τις εμπορικές επιχειρήσεις, τα καταστήματα που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές, με την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού μοντέλου, αναπτυξιακού και επενδυτικού. Τέτοιο είναι το Υπουργείο Τουρισμού, αυτή είναι και η υφή του νομοσχεδίου που καταθέσαμε και ψηφίζουμε στη Βουλή. Με αναπτυξιακά εργαλεία, όπως είναι οι DMOs και η ανώνυμη εταιρεία εκμετάλλευσης των ιαματικών πηγών», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.
Αναφερόμενος στο 2021, το χαρακτήρισε επιτυχημένο, αφού ο ελληνικός τουρισμός θα προσφέρει έσοδα πλέον των 10 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία.
«Το 2022 έχει προκλήσεις και προσδοκίες», ανάφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κικίλιας, ενώ σημείωσε ότι και τη νέα χρονιά το στοίχημα θα παιχτεί και πάλι στην ασφάλεια. Μάλιστα για μια ακόμη φορά υπογράμμισε ότι η Ελλάδα είναι ασφαλής προορισμός και το έχει αποδείξει με τον τρόπο που λειτούργησε το 2021 (με τα υγειονομικά πρωτόκολλά, το testing κλπ).
«Οφείλουμε όλοι μαζί, με τους επιχειρηματίες του χώρου, με τους ανθρώπους του εμπορικού κόσμου και τα στελέχη του τουρισμού, να βρούμε νέους τρόπους έτσι ώστε να προσελκύσουμε πιο ποιοτικούς επισκέπτες και τουρίστες. Να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τη δυνατότητα να είναι προσβάσιμοι πιο πολλοί προορισμοί, να «φωτίσουμε» πιο πολλούς προορισμούς στη χώρα και στον χειμερινό τουρισμό και στο θερινό τουρισμό και στον εναλλακτικό τουρισμό, έτσι ώστε αυτή η μεγάλη βιομηχανία που έχουμε να ενισχύεται, να αυξάνει και να επιστρέφει τα κέρδη της στις τοπικές κοινωνίες, στην ελληνική οικογένεια, δημιουργώντας μόνιμα περισσότερες θέσεις εργασίας», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού.
Σε κάθε περίπτωση μέριμνα του υπουργείου Τουρισμού για το 2022 θα είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση του “Brand” της Ελλάδας, με τον κ. Κικίλια να υπενθυμίζει ότι η Ελλάδα είναι το 5o Brand παγκοσμίως.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
Συνεχίζει να χάνει «τουριστικό» έδαφος η Μύκονος - Οι προορισμοί πρωταθλητές
Ο τουρισμός οδεύει προς έτος ρεκόρ όσον αφορά την επιβατική κίνηση - Η εικόνα της Fraport Greece σε 14 αεροδρόμια
Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη - Βουλιάζει από τουρίστες
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίπτει ο αριθμός τουριστών στην Ιταλία - Οι αρχές εξετάζουν μέτρα, όπως περιορισμούς πρόσβασης και εισιτήρια σε αξιοθέατα
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα
Ποιους τουρίστες μαγνητίζει η Ευρώπη - Το top5 των χωρών [γραφήματα]
Ο τουρισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα ρεκόρ του 2019 σε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης
Ανοίγει φτερά για νέες αγορές o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Στο πρώτο δεκαμήνο η επιβατική κίνηση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε σε 27,5 εκατομμύρια επιβάτες, αυξημένη κατά 12,9% σε σχέση με το 2023
Ανάσα για την Αθήνα ο Μαραθώνιος - Γίνεται σταδιακά city break προορισμός
Ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ φέρνει ώθηση στον τουρισμό της πρωτεύουσας
Από την Ρόδο έως την Κέρκυρα - «Αλλάζουν πίστα» οι μαρίνες με επενδύσεις άνω των 500 εκατ.
Ριζικό λίφτινγκ στις υποδομές που διαθέτουν οι μαρίνες σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας - Τα σχέδια για Ρόδο, Κέρκυρα, Άγιο Κοσμά και Πύλο
Ποιο είναι το ελληνικό επιτραπέζιο που γίνεται το Νο1 σουβενίρ της Μάλτας
Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα
ΕΟΤ: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου
Προβολή της ελληνικής γαστρονομίας και της εναλλακτικής Ελλάδας