
Στο οργανωμένο σχέδιο που έχει το υπουργείο Τουρισμού για την νέα τουριστική χρονιά εστίασε ο αρμόδιος υπουργός, Βασίλης Κικίλιας, από το βήμα της Διάσκεψης της ΕΕΝΕ.
Αφού υπογράμμισε το επιτυχημένο άνοιγμα του τουρισμού το 2021, εξέφρασε την αισιοδοξία του για το 2022 και έστειλε μήνυμα συνεργασίας και σκληρής δουλειάς προκειμένου και η νέα χρονιά να στεφθεί με επιτυχία.
«Είναι προφανές ότι η στρατηγική μας στη νέα εποχή εμπλέκει τις τουριστικές επιχειρήσεις, τις εμπορικές επιχειρήσεις, τα καταστήματα που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές, με την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού μοντέλου, αναπτυξιακού και επενδυτικού. Τέτοιο είναι το Υπουργείο Τουρισμού, αυτή είναι και η υφή του νομοσχεδίου που καταθέσαμε και ψηφίζουμε στη Βουλή. Με αναπτυξιακά εργαλεία, όπως είναι οι DMOs και η ανώνυμη εταιρεία εκμετάλλευσης των ιαματικών πηγών», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.
Αναφερόμενος στο 2021, το χαρακτήρισε επιτυχημένο, αφού ο ελληνικός τουρισμός θα προσφέρει έσοδα πλέον των 10 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία.
«Το 2022 έχει προκλήσεις και προσδοκίες», ανάφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κικίλιας, ενώ σημείωσε ότι και τη νέα χρονιά το στοίχημα θα παιχτεί και πάλι στην ασφάλεια. Μάλιστα για μια ακόμη φορά υπογράμμισε ότι η Ελλάδα είναι ασφαλής προορισμός και το έχει αποδείξει με τον τρόπο που λειτούργησε το 2021 (με τα υγειονομικά πρωτόκολλά, το testing κλπ).
«Οφείλουμε όλοι μαζί, με τους επιχειρηματίες του χώρου, με τους ανθρώπους του εμπορικού κόσμου και τα στελέχη του τουρισμού, να βρούμε νέους τρόπους έτσι ώστε να προσελκύσουμε πιο ποιοτικούς επισκέπτες και τουρίστες. Να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τη δυνατότητα να είναι προσβάσιμοι πιο πολλοί προορισμοί, να «φωτίσουμε» πιο πολλούς προορισμούς στη χώρα και στον χειμερινό τουρισμό και στο θερινό τουρισμό και στον εναλλακτικό τουρισμό, έτσι ώστε αυτή η μεγάλη βιομηχανία που έχουμε να ενισχύεται, να αυξάνει και να επιστρέφει τα κέρδη της στις τοπικές κοινωνίες, στην ελληνική οικογένεια, δημιουργώντας μόνιμα περισσότερες θέσεις εργασίας», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού.
Σε κάθε περίπτωση μέριμνα του υπουργείου Τουρισμού για το 2022 θα είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση του “Brand” της Ελλάδας, με τον κ. Κικίλια να υπενθυμίζει ότι η Ελλάδα είναι το 5o Brand παγκοσμίως.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους