![Κορωνοϊός – Μετά την πανδημία, οι αεροπορικές παγκοσμίως ανανεώνουν τους στόλους τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/airpp.jpg)
Καθώς ο κόσμος προετοιμάζεται για την αντιμετώπιση της παραλλαγής Όμικρον του κορωνοϊού, μερικοί επενδυτές ενδέχεται να αναμένουν ότι η παγκόσμια αγορά των αεροσκαφών τζετ θα μαραζώσει.
Ωστόσο, οι εκτιμήσεις αυτές, φαίνεται ότι απέχουν από την πραγματικότητα.
Η επιχειρηματική δραστηριότητα επέστρεψε ξανά στον αναφερόμενο κλάδο, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες επιδιώκουν να αποκτήσουν γρήγορα πιο οικολογικά επιβατικά αεροσκάφη, αλλά και αεροσκάφη μεταφοράς εμπορευμάτων, για τα οποία πιστεύουν ότι θα τους δώσουν ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα στην περίοδο ανάκαμψης μετά την πανδημία.
Οι αεροπορικές εταιρείες προβλέπουν επιστροφή της ταξιδιωτικής ζήτησης, αλλά και μία συνεχιζόμενη αύξηση των αγορών μέσω του διαδικτύου.
Από την Αριζόνα μέσω του Άμστερνταμ μερικοί από τους πιο επιθετικούς πελάτες του κλάδου, ψάχνουν για περισσότερο λειτουργικά αεροσκάφη, τα οποία θα ενταχθούν σε υπηρεσία κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας. Οι αεροπορικές αυτές εταιρίες, επιδιώκουν να μπουν στις πρώτες θέσεις στις σχετικές λίστες αναμονής, για τις οποίες φοβούνται ότι μπορεί να καθυστερήσουν την οικονομική ανάπτυξή τους, αλλά και την υλοποίηση των στόχων που έχουν θέσει για την προστασία του περιβάλλοντος.
Την Τετάρτη, η αεροπορική εταιρία Singapore Airlines έλαβε τρεις κρίσιμες αποφάσεις με την προσωρινή παραγγελία της, αναφορικά με την αντικατάσταση του στόλου των αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων που διαθέτει, με νέα μικρότερου βάρους αεροσκάφη Α350 που κατασκευάζει η ευρωπαϊκή εταιρική κοινοπραξία Airbus.
H αεροπορική εταιρία Qantas Airways στην Αυστραλία επέλεξε σήμερα την Airbus για την αντικατάσταση του στόλου των παλιών αεροσκαφών στενής ατράκτου που διαθέτει.
Ο Άλαν Τζόις, εκτελεστικός διευθυντής της αναφερόμενης αεροπορικής εταιρίας, περιέγραψε την απόφαση αυτή ως «μία απόφαση που λαμβάνεται από μία γενιά» και περιλαμβάνει μία στροφή από την αμερικανική Boeing προς την Airbus.
Ο ευρωπαίος κατασκευαστής αεροσκαφών επιδιώκει επίσης να εξασφαλίσει μία παραγγελία αεροσκαφών ευρείας ατράκτου από την ολλανδική αεροπορική εταιρία KLM, μέσα στη διάρκεια της σημερινής ημέρας.
Η Airbus και η Boeing έχουν ξεπουλήσει αναφορικά με την ανταγωνιστική κατηγορία των αεροσκαφών μεσαίας μεταφορικής ικανότητας μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, μετά από μία περίοδο μεγάλων παραγγελιών αεροσκαφών που προηγήθηκε, αλλά έχασε τη δυναμική της από την δύσκολη οικονομική κατάσταση που προκάλεσε η COVID-19.
Ωστόσο, με το μεγάλο χρονικό διάστημα που απαιτείται για την παράδοση των αεροσκαφών, αλλά και με τον όγκο των παραγγελιών που έχει ήδη συσσωρευτεί, το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στρέφεται τώρα, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας, αλλά και σε κινήσεις από τις αεροπορικές εταιρίες, που θα τις φέρουν στις πρώτες θέσεις για την παραλαβή των αεροσκαφών τους και τη διαμόρφωση της μελλοντικής μεταφορικής τους ικανότητας για επιβάτες και εμπορεύματα.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Σπάνιες γαίες: Ποιες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/spanies-gaies6-600x390.jpg)
Ποιες σπάνιες γαίες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ
Η Κίνα πρωτοστατεί στις σπάνιες γαίες και σχεδόν μονοπωλεί την επεξεργασία τους και οι ΗΠΑ θέλουν να απεξαρτηθούν από αυτή την επίπονη δέσμευση
![Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Τι ζητούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/RENAULT-600x600.jpg)
Στο «ρελαντί» η πράσινη μετάβαση - Τι ζητούν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι
«Καλός ο στρατηγικός διάλογος, αλλα χρειαζόμαστε λύσεις γρήγορα», λένε οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας - Oι καθυστερήσεις απειλούν επενδύσεις 250 δισ. ευρώ
![Μεξικό: Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/xalyvas-600x370.jpg)
Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο λέει το Μεξικό
Το Μεξικό εισάγει περισσότερο χάλυβα από τις Ηνωμένες Πολιτείες απ' ό,τι εξάγει
![Κομισιόν: Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/von-der-leyen-vance-600x400.jpg)
Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς
Η Πρόεδρος της Κομισιόν υπογράμμισε τη δέσμευση της ΕΕ για δίκαιες και ισορροπημένες εμπορικές σχέσεις
![Πάουελ: Σε μη βιώσιμη πορεία το έλλειμμα – Δεν βιαζόμαστε να μειώσουμε τα επιτόκια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/πγ1-1-600x366.jpg)
Καμπανάκι Πάουελ για το έλλειμμα στις ΗΠΑ - Καμία βιασύνη για τα επιτόκια
Τι είπε ο Πάουελ, για έλλειμμα, χρέος, δασμούς και επιτόκια στην καθιερωμένη κατάθεση του στη Γερουσία
![Πορτογαλία: Εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/01/tap-portugal-600x400.jpg)
Η Πορτογαλία εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP
Υπάρχουν περίπου 12 εταιρείες που ενδιαφέρονται για τον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας
![Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/solomon-600x400.jpg)
Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου
Ο πήχης για την πραγματοποίηση μιας συμφωνίας είναι πολύ υψηλός
![Cucci: Η πτώση πωλήσεων στο τέταρτο τρίμηνο προβληματίζει τους αναλυτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/gucci-store-600x410.jpg)
Νέο πλήγμα για την Gucci - Συνεχίζεται η πτώση πωλήσεων
Τα έσοδα της Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, ολόκληρου του έτους από δραστηριότητες του ομίλου ανήλθαν σε 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ
![Βρετανία: Άντλησε 13 δισ. στερλίνες – Οι αγορές της πρόσφεραν 140 δισ.](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/ot_bonds_london11-768x450-1-600x352.png)
Το Λονδίνο ζήτησε 13 δισ. στερλίνες και οι αγορές του πρόσφεραν 140 δισ.
Η έκδοση καταρρίπτει το προηγούμενο ρεκόρ ζήτησης βρετανικών ομολόγων
![Φυσικό αέριο: Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί όλο και περισσότερο για την αποθήκευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/illustration-600x405.jpg)
Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί για την αποθήκευση φυσικού αερίου;
Καθώς η Μόσχα πίεζε τη ροή του φυσικού αερίου μέσω των ρωσικών αγωγών, η ΕΕ είχε καταφέρει να αποφύγει μια χειμερινή κρίση εφοδιασμού περιορίζοντας τη συνολική ζήτηση φυσικού αερίου