
Τη νέα, φιλόδοξη στρατηγική που διατηρεί στο επίκεντρο τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της παρουσίασε πρόσφατα η Public-MediaMarkt, σε ειδική εκδήλωση για τους διευθυντές του δικτύου και τα στελέχη της. Η στρατηγική περιλαμβάνει 4 κεντρικούς πυλώνες και στοχεύει στην καλύτερη εμπειρία αγορών, ενώ υποστηρίζει ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους της. Με κεντρικό μήνυμα «Καλύτεροι, κάθε μέρα, για σένα», η PMM υλοποιεί τη νέα στρατηγική με σημαντικές επενδύσεις και πρωτοβουλίες.
Ο CEO της PMM, Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε σχετικά: «Όλα αυτά τα χρόνια, εργαζόμαστε κάθε μέρα για να γινόμαστε καλύτεροι για τους πελάτες μας και τους ανθρώπους της PMM. Η δυναμική που δίνουν τα δύο κορυφαία brands της αγοράς, οι ανανεωμένες εμπειρίες που δημιουργούμε, η πολυκαναλική μας προσέγγιση, οι νέες υπηρεσίες και συνεργασίες, αλλά και η αδιάκοπη επένδυση στους ανθρώπους μας είναι μόνο μερικά απ’ όσα μας διαφοροποιούν ως τον κορυφαίο omnichannel retailer, σε Ελλάδα και Κύπρο. Η PMM είναι εδώ, ακόμη καλύτερη, ακόμη πιο δυνατή, έτοιμη να δημιουργήσει αξία για τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της».
Ανάμεσα στους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής είναι ο τομέας των logistics και του last mile, που ισχυροποιείται χάρη στις νέες συνεργασίες με μεταφορικές εταιρίες και courier, την ενίσχυση του στόλου της αλλά και την υπερσύγχρονη αποθήκη της εταιρίας στην Αττική. Η PMM διαχειρίζεται τη μεγαλύτερη γκάμα της αγοράς, με πάνω από 1.000.000 προϊόντα, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Με τις επενδύσεις και τον στρατηγικό της σχεδιασμό, ήδη προσφέρει στους πελάτες της 100.000 προϊόντα με δυνατότητα για αυθημερόν παραλαβή από το κατάστημα της επιλογής τους και δωρεάν παράδοση σε 1-3 μέρες σε όλη την Ελλάδα, για παραγγελίες άνω των 35 ευρώ.
Επενδύοντας σε νέα τεχνολογικά εργαλεία και υπηρεσίες, η PMM ενοποιεί τα physical και digital σημεία επαφής με τον πελάτη. Στα καταστήματα Public οι καταναλωτές μπορούν να αξιοποιήσουν υπηρεσίες όπως γρήγορο και contactless checkout και να προχωρούν σε walk-in παραγγελίες. Επιπλέον, διευκολύνονται σημαντικά και οι online αγορές, χάρη στα in-store pickup σημεία, που δίνουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών τους, με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί καλύτερα.
Μέσα στο 2022 το ήδη επιτυχημένο νέο format καταστημάτων που έχει εφαρμόσει σε Ελλάδα και Κύπρο θα επεκταθεί στο δίκτυο, ενώ σε ολοένα και περισσότερα καταστήματα Public θα προστεθούν οικιακές συσκευές που συμπληρώνουν τη μεγάλη γκάμα προϊόντων που προσφέρουν.
Η επιτυχημένη υλοποίηση της νέας στρατηγική της PMM στηρίζεται στους ανθρώπους της. Η εταιρεία επενδύει στα καλύτερα ταλέντα, γι΄ αυτό και μέσα στο 2021 έδωσε ευκαιρίες εξέλιξης στους ανθρώπους της, ενώ προσέλκυσε καταξιωμένα στελέχη από την αγορά, προχωρώντας έτσι στην υλοποίηση της στρατηγικής της, με μια ισχυρή και εξαιρετικά έμπειρη διοικητική ομάδα, καταλήγει η ανακοίνωση.


Latest News

Aegean: Ακυρώσεις και αλλαγές πτήσεων στις 28 Φεβρουαρίου λόγω της απεργίας
Επαναπρογραμματισμός των πτήσεων της Aegean λόγω απεργίας - Αναλυτικά οι πίνακες των πτήσεων

Μικρή αύξηση στα κέρδη του δ' 3μηνου του ΟΤΕ περιμένει η ΑΧΙΑ
Για το τρίμηνο, η ΑΧΙΑ αναμένει ότι ο όμιλος θα παρουσιάσει έσοδα 919,1 εκατ. ευρώ, χαμηλότερα κατά 1,2% σε ετήσια βάση

ΑΧΙΑ: Στα 9,10 ευρώ η τιμή στόχος για τον ΔΑΑ - Tι περιμένει στα αποτελέσματα του 2024
Η σύσταση της AXIA για τη μετοχή είναι για αγορά, με τιμή στόχο στα 9,10 ευρώ

ΑΧΙΑ για Metlen: Οι 4 πιθανές κατευθύνσεις για το στόχο των 2 δισ. στα EBITDA
Η ΑΧΙΑ διατηρεί τη σύσταση για αγορά στη μετοχή και την τιμή στόχο στα 48,60 ευρώ - Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος προανήγγειλε δύο εταιρικές ενέργειες

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, Νο1* επιλογή των καταναλωτών – Η στρατηγική της επιτυχίας συνεχίζεται
Η ανάδειξη του νερού Βίκος ως το Νο1* φυσικό μεταλλικό νερό για το 2024 δεν είναι τυχαία - Είναι το αποτέλεσμα στρατηγικών επιλογών, καινοτομίας και αφοσίωσης στην ποιότητα και στη βιωσιμότητα

Νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alpha – Όσα έγιναν στο πρώτο Culture Day
Με τη συμμετοχή χιλιάδων εργαζομένων του Ομίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάστηκαν ο νέος εταιρικός σκοπός και οι αξίες της Alpha Bank

Στα €493,8 εκατ. το χαρτοφυλάκιο της Premia Properties - Οι επενδύσεις του 2024
Ακίνητα και συμμετοχές, αυξημένες κατά 64%, για την Premia Properties το 2024 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά

Η Trade Estates καλύπτει ομολογιακό δάνειο 9 εκατ. ευρώ της Evitenco
Στόχος της απόφασης της Trade Etates είναι να προχωρήσει η κατασκευή κέντρου logistics στον Ασπρόπυργο για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Διανομής της InterIkea.

Πώς προχωρά το deal Μασούτης - Κρητικός – Εγκαίνια για το project των 30 εκατ. στις Τρεις Γέφυρες
Σε πλήρη εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις της Μασούτης με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός – Κόβει «κορδέλα» το Grand Μασούτης στις Τρεις Γέφυρες – Έρχεται νέo κατάστημα σε περιοχή έκπληξη

Φουλ επίθεση από τις τράπεζες - Πού ψάχνουν νέες πηγές εσόδων
Ποια κίνητρα δίνουν οι τράπεζες για την προσέλκυση καταναλωτών - Λανσάρουν προγράμματα για όλα τα πορτοφόλια