Νέα πτώση κατέγραψαν το Νοέμβριο, στη διακίνηση φορτίων οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά που τους διαχειρίζεται η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco Shipping Ports.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Cosco Shipping Ports, για την διακίνηση φορτίων σε 37 λιμάνια που ελέγχει σε όλο τον κόσμο, οι δυο προβλήτες στον Πειραιά διακίνησαν τον Νοέμβριο, φορτία 365,5 χιλιάδων Teu έναντι 383,8 χιλιάδων Τeu τον αντίστοιχο μήνα του 2020 (πτώση 4,8%) και στο ενδεκάμηνο του 2021 διακίνησαν 4.390,8 χιλιάδες teu έναντι 4.487,5 χιλιάδων Teu το ενδεκάμηνο του 2020 , καταγράφοντας πτώση 2.2%. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται κυρίως στις απεργίες στο λιμάνι από λιμενεργάτες αλλά και τα ρυμουλκά όπως επίσης και το απαγορευτικό λόγω κακοκαιρίας επιβλήθηκε για δυο ημέρες τον Νοέμβριο. Η διακίνηση φορτίων στα 37 λιμάνια της Cosco Shipping Ports σημείωσε άνοδο 4.1% στο ενδεκάμηνο φέτος σε σύγκριση με πέρυσι.

Επίσης αξίζει ιδιαίτερα να σημειωθεί ότι η Cosco Shipping Ports κατέγραψε νέα άνοδο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο «αντίπαλο δέος» του Πειραιά, στο λιμάνι της Βαλένθια. Ειδικότερα η θυγατρική της Cosco Shipping Ports , η COSCO SHIPPING Ports (Spain) Terminals S.L.U. διακίνησε τον Νοέμβριο του 2021 299 χιλιάδες Τeu έναντι 298,4 χιλιάδων τον Νοέμβριο του 2020 και στο ενδεκάμηνο του 2021 3.315,8 εκατ. Teu έναντι 3.091,2 χιλιάδες Teu το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2020 σημειώνοντας άνοδο 7,3%. Σημειώνεται ότι η COSCO SHIPPING Ports (Spain) Terminals είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιείται με terminals στο λιμάνι της Βαλένθια. Ολόκληρο το λιμάνι της Βαλένθια το εννεάμηνο του 2021 διακίνησε συνολικά 4.217,1 χιλιάδες Teu, ενώ το λιμάνι του Πειραιά διακίνησε 4.126,5 (465.584 TEU ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ και 3.660,9 Teu οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ). Έτσι ο Πειραιάς υποχώρησε και πάλι πίσω από την Βαλένθια στη Μεσόγειο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News