Νέα πτώση κατέγραψαν το Νοέμβριο, στη διακίνηση φορτίων οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά που τους διαχειρίζεται η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco Shipping Ports.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Cosco Shipping Ports, για την διακίνηση φορτίων σε 37 λιμάνια που ελέγχει σε όλο τον κόσμο, οι δυο προβλήτες στον Πειραιά διακίνησαν τον Νοέμβριο, φορτία 365,5 χιλιάδων Teu έναντι 383,8 χιλιάδων Τeu τον αντίστοιχο μήνα του 2020 (πτώση 4,8%) και στο ενδεκάμηνο του 2021 διακίνησαν 4.390,8 χιλιάδες teu έναντι 4.487,5 χιλιάδων Teu το ενδεκάμηνο του 2020 , καταγράφοντας πτώση 2.2%. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται κυρίως στις απεργίες στο λιμάνι από λιμενεργάτες αλλά και τα ρυμουλκά όπως επίσης και το απαγορευτικό λόγω κακοκαιρίας επιβλήθηκε για δυο ημέρες τον Νοέμβριο. Η διακίνηση φορτίων στα 37 λιμάνια της Cosco Shipping Ports σημείωσε άνοδο 4.1% στο ενδεκάμηνο φέτος σε σύγκριση με πέρυσι.
Επίσης αξίζει ιδιαίτερα να σημειωθεί ότι η Cosco Shipping Ports κατέγραψε νέα άνοδο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο «αντίπαλο δέος» του Πειραιά, στο λιμάνι της Βαλένθια. Ειδικότερα η θυγατρική της Cosco Shipping Ports , η COSCO SHIPPING Ports (Spain) Terminals S.L.U. διακίνησε τον Νοέμβριο του 2021 299 χιλιάδες Τeu έναντι 298,4 χιλιάδων τον Νοέμβριο του 2020 και στο ενδεκάμηνο του 2021 3.315,8 εκατ. Teu έναντι 3.091,2 χιλιάδες Teu το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2020 σημειώνοντας άνοδο 7,3%. Σημειώνεται ότι η COSCO SHIPPING Ports (Spain) Terminals είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιείται με terminals στο λιμάνι της Βαλένθια. Ολόκληρο το λιμάνι της Βαλένθια το εννεάμηνο του 2021 διακίνησε συνολικά 4.217,1 χιλιάδες Teu, ενώ το λιμάνι του Πειραιά διακίνησε 4.126,5 (465.584 TEU ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ και 3.660,9 Teu οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ). Έτσι ο Πειραιάς υποχώρησε και πάλι πίσω από την Βαλένθια στη Μεσόγειο.
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου