Σημαντική αύξηση στα κέρδη των υπό διαχείριση Aframax πλοίων χάρη στη στρατηγική της απόφαση να αυξήσει την παρουσία του στόλου της έως και κατά 70% Δυτικά του Suez, πέτυχε Signal Maritime, διαχειρίστρια pools δεξαμενόπλοιων.
Όπως επισημαίνει λόγω αυτής της στρατηγικής επανατοποθέτησης πλοίων από την Ανατολή προς τη Δύση μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου η Signal Maritime Aframax Pool (SMAP) πέτυχε καθαρά ημερήσια κέρδη (net TCE) ανά πλοίο της τάξης των 20.800 δολ και 18.100 δολ τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο αντίστοιχα. Ο μέσος όρος καθαρών ημερήσιων κερδών της SMAP για όλο το 2021 κυμάνθηκε στα 11.000 δολ..
Σχολιάζοντας την σημαντική αυτή επίδοση, ο CEO της Signal Maritime Πάνος Δημητρακόπουλος ανέφερε: “Αυτή ήταν μια τολμηρή στρατηγική βασιζόμενη σε ανάλυση της εποχικότητας, της επίδρασης της πανδημίας και της προσφοράς-ζήτησης πλοίων. Αν και η κίνηση αυτή επηρέασε προσωρινά την επίδοση του στόλου κατά τους φθινοπωρινούς μηνες, τελικά καταφέραμε να κλείσουμε ελκυστικά backhaul φορτία για τα πλοία που μετακινήθηκαν Δυτικά. Η σημαντική παρουσία μας στην Δύση είχε ως αποτέλεσμα μεγάλα σε διάρκεια και κερδοφόρα fronthauls που αύξησαν σημαντικά τα κέρδη για τους partners του pool. Παράλληλα διατηρήσαμε σημαντική τοπική παρουσία κυρίως μέσω ταξιδιών στον κόλπο των Ηνωμένων Πολιτειών.”
Και προσέθεσε: “Αγαπάμε τη διαφάνεια και πιστεύουμε πως κάθε ενδιαφερόμενος πρέπει να μπορεί εύκολα να αξιολογεί όλες τις επιλογές εμπορικής διαχείρισης που υπάρχουν και πως αυτές αποδίδουν. Για το λόγο αυτό τα αποτελέσματα μας αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Signal και ενημερώνονται σε εβδομαδιαία βάση. Ανυπομονούμε να δούμε και άλλους εμπορικούς διαχειριστές να δημοσιεύουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα και συγκεκριμένα τις καθαρές αποδόσεις ανά πλοίο.”
Η Signal Maritime διαχειρίζεται δύο pools με 21 Aframax και 16 MR tankers αντίστοιχα.
Τα pools χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Signal Ocean για να ενισχύσουν την επίδοσή τους. Η πλατφόρμα λογισμικού τροφοδοτεί την ομάδα του chartering της Signal Maritime με πληροφορίες όπως ποιες είναι οι βέλτιστες εμπορικές οδοί και η ιδανική επιλογή επόμενου ταξιδιού, ποιες οι εκπομπές CO2 καθώς και η εκτίμηση κέρδους ανά ταξίδι. Αυτή η ανάλυση δεδομένων δίνει τη δυνατότητα στρατηγικής κατανομής του στόλου. Η τεχνολογία αυτή, που έχει κατοχυρωθεί με πατέντα, συνεχώς αναπτύσσεται συνδυάζοντα δεδομένα που περιλαμβάνουν στίγματα AIS, λίστες πλοίων και φορτίων, θέσεις πλοίων σε πραγματικό χρόνο, κόστη και κυκλοφορία στους λιμένες και τα επίπεδα της αγοράς. Αξιοποιώντας προηγμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, τα δεδομένα μεταφράζονται σε αξιοποιήσιμη γνώση.
Σήμερα, εταιρείες που ελέγχουν το 60% του παγκόσμιου στόλου μεγάλων δεξαμενόπλοιων και το 47% των φορτίων αργού πετρελαίου χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Signal για να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Η τεχνολογία αυτή είναι προσβάσιμη από τους πελάτες ή συνεργάτες της Signal είτε μέσω μιας εύχρηστης διαδικτυακής πλατφόρμας είτε μέσω ενσωμάτωσης των διαθέσιμων APIs στο αντίστοιχο ιδιόκτητο λογισμικό σύστημα του εκάστοτε πελάτη ή συνεργάτη.
Latest News
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά