
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες οδεύουν προς ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον, αλλάζοντας τη συμπεριφορά και τα συναισθήματα των καταναλωτών. Αν και όλα δείχνουν ότι στο μέλλον θα επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση, εντούτοις δύο στους πέντε καταναλωτές σήμερα παγκοσμίως εξακολουθούν να προτιμούν υβριδικά μοντέλα (40%).
Μια μελέτη που έγινε στην Μ. Βρετανία έδειξε ότι ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερτερούν των βενζινοκίνητων σε πολλούς βασικούς τομείς, εντούτοις η πλειοψηφία του κόσμου πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι περισσότερο άβολα ως προς την χρήση τους (64%), σε σχέση με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Και αυτό λόγω της έλλειψης σημείων φόρτισης.
Ποιοι θα αγοράσουν καινούργιο ΙΧ
Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποίησε η εταιρεία YouGov μέσα στο τρέχον έτος, αποκάλυψε ότι τους επόμενους 12 μήνες η ηλικιακή ομάδα που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο είναι αυτή των 30-44 ετών στις ΗΠΑ και την Μ. Βρετανία. Φυσικά το ίδιο ισχύει και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, καθώς είναι η πλέον «παραγωγική» ηλικία και το δυναμικό κοινό.
Πότε αλλάζουν ελαστικά οι οδηγοί
Οι περισσότεροι Βρετανοί αλλάζουν τα ελαστικά στα αυτοκίνητά τους μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο, καθώς τρεις στους πέντε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (60%) τα αλλάζουν μόνο όταν η αλλαγή είναι επιβεβλημένη. Αξιολογώντας τα δεδομένα της έρευνας, διαπιστώθηκε ότι μόνο δύο στους πέντε Γερμανούς οδηγούς (41%), το ένα πέμπτο των Αμερικανών οδηγών (21%) και λιγότεροι από ένας στους πέντε Βρετανούς (16%) ή Γάλλους οδηγούς (14%) έχουν αλλάξει οι ίδιοι ελαστικό. Πέρα από τα ελαστικά, οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχουν αντικαταστήσει το υγρό του παρμπρίζ στη Βρετανία (39%), τις ΗΠΑ (34%), τη Γερμανία (46%) ή τη Γαλλία (37%).
Βιωσιμότητα και οδήγηση
Στα ζητήματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα και την κλιματική αλλαγή οι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους με άδεια οδήγησης στη Μ. Βρετανία, την Ισπανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία συμφωνούν ότι πρέπει να οδηγούν λιγότερο για να σώσουν το περιβάλλον, καθώς η λιγότερη οδήγηση συνεπάγεται λιγότερες εκπομπές ρύπων. Η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί οδηγοί (48%) παγκοσμίως λένε ότι οδηγούν λιγότερο τώρα από όσο πριν από την πανδημία.
Επίσης, στο ερώτημα εάν πιστεύουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν στην παραγωγή ανθεκτικά αυτοκίνητα, μόνο οι μισοί (49%) πιστεύουν ότι υπάρχουν ανθεκτικά αυτοκίνητα, ενώ το 17% δεν είναι σίγουροι για το αν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Το ένα τρίτο όλων των καταναλωτών παγκοσμίως (33%) πιστεύουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να κάνουν περισσότερα για να κάνουν τα προϊόντα τους πιο ανθεκτικά.
Πού είναι πιο έντονες οι ελλείψεις
Τέλος, η παγκόσμια έλλειψη της εφοδιαστικής αλυσίδας που προσβλήθηκε από την πανδημία και έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αυτοκινητοβιομηχανία, έδειξε ότι οι καταναλωτές στην Ινδία (17%) έχουν επηρεαστεί περισσότερο από τις ελλείψεις νέων αυτοκινήτων ή οχημάτων. Οι καταναλωτές είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν στις ευρωπαϊκές χώρες όπως στην Ισπανία (7%), την Πολωνία (6%), την Σουηδία (5%), τη Γερμανία (4%),τη Δανία (4%), τη Γαλλία (4%) και την Μ. Βρετανία (2%).
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων

Ομάδα Task Force από την Messaritis Ανανεώσιμες για έργα της Ομάδας Β
Tην Κυριακή 6 Απριλίου, η Messaritis Ανανεώσιμες κλήθηκε να αποκόψει περί τους 80 σταθμούς και το κατάφερε με επιτυχία

Η Μελόνι ζητά αναθεώρηση της ευρωπαϊκής πολιτικής για το περιβάλλον
Η ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, προτίθεται να ζητήσει αναθεώρηση των ιδεολογικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας