Σε μια λύση που συνάδει με τη λογική αλληλουχία, δεδομένου ότι από το 1953 η περιοχή είναι ναυπηγείο, προσβλέπει ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου ο οποίος πλειοδότησε στον διαγωνισμό απόκτησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Ο κ. Προκοπίου παρέστη νωρίτερα σήμερα στην τελετή παράδοσης-παραλαβής της Δομής Φιλοξενίας Σκαραμαγκά από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε.. Στην τελετή παρουσία του Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότη Μηταράκη, συμμετείχαν ακόμη ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε., Στέφανος Δ. Βλαστός, ο Γ.Γ. Υποδοχής Αιτούντων Άσυλο, Μάνος Λογοθέτης, ο Γ.Γ. Οικονομικής Πολιτικής, Νικόλαος Κουλοχέρης και ο Διοικητής της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης, Τάσος Μαντάγαρης.
Μιλώντας μετά την εκδήλωση στον ot.gr ο κ. Προκοπίου και σχολιάζοντας τη δικαστική εκκρεμότητα που αφορά στα ναυπηγεία μετά την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) του Δήμου Χαϊδαρίου, δήλωσε ότι η περιοχή από το 1953 είναι ναυπηγείο και δίπλα στα διυλιστήρια. Σε κάθε περίπτωση τα δικαστήρια θα κληθούν να δώσουν λύση, όπως είπε. Εξέφρασε παράλληλα την ελπίδα «να μη μας αρχίσουνε φρένο-γκάζι συνέχεια γιατί η επένδυση στον Σκαραμαγκά είναι μια στρατηγική επένδυση».
Επισημαίνεται ότι ο Δήμαρχος Χαιδαρίου κατέθεσε δυο προσφυγές κατά της μεταβίβασης των ναυπηγείων, μία κατά της Ειδικής Διαχείρισης για την μεταβίβαση του ενεργητικού της εταιρείας και μία κατά της ΕΤΑΔ για την μεταβίβαση του όμορου ακινήτου. Ο Δήμος έχασε την προσφυγή κατά της ειδικής διαχείρισης, αλλά κέρδισε την δεύτερη κατά της ΕΤΑΔ.
Όπως ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ο Δήμαρχος Χαιδαρίου η Επιτροπή του ΣτΕ έκανε με τον τρόπο αυτό δεκτή την αίτηση του Δήμου Χαϊδαρίου να ανασταλεί η εκτέλεση του διαγωνισμού πώλησης του ακινήτου ιδιοκτησίας της ΕΤΑΔ, μέχρις ότου ληφθεί οριστική απόφαση από το ΣτΕ, η οποία αναμένεται με την εκδίκαση επί της ουσίας της αίτησης ακύρωσης του Δήμου Χαϊδαρίου από το ΣτΕ που έχει προσδιοριστεί για τις 18 Ιανουαρίου 2022 και η έκδοση της τελικής απόφασης αναμένεται εντός του 2022.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη