Η Capital Product Partners L.P. (CPLP) η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία, συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε την παράδοση στις 13 Δεκεμβρίου, στους νέους ιδιοκτήτες του, του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Adonis» (115.145 dwt / 9.288 TEU, Eco-Flex, Wide Beam, έτους ναυπήγησης 2015, στα ναυπηγεία Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.Α.). Η πώληση του πλοίου απέφερε στην CPLP, μικτά έσοδα ύψους 49,3 εκατομμυρίων δολαρίων μετά την αποπληρωμή του ανεξόφλητου χρέους.
Επιπλέον, η Capital Product Partners παρέλαβε το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) «Aristidis I» (174.000 κυβικά μέτρα, τελευταίας γενιάς τύπου LNG X-DF που κατασκευάστηκε το 2021, στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries Co., Ltd).
Πρόκειται για το τελευταίο πλοίο του προγράμματος αγοράς έξι LNGCs που είχε ανακοινωθεί. Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με μετρητά 82,0 εκατομμυρίων δολαρίων και την ανάληψη χρέους ύψους 123,0 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, σχολίασε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε αυτή τη σημαντική επένδυση, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε έξι LNGC τελευταίας γενιάς τα οποία απασχολούνται με μακροχρόνια συμβόλαια ναύλωσης. Πιστεύουμε ότι αυτή η συναλλαγή μετασχηματίζει την CPLP και την τοποθετεί αποφασιστικά στην αγορά LNG, η οποία υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στις μηδενικές εκπομπές άνθρακα και ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε αυτό το τμήμα την κατάλληλη στιγμή»
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει τώρα ένα στόλο από 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Capesize και έξι πλοία μεταφοράς LNG.
Latest News
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων