
Η Capital Product Partners L.P. (CPLP) η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία, συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε την παράδοση στις 13 Δεκεμβρίου, στους νέους ιδιοκτήτες του, του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Adonis» (115.145 dwt / 9.288 TEU, Eco-Flex, Wide Beam, έτους ναυπήγησης 2015, στα ναυπηγεία Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.Α.). Η πώληση του πλοίου απέφερε στην CPLP, μικτά έσοδα ύψους 49,3 εκατομμυρίων δολαρίων μετά την αποπληρωμή του ανεξόφλητου χρέους.
Επιπλέον, η Capital Product Partners παρέλαβε το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) «Aristidis I» (174.000 κυβικά μέτρα, τελευταίας γενιάς τύπου LNG X-DF που κατασκευάστηκε το 2021, στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries Co., Ltd).
Πρόκειται για το τελευταίο πλοίο του προγράμματος αγοράς έξι LNGCs που είχε ανακοινωθεί. Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με μετρητά 82,0 εκατομμυρίων δολαρίων και την ανάληψη χρέους ύψους 123,0 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, σχολίασε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε αυτή τη σημαντική επένδυση, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε έξι LNGC τελευταίας γενιάς τα οποία απασχολούνται με μακροχρόνια συμβόλαια ναύλωσης. Πιστεύουμε ότι αυτή η συναλλαγή μετασχηματίζει την CPLP και την τοποθετεί αποφασιστικά στην αγορά LNG, η οποία υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στις μηδενικές εκπομπές άνθρακα και ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε αυτό το τμήμα την κατάλληλη στιγμή»
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει τώρα ένα στόλο από 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Capesize και έξι πλοία μεταφοράς LNG.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά