Η Capital Product Partners L.P. (CPLP) η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία, συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε την παράδοση στις 13 Δεκεμβρίου, στους νέους ιδιοκτήτες του, του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Adonis» (115.145 dwt / 9.288 TEU, Eco-Flex, Wide Beam, έτους ναυπήγησης 2015, στα ναυπηγεία Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.Α.). Η πώληση του πλοίου απέφερε στην CPLP, μικτά έσοδα ύψους 49,3 εκατομμυρίων δολαρίων μετά την αποπληρωμή του ανεξόφλητου χρέους.
Επιπλέον, η Capital Product Partners παρέλαβε το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) «Aristidis I» (174.000 κυβικά μέτρα, τελευταίας γενιάς τύπου LNG X-DF που κατασκευάστηκε το 2021, στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries Co., Ltd).
Πρόκειται για το τελευταίο πλοίο του προγράμματος αγοράς έξι LNGCs που είχε ανακοινωθεί. Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με μετρητά 82,0 εκατομμυρίων δολαρίων και την ανάληψη χρέους ύψους 123,0 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, σχολίασε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε αυτή τη σημαντική επένδυση, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε έξι LNGC τελευταίας γενιάς τα οποία απασχολούνται με μακροχρόνια συμβόλαια ναύλωσης. Πιστεύουμε ότι αυτή η συναλλαγή μετασχηματίζει την CPLP και την τοποθετεί αποφασιστικά στην αγορά LNG, η οποία υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στις μηδενικές εκπομπές άνθρακα και ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε αυτό το τμήμα την κατάλληλη στιγμή»
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει τώρα ένα στόλο από 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Capesize και έξι πλοία μεταφοράς LNG.
Latest News
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα