![Attica Group – Logistics και ξενοδοχεία το νέο πεδίο δραστηριοτήτων του ομίλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/Attica-Group.jpg)
Και στα logistics – εκτός από τα ξενοδοχεία – σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της η Attica Group, ο μεγαλύτερος ακτοπλοϊκός όμιλος της χώρας.
Πρόκειται για κινήσεις που στην Ελλάδα μπορεί να προξενούν εντύπωση, ωστόσο μια ματιά στο τι συμβαίνει στην αγορά των ferries στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι αρκετή για να καταδειχθεί ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι φυσιολογική για το μέγεθος και τις επιχειρησιακές δυνατότητες ενός ομίλου όπως της Attica Group και για τον ηγετικό ρόλο που παίζει στην ελληνική ακτοπλοϊκή και ευρύτερη τουριστική και μεταφορική αγορά.
Με έναν στόλο 26 επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων (στα οποία ενδέχεται να προστεθούν άλλα εννέα πλοία της ΑΝΕΚ μόλις επισημοποιηθεί η συμφωνία των τραπεζών για απορρόφηση της χανιώτικης εταιρείας από την Attica) και με 36.148 επιβάτες capacity βρίσκεται στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης μεταξύ των ferry operators με βάση την χωρητικότητα σε επιβάτες, την έκτη με βάση το capacity σε lanemeter (μεταφορά οχημάτων) και την έβδομη με βάση τους gt.
Άλλοι ακτοπλοϊκοί όμιλοι
Mε αυτές τις δυνατότητες άλλοι ανταγωνιστές της στη Βόρεια και Δυτική Ευρώπη έχουν ισχυρή παρουσία και στον τομέα των logistics και τον τομέα του τουρισμού.
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία άλλων ακτοπλοϊκών ομίλων της Ευρώπης, που έχει καταγράψει το management της Attica, το οποίο επιδιώκει την διεύρυνση των εργασιών του.
Ο όμιλος της Σουηδικής Stena για παράδειγμα έχει ισχυρή παρουσία τόσο στα logistics (αποθήκευση και διαχείριση φορτίων, συνδυασμένες μεταφορές) όσο και στον τουρισμό με την προσφορά πακέτων ταξιδίων και διαμονής, διαχείριση επιβατηγών Terminals και ξενοδοχείων.
Επίσης, και η δανική DFDS έχει ισχυρή παρουσία στα logistics με διαχείριση terminals, με διατροπικές μεταφορές αλλά και στον τουρισμό με την προσφορά πακέτων και μίνι κρουαζιέρων σε διάφορες πόλεις της βορείου Ευρώπης.
Στη διαχείριση ξενοδοχείων έχει εμπλακεί και η εσθονική Τalink όπως επισης και η Νορβηγική Color Line η οποία προσφέρει μεταφορικές υπηρεσίες για φορτία και επιβάτες, διαμονή σε ξενοδοχεία, διαχειρίζεται καταστήματα, εστιατόρια, κ.λπ.
Επίσης, ο όμιλος Grimaldi έχει ισχυρή παρουσία στα logistics ενώ δίνει έμφαση καις τη διαχείριση τουριστικών πακέτων, ενώ προσφέρει και μινι κρουαζιέρες, εκδρομές, κ.λ.π.
Ο όμιλος Attica Group με 90 εκατ. ευρώ διαθέσιμα επιδιώκει όπως τονίζουν τα στελέχη του να διευρύνει το πεδίο των δραστηριοτήτων σε δυο τομείς που είναι συμπληρωματικοί της κύριας δραστηριοποίησής της και εξασφαλίζουν σταθερά έσοδα, αλλά και παράλληλα αυξάνουν τις διασταυρούμενες πωλήσεις, οι οποίες στον όμιλο της Attica είναι πολύ χαμηλά σε σχέση με αυτές των ανταγωνιστών του στη διεθνή αγορά.
Με ένα περιθώριο EBITDA 35-45% που έχει ο ξενοδοχειακός κλάδος, τα κεφάλαια που θα διαθέσει ο όμιλος θα έχουν πολύ ικανοποιητική απόδοση, τονίζουν τα στελέχη του.
Επισημαίνεται ότι αναφορικά με την επέκταση στα ξενοδοχεία ο όμιλος της Attica Group αγόρασε πρόσφατα το ξενοδοχείο Naxos Resort Beach Hotel, που βρίσκεται στον Άγιο Γεώργιο Νάξου, μέσω της 100% θυγατρικής της Attica Blue Hospitality, έναντι 6,5 εκατ. ευρώ που προήλθαν από τραπεζικό δανεισμό.
Το ξενοδοχειακό συγκρότημα έχει ανεγερθεί σε έκταση συνολικής επιφάνειας 8.166,92 τ.μ., διαθέτει 88 δωμάτια με δυνατότητα ανέγερσης επιπλέον 1.300 τ.μ. Η μονάδα διαθέτει πισίνα, εστιατόρια, μπαρ, αίθουσα συνεδριάσεων, γυμναστήριο, spa, και χώρο πάρκινγκ. Η Attica Blue Hospitality θα προχωρήσει στην αναβάθμιση και επέκταση των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου.
Αρχή από το Naxos Resort Beach Hotel
«Η στοχευμένη δραστηριοποίηση στον ξενοδοχειακό κλάδο που ξεκινά με την αγορά του Naxos Resort Beach Hotel, διαφοροποιεί την Attica Group από τον ανταγωνισμό, διευρύνει τις δραστηριότητές της στον τουριστικό κλάδο επιτρέποντάς της να καλύψει μεγαλύτερο εύρος αναγκών των πελατών της, ενώ ταυτόχρονα της δίνει τη δυνατότητα να ισχυροποιήσει τη χρηματοοικονομική θέση της επενδύοντας σε συγγενικούς τομείς που προσφέρουν άμεσες συνέργειες», επισημαίνεται.
Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι ο όμιλος εξετάζει την αγορά ακόμη δυο -τριών μονάδων άμεσα ενώ θα συνεχίσει την επέκταση στον τομέα προκειμένου να αποκτήσει ένα κρίσιμο υπολογίσιμο μέγεθος και να δημιουργήσει ένα αναγνωρίσιμο brand όπως είναι και τα ακτοπλοϊκά.
Το brand Blue Star Ferries είναι το πιο αναγνωρίσιμο και πιο αποδεκτό σύμφωνα με μετρήσεις μεταξύ των επιβατών της ακτοπλοΐας, ενώ πολύ ισχυρή θέση έχει και το brand της Hellenic Seaways. Το ενδιαφέρον το Ομίλου για την απόκτηση μονάδων, εστιάζεται στα νησιά των Κυκλάδων εκτός Μυκόνου, Δωδεκάνησα και Κρήτη.
Αναφορικά με τα logistics υπενθυμίζεται ότι η Attica Group έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου, όμως δεν μένει εκεί καθώς εξετάζει την επέκταση καις άλλες δραστηριότητες όπως την δημιουργία κέντρων αποθήκευσης και logistics σε συνεργασία και με άλλους επιχειρηματικούς ομίλους.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ferryscanner: Επεκτείνεται στις αγορές της Ιταλίας και της Κροατίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Επεκτείνεται στις αγορές Ιταλίας και Κροατίας η Ferryscanner
Οι χρήστες της Ferryscanner μπορούν πλέον να επιλέξουν και να κλείσουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά τους για περισσότερους από 40 ιταλικούς και 18 κροατικούς προορισμούς
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ploia1-600x409.jpg)
Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
![Ακτοπλοΐα: Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/aktoploia-600x399.jpg)
Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση στην ακτοπλοΐα
Το 41% των ελληνικών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα στην ακτοπλοΐα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Ψηλά οι τιμές, βοήθεια από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ζητά ο Στυλιανίδης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-768x460-1-600x359.jpg)
Καίνε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, σπεύδει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού ο Στυλιανίδης
Πονοκέφαλος για την κυβέρνηση τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τον υπουργό Ναυτιλίας να επιδιώκει μέσα στην εβδομάδα συνάντηση με την Επιτροπή Ανταγωνισμού
![Attica Group: Στο τραπέζι placement για να αυξήσει τη διασπορά των μετοχών της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/Attica-Group-768x384-1-600x300.jpg)
Εξετάζει placement η Attica Group - Με βάση τον κανονισμό για τις εισηγμένες στο ΧΑ
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση της στο ΧΑ η Attica Group για την προσαρμογή της στο νέο κανονισμό που αφορά στη διασπορά των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας
Μετά τα δημοσιεύματα του ΟΤ για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο βλέπει αυξήσεις στα ταχύπλοα και «πανηγυρίζει» για μέση μείωση μόλις 1,61%
![Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/Attica-E-Flexer-1-004-600x330.jpg)
Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων
Συμφωνία της Αttica Group με την Stena RoRo για ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου της
![Ακτοπλοΐα: Τι ζητά ο Στυλιανίδης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα εισιτήρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Στυλιανίδης προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: Ελέγξτε την ακτοπλοΐα για αθέμιτες πρακτικές
Επιστολή στην Επιτροπή έστειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και ζήτησε στενότερη συνεργασία για την Ακτοπλοΐα