
Σε εκδήλωση για την επικείμενη δημοπράτηση του τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, «Μπράλος – Άμφισσα», μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής. Την εκδήλωση διοργάνωσε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Φωκίδας, στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας.
«Με την επικείμενη δημοπράτηση του ‘‘Μπράλος – Άμφισσα’’, τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα ‘‘Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο’’, ετοιμαζόμαστε να προσθέσουμε ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι στο συνολικό παζλ του οδικού δικτύου της χώρας», επισήμανε ο κ.Καραμανλής.
Το «Μπράλος – Άμφισσα», μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων με δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους, αφορά την κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μιλώντας για το ευρύτερο έργο, επισήμανε ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65. Συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό. Φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία. Μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία.
«Είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα. Αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, που θα μπορεί στο εξής να εξυπηρετεί τρεις μείζονες οδικούς άξονες», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε:
«Τι σημαίνουν όλα αυτά; Καλύτερη και ευκολότερη καθημερινότητα για χιλιάδες πολίτες. Αλλά και νέα, σημαντική οικονομική προοπτική. Για όλη τη χώρα και ιδίως -φυσικά- για την ευρύτερη περιοχή. Και ειδικότερα, νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης για τα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου».


Latest News

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος

Με προσομοιωτές και ρεαλιστικά σενάρια κρίσης, ο νέος ΟΣΕ - Τι είπε ο Κυρανάκης
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών μίλησε για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και την αναδιοργάνωση του προσωπικού

Η ΑΒΑΞ ξεκινά την επέκταση των εγκαταστάσεων της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο
Η πρώτη φάση του σχεδίου έχει προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρω.

Σύμβουλος της AKTOR στην αναβάθμιση των εστιών στο πανεπιστήμιο Κρήτης
Το έργο, που υπεγράφη στις 27 Μαρτίου, συνολικού προϋπολογισμού 255 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει την κατασκευή 4.846 συνολικά κλινών σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο

Υπουργείο Υποδομών: Ανοίγει ξανά η γέφυρα Χειμωνικού στην Κεφαλονιά
Τίθεται σε κυκλοφορία η γέφυρας Χειμωνικού στην Κεφαλονιά μετά την καταστροφή από την κακοκαιρία «Ιανός»

Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Παράκαμψη Ψαχνών»
Το έργο, την ένταξη του οποίου υπέγραψε ο Νίκος Παπαθανάσης, είναι συνολικού μήκους περίπου 28 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 238.430.480 ευρώ