Την εταιρεία που θέλει το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ετοιμάζεται να αγοράσει η ΜSC. Ο Ιταλό ελβετικός ναυτιλιακός γίγαντας κατέθεσε προσφορά για την απόκτηση της Bolloré Africa Logistics η οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον σε κοινοπραξία με τις CAMERON S.A (Όμιλος Κοπελούζου)-και GOLDAIR CARGO AE.
Για την Αλεξανδρούπολη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και οι: QUINTANA INFRASTRUCTURE & DEVELOPMENT, η Κοινοπραξία INTERNATIONAL PORT INVESTMENTS ALEXANDROUPOLIS, η οποία απαρτίζεται από τις εταιρείες BLACK SUMMIT FINANCIAL GROUP – EUROPORTS-EFA GROUP και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κα ο ΟΛΘ.
Σημειώνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές καλούνται να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές για το 67% των μετόχων του λιμανιού στις 21 Απριλίου.
Στο μεταξύ χθες έγινε γνωστό ότι Ο γαλλικός Όμιλος Bolloré έλαβε προσφορά ύψους 5,7 δισεκατομμυρίων ευρώ (6,4 δισεκατομμύρια δολάρια) από τον Όμιλο MSC για την απόκτηση του 100% της Bolloré Africa Logistics. Η MSC επιβεβαίωσε ότι είχε υποβάλει προσφορά, υπό αποκλειστικότητα έως τις 31 Μαρτίου 2022, για το 100% της Bolloré Africa Logistics, αλλά δεν προέβη σε σχολιασμό της κίνησης της.
Η Bolloré Africa Logistics είναι ο μεγαλύτερος φορέας μεταφοράς και εφοδιαστικής στην Αφρική, με 250 θυγατρικές και σχεδόν 21.000 υπαλλήλους σε 49 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 47 στην Αφρική. Έχει παρουσία σε 42 λιμένες και οι εργασίες περιλαμβάνουν 16 τερματικές εγκαταστάσεις εμπορευματοκιβωτίων και επτά τερματικούς σταθμούς ro-ro.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ