Μπαίνουν οι βάσεις για την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Wind από τη United Group μέσα στους πρώτους μήνες του 2022.
Το «πράσινο φως» έδωσε, σύμφωνα με πληροφορίες, χθες η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DGComp) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ανοίγοντας τον δρόμο για τη συγχώνευση με τη Nova και την ισχυροποίηση της θέσης της στην ελληνική αγορά, δημιουργώντας τον δεύτερο μεγαλύτερο παίκτη στη σταθερή τηλεφωνία και τον τρίτο στην κινητή.
H συμφωνία μεταξύ της United Group, μητρική της Nova, και της μητρικής της WIND, CrystalAlmondHoldingsLimited, ανακοινώθηκε στις 16 Αυγούστου 2021 και από τότε οι διαδικασίες τρέχουν με γρήγορους ρυθμούς. Πρόκειται για μια συμφωνία της τάξεως των 950 εκατ. ευρώ.
Με την εξαγορά της Wind, θα δημιουργηθεί ολοκληρωμένος πάροχος υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και περιεχομένου. Η νέα εταιρεία θα έχει περίπου 1,3 εκατ. πελάτες στη σταθερή τηλεφωνία (650 χιλ. εκτιμάται ότι έχει η Wind και 654 χιλ. έχει ανακοινώσει στο τέλος του 2020 η Nova). Υπενθυμίζεται ότι η United είναι εκ των ηγετικών παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με 11 εκατ. πελάτες και 55 κανάλια σε 8 χώρες.
Παράλληλα, η ένταξη της WindΕλλάς στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου θα ενισχύσει σημαντικά και το αποτύπωμά του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, καθιστώντας την Ελλάδα στρατηγικό κόμβο για την περαιτέρω ανάπτυξη της United Group, δεδομένου ότι πλέον θα αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά (31%) του συνολικού του τζίρου.
Ενόψει της συγχώνευσης, η Windπροχώρησε πριν ένα μήνα στην απόσχιση του κλάδου σχεδιασμού, υλοποίησης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης του ενεργού και παθητικού εξοπλισμού των οπτικών ινών, συστήνοντας τη HELLENIC OPENFIBER Μονοπρόσωπη Α.Ε. Η ανάπτυξη των δικτύων νέας γενιάς και η ανοιχτή διάθεση υπηρεσιών χονδρικής σε όλους τους παρόχους είναι οι βασικοί στόχοι της νέας εταιρείας.
Η νέα εταιρεία θα παρέχει αποκλειστικά υπηρεσίες χονδρικής, ανοιχτής πρόσβασης και μη διακριτικής μεταχείρισης στους παρόχους ηλεκτρονικών υπηρεσιών, δηλαδή ΟΤΕ, Vodafone, Wind και Nova. Ουσιαστικά, ακολουθείται η διεθνής τάση στις τηλεπικοινωνίες και η στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στόχος της HELLENIC OPENFIBER θα είναι η επιτάχυνση της κατασκευής δικτύων οπτικών ινών μέσω Fiber to the Cabinet (FTTC) και Fiber to the Home (FTTH), η περαιτέρω αύξηση της ευρυζωνικότητας και κατά συνέπεια η ενίσχυση της συνδεσιμότητας των οπτικών ινών.
Αφορά, επίσης, στην περαιτέρω ανάπτυξη και την εκμετάλλευση των υπηρεσιών χονδρικής και την εκμετάλλευση ευκαιριών που προσφέρουν οι σύγχρονες υποδομές υπηρεσιών επικοινωνίας, μέσα από την άντληση νέων πόρων χρηματοδότησης και την απελευθέρωση υφιστάμενων πόρων από τη Wind Hellas για την ανάπτυξη του πυρήνα των εμπορικών της δραστηριοτήτων και της πελατειακής της βάσης.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό