Δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές τω εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ όσον αφορά στα διόδια οι αυξήσεις είναι πολύ μικρές και προσαρμόζονται ανάλογα με τον πληθωρισμό. Αυτό είπε, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος, μεταξύ των άλλων, τόνισε την οικονομική αλλά και κοινωνική διάσταση των έργων υποδομών.
Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στα μεγάλα έργα, που ξεμπλοκάρουν, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο Ε65 και το Πάτρα – Πύργος, το οποίο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τα τρία χρόνια, σημείωσε: «όλα αυτά τα έργα έχουν και κοινωνική διάσταση», τόνισε.
Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε, ακόμη, ότι: «Για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες δρομολογούνται έργα ύψους 13 δισ. ευρώ. Έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί τα 3,2 δισ. ευρώ και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε δημοπρατήσει έργα ύψους 5,5 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει διάχυση της ανάπτυξης, σημαίνει θέσεις εργασίας, σημαίνει ότι και άλλες επιχειρήσεις θα ευνοηθούν, όχι μόνο οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες».
Τέλος, σημείωσε: «Δεν αυτοσχεδιάζουμε. Τα έργα αυτά δεν είναι μεμονωμένα. Δεν ξυπνήσαμε ένα πρωί και είπαμε θα κάνουμε ένα δρόμο στα Τρίκαλα ή θα κάνουμε ένα σιδηροδρομικό έργο. Τα έργα αυτά έχουν σχεδιαστεί βήμα – βήμα και εξυπηρετούν έναν εθνικό στόχο: Η χώρα μας να γίνει ένας κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης περιοχής».
Για την πανδημία
Όσον αφορά την πανδημία, ο κ. Καραμανλής επεσήμανε ότι η κατάσταση αλλάζει ημέρα με την ημέρα, γι’ αυτό και η κυβέρνηση αναπροσαρμόζει τα μέτρα όταν χρειαστεί. Αντιπαρέβαλε δε τη στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ειδικότερα του ΣΥΡΙΖΑ. Ασκώντας κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε: «Από την αντιπολίτευση ακούμε μόνο κραυγές. Ο κ. Τσίπρας τι λέει; Μας είπε, να μη μας βρει το πέμπτο κύμα της πανδημίας με πρωθυπουργό Μητσοτάκη. Για να προστατευθεί η ανθρώπινη ζωή πρέπει να στήσουμε κάλπες μέσα στο πέμπτο κύμα. Αν αυτό έχει το παραμικρό στοιχείο λογικής, εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά».
Latest News
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους