Σε συζητήσεις προκειμένου να πουλήσει το μερίδιο ελέγχου του στην ισπανική ποδοσφαιρική ομάδα Real Zaragoza, βρίσκεται ο Cesar Alierta, πρώην πρόεδρος της Telefonica SA.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το Bloomberg, η επενδυτική εταιρεία Odemira Capital με έδρα τη Σεβίλλη συνεργάζεται με την αμερικανική επενδυτική εταιρεία Prospects Sports Solutions για να αγοράσει το μερίδιο του Alierta στην ομάδα της δεύτερης κατηγορίας.

Η Odemira υπέγραψε επιστολή προθέσεων με την οικογένεια Alierta, η οποία κατέχει το 51% του συλλόγου, ανέφεραν οι πηγές, που δεν κατονομάζονται, τονίζοντας ότι η συμφωνία αναμένει να κλείσει τον Ιανουάριο.

Η Odemira πρόκειται να εξαγοράσει το μετοχικό κεφάλαιο του Alierta στον σύλλογο, ενώ η Prospects Sports Solutions θα αναχρηματοδοτήσει μέρος του χρέους των 68 εκατομμυρίων ευρώ (76,9 εκατομμύρια δολάρια) του συλλόγου .

Οι εκπρόσωποι της οικογένειας Alierta, της Prospects Sports Solutions και της Odemira αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

Ο Αλιέρτα συνεργάστηκε με άλλους ντόπιους επιχειρηματίες το 2014 για να αναλάβει τον σύλλογο της πατρίδας του και ανέλαβε το μερίδιο ελέγχου το 2019. Ο πατέρας του ήταν πρόεδρος της Ρεάλ Σαραγόσα τη δεκαετία του 1950. Ο Αλιέρτα παραιτήθηκε από την προεδρία της Telefonica το 2016. Η Ρεάλ Σαραγόσα πήγε στη διοίκηση το 2011 και υποβιβάστηκε στην η δεύτερη κατηγορία δύο χρόνια αργότερα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Πόσα χρήματα παίρνουν οι αθλητές που κερδίζουν μετάλλιο
Business of Sport |

Πόσα χρήματα παίρνουν οι αθλητές που κερδίζουν μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού [πίνακας]

Παρά το γεγονός ότι η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή δεν δίνει χρηματικά έπαθλα για την κατάκτηση μεταλλίων, αρκετές χώρες ανταμείβουν τους αθλητές τους με διάφορα μπόνους

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Αέρας πολυτέλειας στο Παρίσι – Η δυναμική παρουσία των επώνυμων brand
Business of Sport |

Αέρας πολυτέλειας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού - Δυναμικό «παρών» από επώνυμα brand

Πώς τα brand πολυτελείας προσπαθούν να αξιοποιήσουν τη φήμη της γαλλικής πρωτεύουσας για να ξανακερδίσουν το μεγάλο κοινό - «Χρυσή ευκαιρία» οι Ολυμπιακοί Αγώνες