Εάν δεν κρατάτε πολλές σημειώσεις κάθε μέρα ως επενδυτής, δεν μαθαίνετε και δεν βελτιώνεστε στην τέχνη του να κερδίζετε χρήματα στις αγορές. Και σίγουρα, υπήρξαν πολλά μαθήματα για τους επενδυτές το 2021.
Ο οικονομικός συντάκτης Σαμ Ρο του TKer λέει στο Yahoo Finance Live ότι έμαθε αρκετά για τις αγορές φέτος.
Ένα μάθημα είναι η απίστευτη ανθεκτικότητα της εταιρικής Αμερικής απέναντι στον αυξανόμενο πληθωρισμό, τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού και την αβεβαιότητα της πανδημίας COVID-19 .
Πουθενά αυτή η προβολή δεν εμφανίζεται περισσότερο από την απόδοση σχεδόν 25% για τον S&P 500 από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα. Αυτό το κέρδος αντανακλά την εντυπωσιακή αύξηση των κερδών από τις εταιρείες — ο John Butters της FactSet εκτιμά ότι η αύξηση των κερδών για τις εταιρείες του S&P 500 θα ανέλθει σε ρεκόρ 45%.
Το επόμενο μάθημα είναι ότι ο καταναλωτής στις ΗΠΑ —ακόμα και σε δύσκολες στιγμές— πρόκειται να βρει κάποιον τρόπο να ξοδέψει.
«Οι καταναλωτές είναι απλώς αμείλικτοι όσον αφορά την κατανάλωση, ακόμα κι αν υπάρχει πληθωρισμός ή υπάρχει πανδημία εκεί έξω», εξήγησε ο Ρο, πρώην διευθυντής του Yahoo Finance .
«Οι άνθρωποι, ανεξάρτητα από τους κινδύνους του τι συμβαίνει εκεί έξω, θα προσπαθήσουν να βρουν έναν τρόπο να ζήσουν τη ζωή τους και να καταναλώσουν και να βιώσουν αυτές τις εμπειρίες» τόνισε.
Latest News
Παράδοξο κι όμως αληθινό - Γιατί οι άνω των 65 ετών εργαζόμενοι είναι οι πιο ευτυχισμένοι
Αποκαλυπτική για το πώς βλέπουν οι ηλικιωμένοι εργαζόμενοι τη θέση τους στη δουλειά είναι η νέα έκθεση του ερευνητικού κέντρου Pew
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Μελέτη ΙCAP CRIF: Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επαγγελματική τους ανέλιξη
Σε πέντε μόνο οικονομίες το ποσοστό των γυναικών που ίδρυσαν ή «έτρεξαν» μια νέα επιχείρηση ήταν ίδιο ή υψηλότερο από το αντίστοιχο των ανδρών
Η άνοδος των διευθυντών προϊόντος - Κερδίζουν έδαφος στην εποχή της AI
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής προιόντος θα ξανακερδίσει την αίγλη του στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης