
Για 7.500 «κουτιά» η MSC φαίνεται να περνάει μπροστά από την Maersk, λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου.
Η μάχη για την πρωτιά, των δυο ναυτιλιακών γιγάντων που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, σε ότι αφορά το μέγεθος του στόλου τους κρατάει πολλά χρόνια, με την Maersk εκ Δανίας να προηγείται τα τελευταία χρόνια κατέχοντας την πρώτη θέση και την Ιταλοελβετική MSC να ακολουθεί.
Όμως όπως αναφέρει ο ειδικός αναλυτής του κλάδου Lars Jensen, CEO της Vespucci Maritime, στο τελικό σπριντ η ναυτιλιακή εταιρεία της Γενεύης, η MSC αγοράζοντας την Log-In – Logistica Intermodal Sa, μια βραζιλιάνικη εταιρεία που δραστηριοποιείται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε περιφερειακή βάση, αγόρασε και την απαραίτητη χωρητικότητα για να βρεθεί στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών (liners).
Έτσι όπως επισημαίνει ο αναλυτής στην Lloyd’s Loading List, σύμφωνα με την Alphaliner η Maersk μέχρι σήμερα έχει χωρητικότητα 4.264.054 Teu, και η Msc 4.256.172 Teu. Με την απόκτηση της Log -In η MSC θα αναλάβει άλλα επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας 15.462 Teu. Έτσι η MSC έχει ήδη ουσιαστικά 4.271.634 TEU, ή 7.580 Teu, περισσότερα από την δανέζικη ναυτιλιακή.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών