Για 7.500 «κουτιά» η MSC φαίνεται να περνάει μπροστά από την Maersk, λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου.
Η μάχη για την πρωτιά, των δυο ναυτιλιακών γιγάντων που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, σε ότι αφορά το μέγεθος του στόλου τους κρατάει πολλά χρόνια, με την Maersk εκ Δανίας να προηγείται τα τελευταία χρόνια κατέχοντας την πρώτη θέση και την Ιταλοελβετική MSC να ακολουθεί.
Όμως όπως αναφέρει ο ειδικός αναλυτής του κλάδου Lars Jensen, CEO της Vespucci Maritime, στο τελικό σπριντ η ναυτιλιακή εταιρεία της Γενεύης, η MSC αγοράζοντας την Log-In – Logistica Intermodal Sa, μια βραζιλιάνικη εταιρεία που δραστηριοποιείται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε περιφερειακή βάση, αγόρασε και την απαραίτητη χωρητικότητα για να βρεθεί στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών (liners).
Έτσι όπως επισημαίνει ο αναλυτής στην Lloyd’s Loading List, σύμφωνα με την Alphaliner η Maersk μέχρι σήμερα έχει χωρητικότητα 4.264.054 Teu, και η Msc 4.256.172 Teu. Με την απόκτηση της Log -In η MSC θα αναλάβει άλλα επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας 15.462 Teu. Έτσι η MSC έχει ήδη ουσιαστικά 4.271.634 TEU, ή 7.580 Teu, περισσότερα από την δανέζικη ναυτιλιακή.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International