To ΤikTok ήταν ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις το 2021, νικώντας ακόμη και την Google
Σύμφωνα με την Cloudflare, νέα έρευνα δείχνει ότι η εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο βρισκόταν στην κορυφή των τσαρτ τον Φεβρουάριο, παραμένοντας, γενικά, στην πρώτη θέση των κατατάξεων από τον Αύγουστο και έπειτα
Το TikTok ήταν πραγματικά παντού τη φετινή χρονιά.
Η εφαρμογή, γνωστή για τα ανόητα χορευτικά βίντεό της, ήταν ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις, παγκοσμίως, στο Διαδίκτυο, για το 2021, ξεπερνώντας τον περσινό ηγέτη, την Google, της Alphabet, σύμφωνα με την εταιρεία υποδομής cloud, Cloudflare, η παρακολουθεί την κυκλοφορία στο Διαδίκτυο.
Η εφαρμογή, που ανήκει στην ByteDance Ltd., με έδρα το Πεκίνο, σημείωσε ραγδαία άνοδο, προσελκύοντας περισσότερους χρήστες με τον μυστικό αλγόριθμό της, ο οποίος προβάλλει σε κάθε χρήση τα βίντεο που θα ήθελε o ίδιος να δει. Έχει κάνει γνωστούς τους influencer χορού, Addison Rae και Charli D’Amelio, δίνοντάς τους την ευκαιρία να πάρουν ρόλους σε τηλεοπτικές εκπομπές, διαφημίσεις και ταινίες.
Στις αρχές του φετινού έτους, η TikTok εκτίμησε ότι είχε περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες.
Όπως και άλλοι ιστότοποι μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έτσι και το TikTok έχει κι αυτό τη σκοτεινή του πλευρά. Οι αλγόριθμοι της εφαρμογής κοινής χρήσης βίντεο μπορούν να οδηγήσουν ανηλίκους σε προβολή βίντεο που να περιέχουν σεξ, ναρκωτικά ή να σχετίζονται με διατροφικές διαταραχές, σύμφωνα με έρευνες της Wall Street Journal.
Η TikTok δεν προέβη σε περαιτέρω σχολιασμούς την Τετάρτη.
Η Cloudflare εκτίμησε ότι το TikTok άρχισε για πρώτη φορά να βρίσκεται στην κορυφή των τσαρτ ως ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις παγκοσμίως, τον Φεβρουάριο. Ωστόσο, η δημοτικότητά του αυξήθηκε τον Αύγουστο και, έπειτα, διατήρησε την πρώτη θέση και για το υπόλοιπο έτος.
Για την κατάταξή της, η Cloudflare ισχυρίσθηκε ότι χρησιμοποιεί δεδομένα τα οποία βασίζονται σε παγκόσμια μοτίβα κυκλοφορίας στο Διαδίκτυο, μεταξύ των οποίων οι εφαρμογές αλλά και η επισκεψιμότητα ενός ιστότοπου μέσω κάποιου προγράμματος περιήγησης ιστού.
Το TikTok κατέλαβε την έβδομη θέση στην κατάταξη, πέρυσι, ωστόσο, η Cloudflare κατέγραψε μόνο τους τελευταίους τέσσερις μήνες του 2020, καθώς άρχισε να παρακολουθεί την κυκλοφορία στον Διαδίκτυο τον Σεπτέμβριο του 2020.
Η Google, η οποία περιλαμβάνει τη λειτουργία αναζήτησής της, τους χάρτες της, το εργαλείο μετάφρασης και άλλες υπηρεσίες, κατέλαβε τη δεύτερη θέση, τη φετινή χρονιά. Ακολούθησαν το Facebook της Meta Platforms, η Microsoft, η Apple, η Amazon, η Netflix, το YouTube της Alphabet, το Twitter και το WhatsApp της Meta, σύμφωνα με την Cloudflare.
Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης Instagram της Meta κατέλαβε χαμηλότερη θέση στη λίστα του 2021 και αντικαταστάθηκε από την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp, σύμφωνα με την Cloudflare.
Μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο
Η Αμερική θέλει τον Τραμπ – χωρίς αν ή αλλά…
Η πιθανή επανεκλογή του είναι μια υπαρξιακή καταστροφή για τους Δημοκρατικούς και μια ιστορική αλλαγή του παιχνιδιού για τους συμμάχους των ΗΠΑ
Πέντε «καυτές πατάτες» για τον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ
Η νέα κυβέρνηση πρέπει να βρει έναν τρόπο να διατηρήσει την ανάπτυξη ενώ θα επανατοποθετήσει την οικονομία
Γιατί οι ισχυροί brokers χάνουν τον έλεγχό τους στην πολιτική των ΗΠΑ
Η αλλαγή της στάσης τους δείχνει πώς ο φόβος έχει ξεπεράσει την ελπίδα στην πολιτική των ΗΠΑ, ακόμη και στις αίθουσες συνεδριάσεων
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Η Adidas ξεπερνά τη Nike - Και η επιστροφή της έχει εμπόδια
Το ερώτημα πλέον δεν είναι πόσο γρήγορα μπορεί να ανακάμψει η Adidas, αλλά πόσο καιρό μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της
Η εταιρική Γερμανία πωλείται
Οι γερμανικές εταιρείες έχουν γίνει σχετικά μικρές και σχετικά φθηνές
Το νέο αφεντικό της Nike θα μπορούσε να εξετάσει το ενδεχόμενο να γίνει Big Sneaker
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το μερίδιο αγοράς της Nike έχει υποχωρήσει από 9,5% το 2014 σε 7,5% το 2023
Ο πληθωρισμός δεν έχει πεθάνει, απλώς αναπαύεται - Το déjà vu του '70
Σήμερα δεν είναι redux του 1973. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες ομοιότητες
Αν είσαι τόσο χαρούμενος, γιατί αγοράζεις τόσο χρυσό;
Το ράλι που δεν θα σταματήσει