
Το «All I Want For Christmas Is You» της Μαράια Κάρει εξακολουθεί να ακούγεται, έχοντας φανατικούς οπαδούς, αλλά και πολέμιους…
Η φαινομενικά διαχρονική αυτή μελωδία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στα ερτζιανά το 1994, αλλά χρειάστηκαν 25 χρόνια για να φτάσει τελικά το νούμερο ένα στη λίστα Billboard Hot 100 το 2019.
Το τραγούδι ανέβηκε ξανά σε αυτή την κορυφαία θέση τον Δεκέμβριο του 2020 και μόλις χθες έφτασε στο νούμερο ένα για τρίτη φορά. Κι έγινε το πρώτο τραγούδι στην ιστορία του chart που κατέκτησε την πρώτη θέση σε τρεις ξεχωριστές χρονιές.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα μουσικών αναλυτικών στοιχείων Chartmetric, το «All I Want for Christmas» ανεβαίνει συνεχώς σε δημοτικότητα στο Spotify τόσο μετά το Halloween όσο και μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Μέχρι στιγμής, το τραγούδι έχει πάνω από 975 εκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα, με τροχιά να ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο μέχρι την Πρωτοχρονιά, πρόσθεσε η εταιρεία.
Μόνο την περασμένη εβδομάδα (10-16 Δεκεμβρίου), ο ύμνος των διακοπών της Κάρεϊ συγκέντρωσε κατέγραψε 37,6 εκατομμύρια streams στις ΗΠΑ (αύξηση 16%), 26,1 εκατομμύρια εντυπώσεις κοινού στο ραδιόφωνο (αύξηση 7%) και πούλησε 7.400 λήψεις (αύξηση 7%), αποκάλυψε το Billboard, επικαλούμενος δεδομένα της MRC.
Η Μαράια Κάρει έχει ονομαστεί «Βασίλισσα των Χριστουγέννων» χάρη στο επιτυχημένο τραγούδι της ‘All I Want for Christmas is You’
Σύμφωνα με τα MRC Data, η Κάρει κερδίζει τουλάχιστον 1σεντ κάθε φορά που παίζει το τραγούδι. Το 2019, κέρδισε 1,7 εκατομμύρια δολάρια μόνο από streams. Το 2020, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε σε 1,9 εκατομμύρια δολάρια. Η ποπ σταρ αναμένεται να κερδίσει ακόμα περισσότερα φέτος, καθώς το streaming συνεχίζει να αυξάνει τα ποσοστά των δικαιωμάτων και να προσθέτει παθητικά έσοδα στους μισθούς των καλλιτεχνών.
Συνολικά, η Κάραι έχει συγκεντρώσει πάνω από 60 εκατ. δολάρια με την πάροδο των ετών, μόνο από το streaming, το οποίο δεν περιλαμβάνει καν επιπλέον μετρητά μέσω πωλήσεων άλμπουμ, downloads, αδειών χρήσης και άλλων τύπων δικαιωμάτων εκμετάλλευσης.
Είναι ένα πολιτιστικό φαινόμενο, καθώς το κομμάτι αυτό έχει εμπνεύσει ένα παιδικό βιβλίο , μια ταινία κινουμένων σχεδίων , ένα νέο ντοκιμαντέρ της Amazon Music, και προσοδοφόρα brand deals.
Και η «δράση» του τραγουδιού εκτείνεται πέρα από τη μουσική. Τα McDonalds ανακοίνωσαν ένα «Μενού Μαράια» για τις γιορτές, με ένα διαφορετικό, δωρεάν προϊόν από το μενού που μπορούν να απολαύσουν οι καταναλωτές κάθε μέρα μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων — με ελάχιστη αγορά 1 $ στην εφαρμογή McDonald’s για κινητά.


Latest News

Φεύγει ο επικεφαλής εμβολίων της FDA και οι μετοχές φαρμακοβιομηχανιών γίνονται... συντρίμμια
Ο Μαρκς επέβλεψε την έγκριση των εμβολίων κατά της COVID-19 ως επικεφαλής του Κέντρου Βιολογικής Αξιολόγησης και Έρευνας του FDA

Η «χρυσή» Euroleague - Από τον Ναν και τον Βεζένκοφ στα 2.600.000 του Σλούκα
Πόσοι Έλληνες βρίσκονται στη λιστα με τους δέκα πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες στη Euroleague

Πέθανε ο Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν
O ηθοποιός Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν πέθανε σε ηλικία 90 ετών

Νταν Κιούριακ: Οι Καναδοί αισθάνονται ότι έχουν δεχτεί επίθεση
Δύο χρόνια ανάπτυξης θα κοστίσουν οι δασμοί που επιβάλλουν οι ΗΠΑ στον Καναδά δηλώνει στη συνέντευξή του στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» ο συνεργάτης του CD Howe Institute

Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νέα Υόρκη – «Παίρνουμε ευρωπαϊκά και πρωταγωνιστούμε σε όλη την Ευρώπη» (pics+vid)
Ο σύνδεσμος φιλάθλων του Ολυμπιακού στη Νέα Υόρκη, βράβευσε τον ηγέτη της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Αλλαγή ώρας: Γιατί γίνεται πάντα Κυριακή – Πότε γυρίζουμε τα ρολόγια μας μπροστά
Η αλλαγή ώρας μπορεί να αναστατώσει το σώμα μας, να προκαλέσει αϋπνίες, ημικρανίες και πονοκεφάλους

Το Χόλιγουντ «συμμορφώνεται προς τας υποδείξεις» της νέας εποχής Τραμπ
Ο τυφώνας Τραμπ οδηγεί και σε αλλαγές στο Χόλιγουντ - Τι ζητούν τώρα οι εταιρείες από τους δημιουργούς

Τίμησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη ο Σύνδεσμος φιλάθλων Ολυμπιακού Νέας Υόρκης
Κεντρικό πρόσωπο στις εορταστικές εκδηλώσεις στη Νέα Υόρκη ο ηγέτης του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης

Τα σχέδια του ΝΒΑ για επέκταση στην Ευρώπη
Το NBA σχεδιάζει την δημιουργία νέου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Ευρώπη εκ του μηδενός

Μπαίνει ο… ήλιος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο – Η συμφωνία της UEFA με την SolarPower
Πώς θα «πρασινίσουν» τα γήπεδα - Στα θρανία οι ομάδες για σεμινάρια από τη SolarPower