Στο εργοστάσιο της Boeing Co του μέλλοντος, τρισδιάστατα σχέδια μηχανικής θα αδελφοποιηθούν με ρομπότ που μιλούν μεταξύ τους, ενώ οι μηχανικοί σε όλο τον κόσμο επικοινωνούν μεταξύ τους με τα ακουστικά της Microsoft αξίας 3.500 δολαρίων.
Όπως επισημαίνει το Reuters, αυτό είναι ένα μόνο στιγμιότυπο της νέας φιλόδοξης στρατηγικής της Boeing για την ενοποίηση των εκτεταμένων δραστηριοτήτων σχεδιασμού, παραγωγής και αεροπορικών υπηρεσιών σε ένα ενιαίο ψηφιακό οικοσύστημα – σε μόλις δύο χρόνια.
Οι επικριτές λένε ότι η Boeing έχει επανειλημμένα κάνει παρόμοιες τολμηρές δεσμεύσεις για μια ψηφιακή επανάσταση, με ανάμεικτα αποτελέσματα. Ωστόσο, οι γνώστες λένε ότι οι πρωταρχικοί στόχοι της βελτίωσης της ποιότητας και της ασφάλειας έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη επείγουσα ανάγκη και σημασία καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει πολλαπλές απειλές.
Ο κατασκευαστής αεροπλάνων μπαίνει στο 2022 παλεύοντας για να επιβεβαιώσει ξανά τη μηχανολογική του κυριαρχία μετά την κρίση του 737 MAX, ενώ θέτει τα θεμέλια για ένα μελλοντικό πρόγραμμα αεροσκαφών την επόμενη δεκαετία – ένα στοίχημα 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στοχεύει επίσης να αποτρέψει μελλοντικά κατασκευαστικά προβλήματα, όπως τα δομικά ελαττώματα που έπληξαν το 787 Dreamliner του το περασμένο έτος.
«Πρόκειται για την ενίσχυση της μηχανικής», είπε ο επικεφαλής μηχανικός της Boeing, Γκρεγκ Χίσλοπ, στο Reuters στην πρώτη του συνέντευξη μετά από σχεδόν δύο χρόνια. «Μιλάμε για αλλαγή του τρόπου που εργαζόμαστε σε ολόκληρη την εταιρεία».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Airbus, Guillaume Faury, πρώην επικεφαλής έρευνας αυτοκινήτων, έχει δεσμευτεί να «εφεύρει νέα συστήματα παραγωγής και να αξιοποιήσει τη δύναμη των δεδομένων» για να βελτιστοποιήσει το βιομηχανικό της σύστημα.
Η ταυτόχρονη ώθηση και από τους δύο γίγαντες αεροπλάνων είναι εμβληματική μιας ψηφιακής επανάστασης που συμβαίνει παγκοσμίως, καθώς αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford Motor Co και εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως η μητρική Facebook Meta Platforms Inc μετατοπίζουν την εργασία και το παιχνίδι σε έναν καθηλωτικό εικονικό κόσμο το metaverse.
Πώς λειτουργεί λοιπόν το metaverse – ένας κοινός ψηφιακός χώρος που χρησιμοποιεί συχνά εικονική πραγματικότητα ή επαυξημένη πραγματικότητα και είναι προσβάσιμος μέσω του διαδικτύου – στην αεροπορία;
Όπως η Airbus, το ιερό δισκοπότηρο της Boeing για το επόμενο νέο της αεροσκάφος είναι να κατασκευάσει και να συνδέσει εικονικά τρισδιάστατα «ψηφιακά δίδυμα» αντίγραφα του τζετ και του συστήματος παραγωγής που μπορεί να εκτελέσει προσομοιώσεις.
Οι ψηφιακές μακέτες υποστηρίζονται από ένα «ψηφιακό νήμα» που συρράπτει κάθε πληροφορία για το αεροσκάφος από την αρχή του – από τις απαιτήσεις των αεροπορικών εταιρειών, έως εκατομμύρια εξαρτήματα, έως χιλιάδες σελίδες εγγράφων πιστοποίησης – που εκτείνεται βαθιά στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Latest News
Ο Τραμπ αποκλείει τη συμμετοχή του Ντίμον στην κυβέρνηση - Η ανάρτηση στο Truth Social
«Ευχαριστώ τον Τζέιμι Ντίμον για την εξαιρετική του υπηρεσία στη χώρα μας!», έγραψε ο νεοεκλεγής Ντόναλντ Τραμπ
«Δεν θα βιαστούμε να μειώσουμε τα επιτόκια» διαμηνύει ο Πάουελ
Ο πρόεδρος της Fed προειδοποιεί ότι η πορεία προς τη μείωση του πληθωρισμού θα είναι «ανώμαλη»
Γαλλία και Ιταλία: Ανάγκη για ταχύτερη δημοσιονομική εξυγίανση - Ανάλυση Alpha Bank [γραφήματα}
Η ανάλυση της τράπεζας λαμβάνει υπόψη το δημοσιονομικό πεδίο που επικρατεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Οι 10 επικίνδυνες εβδομάδες στον κόσμο - Το «κενό» των ΗΠΑ
Τι βλέπει ο Economist για το «κενό» που θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι «αντίπαλοι» των ΗΠΑ - Η αναγκαία συνεργασία μεταξύ Μπάιντεν και Τραμπ
Η Κίνα «εξοπλίζεται» για εμπορικό πόλεμο με τον Τραμπ - Το «οπλοστάσιο» του Πεκίνου
Η κυβέρνηση του Σι Τζινπίνγκ είναι αποφασισμένη να μην βρεθεί απροετοίμαστη αυτήν τη φορά, όπως το 2016, κατά την πρώτη διακυβέρνηση Τραμπ
To στοίχημα των 625.000 ευρώ: Tα δύο σενάρια για τη μείωση των επιτοκίων
Τα τολμηρά στοιχήματα στην αγορά των δικαιωμάτων προαίρεσης που αφήνουν πίσω την παραδοσιακή μείωση των ευρωεπιτοκίων κατά 25 μ.β.
Επιτέλους, βάλτε φρένο στο «φρένο του χρέους»
Οι θιασώτες της δημοσιονομικής πειθαρχίας συνειδητοποιούν ότι δεν μπορούν να κυβερνήσουν με το «φρένο του χρέους» να τους δένει τα χέρια. Καιρός ήταν, σχολιάζει ο Γιάννης Παπαδημητρίου.
Η Ιταλία πουλά το μερίδιό της στην παλαιότερη τράπεζα του κόσμου -Το placement της Monte dei Paschi
Η ιταλική κυβέρνηση προχωρά σε placement του μεγαλύτερου μέρος του εναπομείναντος μεριδίου της στη Monte dei Paschi
Πρόστιμο 798 εκατ ευρώ της ΕΕ στη Meta για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης
Η Meta συνέδεσε την υπηρεσία Facebook Marketplace με το Facebook και επέβαλε αθέμιτους εμπορικούς όρους σε άλλους παρόχους, ηταν η δήλωση της ΕΕ
Βελτιωμένες προοπτικές για τις τουρκικές τράπεζες βλέπει ο Fitch
Ο Fitch αναφέρει μειωμένους κίνδυνους αναχρηματοδότησης και βελτίωση της εμπιστοσύνης των επενδυτών, παρά τις οικονομικές προκλήσεις