Δεν αποφασίζει η γερμανική κυβέρνηση για την κατεύθυνση των ροών του φυσικού αερίου, αλλά οι εταιρίες πώλησης και οι υπεύθυνοι της αγοράς, τόνισε η εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομίας ‘Ανικα ‘Αινχορν, απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς της Μόσχας, η οποία επέρριψε στο Βερολίνο μερίδιο της ευθύνης για την αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου στην Ευρώπη.
«Στη Γερμανία, η αγορά φυσικού αερίου δεν ρυθμίζεται από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση, αλλά από τους εμπόρους και τους υπεύθυνους της αγοράς. Εδώ λοιπόν δεν αποφασίζει η Γερμανία, δηλαδή η ομοσπονδιακή κυβέρνηση, για την κατεύθυνση των ροών», τόνισε η κυρία ‘Αινχοιρν και αρνήθηκε να σχολιάσει «μεμονωμένες δηλώσεις και δηλώσεις από την πλευρά της Ρωσίας» για το θέμα. Η εκπρόσωπος διαβεβαίωσε πάντως ότι δεν αναμένεται έλλειψη φυσικού αέριου και αξιολόγησε ως κατοχυρωμένη την ασφάλεια εφοδιασμού της αγοράς, ενώ σημείωσε ότι, «εξ όσων γνωρίζει η κυβέρνηση», η Ρωσία ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που απορρέουν από τις συμφωνίες, «αλλά αρμόδιοι για την παραγγελία και το πώς διοχετεύεται το αέριο στην αγορά είναι οι έμποροι».
Πούτιν: Η Μόσχα δεν εκμεταλλεύεται πολιτικά το θέμα της ενέργειας
Πριν από λίγες ημέρες ο Πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν επέρριψε στην Ευρωπαϊκή Ένωση την ευθύνη για τις υψηλές τιμές φυσικού αερίου στην Ευρώπη, ενώ κατηγόρησε τη Γερμανία ότι αντί να ανακουφίζει την ευρωπαϊκή αγορά, μεταπωλεί ρωσικό αέριο στην Πολωνία και στην Ουκρανία. Ο Ρώσος Πρόεδρος απέρριψε ακόμη κατηγορηματικά τις υποθέσεις ότι η Μόσχα εκμεταλλεύεται πολιτικά το θέμα της ενέργειας και διαβεβαίωσε ότι από τη ρωσική πλευρά τηρούνται όλες οι σχετικές συμφωνίες. Επιπλέον, ο Πρόεδρος Πούτιν σημείωσε ότι η καθυστέρηση στη λειτουργία του Nord Stream 2, ο οποίος θα μεταφέρει φυσικό αέριο από τη Σιβηρία στη Γερμανία μέσω της Βαλτικής Θάλασσας και έχει ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο αλλά αναμένει το πράσινο φως από τις ρυθμιστικές αρχές του Βερολίνου και της ΕΕ, προκαλεί περαιτέρω προβλήματα και συμβάλλει στην άνοδο των τιμών. «Κόβουν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονται», είπε χαρακτηριστικά, αναφερόμενος σε όσους διαφωνούν με τη λειτουργία του αγωγού και κυρίως στην Ουκρανία. Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης NDR, η ολοκλήρωση των διαδικασιών δεν αναμένεται πριν από τα μέσα του επόμενου έτους.
Latest News
Η Tesla κυκλοφόρησε την πρώτη της... φιγούρα δράσης - Πότε έρχεται το ανθρωπόμορφο ρομπότ
Το Tesla Bot Action Figure ξεκίνησε να πωλείται πρόσφατα στον ιστότοπο του κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων
Στη «μέγγενη» το Adani Group - Πτώση ομολόγων και μετοχών για δεύτερη ημέρα
Οι μετοχές του ομιλου Adani Group έχουν χάσει 28 δισ. δολάρια σε αξία - Η S&P λέει ότι θα είναι δύσκολη η χρηματοδότηση
Η Gap εκτοξεύεται - Όλα τα βλέμματα στον νέο CEO
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Παρέμβαση της κεντρικής τράπεζας για την προστασία του νομίσματος στην Ινδία
Η ισοτιμία της ρουπίας δημιουργεί συνθήκες στην Ινδία για κερδοσκοπικά στοιχήματα
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα