Μία σειρά από σποτάκια με το χρώμα των διαφορετικών αγορών της πόλης, που προβάλλουν μέλη του συλλόγου που δραστηριοποιούνται σε αυτές, ανέλαβε να δημιουργήσει σε τακτά χρονικά διαστήματα ο Eμπορικός Σύλλογος Αθηνών.

Το πρώτο video που ήδη αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, αναφέρεται στις οδούς Βουκουρεστίου, Βαλαωρίτου, Κριεζώτου και Αμερικής. Θα ακολουθήσουν και άλλες περιοχές όπως το εμπορικό τρίγωνο, η Ομόνοια, η Πατησίων, το Κολωνάκι, το Παγκράτι, η Πλάκα, το Μοναστηράκι κ.λπ.

«Η ενέργεια έχει στόχο να προβάλει τις επιμέρους εμπορικές περιοχές και να φέρει κοντά τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών με τους καταναλωτές. Κύριο θέμα είναι ο άνθρωπος έμπορος και το κατάστημά του. Η ανθρώπινη επαφή, η ευγένεια, ο επαγγελματισμός και τα προϊόντα υψηλής ποιότητας, αποτελούν χαρακτηριστικά που δίνουν ξεχωριστό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και στις δύσκολες αυτές ημέρες οφείλουμε να τα αναδείξουμε», επισημαίνει ο ΕΣΑ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Επιχειρήσεις: Αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή

Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη