Ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών είχε την τιμή να διοργανώσει την τελευταία εκδήλωση διάδοσης της δράσης Poseidon Med II, μόλις μία εβδομάδα πριν από την ολοκλήρωσή της. Ο δορυφορικός λιμένας του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος από την ΕΕ συγκέντρωσε βασικούς ενδιαφερόμενους και τοπικούς φορείς για να ενημερωθούν για τα ορόσημα της συγχρηματοδοτούμενης από την Ε.Ε. Δράση και να υποβάλουν την τελική τους ανατροφοδότηση στους εκπροσώπους του Οργανισμού Lloyd’s Register και των Rogan & Συνεργάτες, οι οποίοι είναι επίσης εταίροι στο Poseidon Med II.
Ο κ. Σταύρος Αντύπας, Διευθυντής Ανάπτυξης και Διευθυντής Έργου εκ μέρους του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, σημείωσε ότι ο Οργανισμός Λιμένος θα επιδιώξει ευκαιρίες χρηματοδότησης εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας προκειμένου να προχωρήσουν τα απαραίτητα έργα υποδομής.
Στη συνέχεια αφού παρουσιάστηκε η θέση για τον ανεφοδιασμό LNG εντός του λιμένα και εξηγήθηκε το πώς επιλέχθηκε ως η βέλτιστη λύση, οι συμμετέχοντες συζήτησαν το σενάριο συνύπαρξης αγωγών και πλοίων ανεφοδιασμού για την προμήθεια LNG. Η κα Άννα Αποστολοπούλου, EU Projects Leader & Offshore Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Ισραήλ, και Project Manager της Δράσης για λογαριασμό του Lloyd’s Register, διευκρίνισε ότι ο ανεφοδιασμός δεν θα «ενοχλήσει» καμία από τις άλλες ταυτόχρονες επιχειρήσεις που πραγματοποιούνται εντός του λιμένα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε εισερχόμενο πλοίο θα ελλιμενίζεται στην προβλεπόμενη θέση και το πλοίο τροφοδοσίας LNG θα προχωρά στον ανεφοδιασμό παράλληλα με οποιεσδήποτε εργασίες φόρτωσης/εκφόρτωσης πραγματοποιούνται εντός της περιοχής του λιμένα.
Οι παρουσιάσεις επικεντρώθηκαν επίσης στα βασικά χαρακτηριστικά του LNG, στο Προεδρικό Διάταγμα για τoν ασφαλή ανεφοδιασμό πλοίων με LNG, στις εκπαιδευτικές ικανότητες, στα εγχειρίδια λιμένων και στο masterplan του λιμένα για την υποδοχή του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Από την πλευρά του ο κ. Παναγιώτης Τσώνης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών καλωσόρισε θερμά τους συμμετέχοντες στην ψηφιακή εκδήλωση ευχαριστώντας όλους τους εταίρους για τα παραδοτέα και τις μελέτες που πραγματοποιήθηκαν που θα προσφέρουν την ευκαιρία στο λιμάνι να γίνει μέρος της νέας πράσινης εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ