
Η νέα έρευνα του Kaspersky Safe Kids αποκάλυψε το διαδικτυακό περιεχόμενο για το οποίο ενδιαφέρθηκαν περισσότερο τα παιδιά το φθινόπωρο του 2021. Όσον αφορά τα παιχνίδια, τα παιδιά έψαχναν συχνά για το Genshin Impact και το Poppy Playtime. Τα πιο δημοφιλή παιχνίδια μεταξύ των παιδιών φάνηκε να είναι η Barbie και τα Lego. Επιπλέον, οι Coldplay έγιναν εξαιρετικά δημοφιλείς στα παιδιά μετά από μια συνεργασία με το K-Pop συγκρότημα BTS.
Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα – όπως αναζητήσεις καθώς και τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές Android και κατηγορίες ιστότοπων – τα οποία παρέχονται στο σύνολό τους εθελοντικά από χρήστες του Kaspersky Safe Kids, με σκοπό τη διερεύνηση των βασικών ενδιαφερόντων και των αναγκών των παιδιών μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2021.
Παιχνίδια
Το gaming φάνηκε να είναι το πιο δημοφιλές θέμα στο YouTube αυτό το φθινόπωρο, αντιπροσωπεύοντας το 28,4% του συνόλου των αναζητήσεων.
Δύο νέες επιλογές εισήλθαν στις κορυφαίες αναζητήσεις παιχνιδιών φέτος – το Genshin Impact και το Poppy Playtime. Το Minecraft ήρθε δεύτερο με 22,4%. Επιπλέον, η σειρά Let’s Play του Minecraft αποδείχθηκε πιο δημοφιλής από το Roblox, του οποίου το μερίδιο των αναζητήσεων ήταν 5,9%. Παράλληλα, τα κορυφαία κανάλια gaming στο YouTube ήταν τα MrBeast, EdisonPts και Paluten.
Μουσική
Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με τη μουσική κατέλαβαν τη δεύτερη θέση ως προς τον αριθμό των αναζητήσεων στο YouTube με μερίδιο 19,1%. Οι πιο δημοφιλείς μουσικοί ήταν οι BTS, BlackPink, Lil Nas X, Ariana Grande και Twice. Τα πιο γνωστά τραγούδια ήταν το CKay – Love Nwantiti, και δύο νέα κομμάτια από ένα από τα μέλη των BlackPink, τη LISA – «LALISA» και «MONEY».
Είναι ενδιαφέρον ότι η K-Pop εξακολούθησε να είναι δημοφιλής στα παιδιά. Χάρη στην κοινή επιτυχία My Universe με το κορεατικό συγκρότημα BTS, οι Coldplay, που δεν είχαν εμφανιστεί στο παρελθόν, ξαφνικά ανέβηκαν στη σφαίρα των ενδιαφερόντων των παιδιών.
Ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές
Το 12,1% του συνόλου των αναζητήσεων αφορούσε ταινίες, κινούμενα σχέδια και τηλεοπτικές εκπομπές. Τα παιδιά αναζητούσαν πιο συχνά κινούμενα σχέδια – το ποσοστό των αναζητήσεων ήταν 56,4%. Τα περισσότερα παιδιά αναζήτησαν τα Peppa Pig και Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir. Το ποσοστό των αναζητήσεων για τηλεοπτικές εκπομπές ήταν 35,3%. Κυρίαρχες ήταν η γερμανική εκπομπή Hilf mir is the! Jung, pleite, verzweifelt και Berlin tag und nacht, το κορεατικό δράμα A Beauty of Revenge και ο Mr. Bean. Όσον αφορά τις ταινίες, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν κυρίως για το Venom: Let There Be Carnage και το Spider-Man: No Way Home.
Παιχνίδια και δώρα
Όσον αφορά τις αναζητήσεις που σχετίζονται με παιχνίδια και πιθανά δώρα, τα LEGO και η Barbie αναδείχθηκαν κυρίαρχοι. Από την εκπαιδευτική σφαίρα, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για τον κόσμο των ζώων και τα πειράματα στη χημεία και τη φυσική. Αυτές οι αναζητήσεις θα διευκολύνουν τους γονείς να επιλέξουν δώρα με βάση τα ενδιαφέροντα των παιδιών τους.
Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Τι περιμένουν οι επενδυτές απο τον Ιλον Μασκ ;
Απαντήσεις για την πτώση των πωλήσεων αλλά και για την παραγωγή ενός φθηνότερου μοντέλου της Tesla αναμένουν οι επενδυτές

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα