Για τα νέα μέτρα που ανακοίνωσε χθες η κυβέρνηση στη σκιά της εξάπλωσης της παραλλαγής Όμικρον μίλησε το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.
Σχολιάζοντας την αλλαγή του ωραρίου λειτουργίας σε εστίαση και διασκέδαση από τις 3 Ιανουαρίου, ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε ότι «η εστίαση δεν θα έχει ζημία, τα κέντρα διασκέδασης πράγματι θα υποστούν». Μάλιστα, χαρακτήρισε σχετικά ήπια τα μέτρα και εκτίμησε ότι θα πλήξουν λίγο την εστίαση, πρσοσθέτοντας πως δεν έχει μπει ζήτημα πληρότητας αυτήν τη στιγμή.
Απαντώντας στην κριτική ότι τα μέτρα θα μπορούσαν να παρθούν τώρα λόγω του υψηλού αριθμού κρουσμάτων, ανέφερε ότι «ασφαλώς και κολλάει η πανδημία και αυτή τη βδομάδα, ωστόσο δεν θα τηρούσε κανένας τα μέτρα την Πρωτοχρονιά. Ξέρετε κανέναν στην Ελλάδα να θέλει να μείνει σπίτι του; Στην πολιτική πρέπει να έχουμε ρεαλισμό. Η κοινωνία δεν είναι διατεθειμένη να μείνει μέσα».
Όπως εξήγησε ο υπουργός Ανάπτυξης, φαίνεται ότι αυξάνεται ο αριθμός των κρουσμάτων αλλά δεν πιέζεται το σύστημα υγείας.
«Αφήσαμε ανοιχτά γιατί δεν έχει ξεκινήσει η πίεση στο σύστημα υγείας και σεβόμστε τους επιχειρηματίες. Κάνω έκκληση στους νέους εάν έχουν βγει σε νυχτερινά κέντρα να αποφύγουν τη συνάντηση με μεγαλύτερους», σημείωσε.
«Το κύμα είναι εδώ, τις επόμενες δύο-τρεις εβδομάδες τα κρούσματα θα ανεβαίνουν και θα σπάσουμε τα ρεκόρ όπως γίνεται και στις άλλες χώρες», συμπλήρωσε.
Σχετικά με τον περιορισμό της παρουσίας των φιλάθλων στα γήπεδα, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι στα γήπεδα δεν τηρούνται τα μέτρα επισημαίνοντας: «Οι ομάδες και η αστυνομία λένε ότι δεν μπορούν να το ελέγξουν, τώρα δεν θα μπαίνουν».
Για την εκτόξευση των τιμών στις μάσκες, ο υπουργός υπογράμμισε ότι δεν έχει παρατηρηθεί στα φαρμακεία παράβαση στις τιμές, σημειώνοντας ότι τα φαινόμενα αισχροκέρδειας παρατηρήθηκαν σε ιστοσελίδες. «Χθες πήραμε τα τιμολόγια αγοράς προϊόντων που έβγαζαν προς πώληση σε διαφορετική τιμή. Από τον έλεγχο που χρειάζεται περίπου τρεις ημέρες, έαν έχει πάει κάποιος να κερδοσκοπήσει θα εφαρμόσουμε τον νόμο», ανέφερε.
«Μέχρι μεθαύριο το πολύ θα ανακοινώσω και τα πρόστιμα, τα οποία -όπως είπα- θα φτάσουν και το ένα εκατομμύριο ευρώ. Μπορώ να το εξαντλήσω αν πρόκειται για μεγάλη εταιρεία», πρόσθεσε ο υπουργός Ανάπτυξης.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ