Ρούχα και παπούτσια αγόρασαν οι καταναλωτές τον Οκτώβριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, αύξηση 13,1% παρουσίασε τον Οκτώβριο ο δείκτης κύκλου εργασιών στο λιανεμπόριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2021 σημείωσε αύξηση 4,6%.
Ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Οκτώβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2020, παρουσίασε αύξηση 10,1% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2021 αύξηση 4,4%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.
Διαβάστε επίσης: Λιανεμπόριο: 1 στους 2 καταναλωτές θα μειώσει τις δαπάνες για αγορά προϊόντων
Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά τον μήνα Οκτώβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2021 παρουσίασε αύξηση 3,2%.
Η αύξηση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών κατά 13,1% τον μήνα Οκτώβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2020, προήλθε, κυρίως, από τις μεταβολές στις παρακάτω κατηγορίες:
Ωστόσο, το ρεκόρ κρουσμάτων «μούδιασε» τον εμπορικό κόσμο που φοβάται αλυσιδωτές επιπτώσεις στην αγορά λόγω της κακής ψυχολογίας που δεν συνάδει με την γιορτινή ατμόσφαιρα για τα ψώνια των ημερών.
Ο φόβος των καταναλωτών κυριαρχεί απειλώντας τα έσοδα των επιχειρήσεων. Είναι ενδεικτικό ότι τα εμπορικά καταστήματα για να τονώσουν τη ζήτηση ετοιμάζονται για εκπτώσεις από την επόμενη εβδομάδα, δηλαδή μια εβδομάδα νωρίτερα από την προκαθορισμένη έναρξη της σεζόν, τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου.
Latest News
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς