Η Tesla βάζει φρένο στην πρόσβαση σε ηλεκτρονικά παιχνίδια στα οχήματά της
H Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA) ξεκίνησε έρευνα για ένα χαρακτηριστικό που θεωρείται ότι μπορεί να αποσπάσει την προσοχή των οδηγών
Η Tesla περιορίζει την πρόσβαση στα ηλεκτρονικά παιχνίδια που είναι διαθέσιμα στα οχήματά της, απενεργοποιώντας μία λειτουργία που επέτρεπε στους επιβάτες να παίζουν παιχνίδια σε οθόνη αφής, στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ το όχημα βρισκόταν εν κινήσει, σύμφωνα με την κορυφαία αμερικανική ρυθμιστική αρχή ασφάλειας αυτοκινήτου.
Η έρευνα ξεκίνησε έπειτα από ανησυχίες της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (ΝΗΤSA) για το ενδεχόμενο απόσπασης προσοχής του οδηγού.
Για περίπου ένα χρόνο, οι επιβάτες μπορούσαν να παίζουν παιχνίδια σε οθόνη αφής, στο μπροστινό μέρος ορισμένων αυτοκινήτων Tesla, ενώ τα οχήματα ήταν εν κινήσει, ανέφερε η υπηρεσία. Προηγουμένως, τα Tesla έδιναν τη δυνατότητα στους επιβάτες να παίζουν παιχνίδια, μόνο όταν το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ.
Η Τesla δεν προέβη σε περαιτέρω σχολιασμούς σχετικά με την απόφαση αυτή.
Η Tesla έχει διαφωνήσει, αρκετές φορές, με τις ρυθμιστικές αρχές. Στις αρχές του 2021, η εταιρεία εξέφρασε την αντίθεσή της με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ, έπειτα από δήλωση της τελευταίας ότι οι εν λόγω οθόνες αφής αποτελούσαν ελάττωμα των αυτοκινήτων της, αν και συμφώνησε στο να ανακαλέσει περίπου 135.000 σεντάν Model S και σπορ οχήματα Model X.
Η εν λόγω υπηρεσία ασφάλειας ανέφερε ότι, στις αρχές της περυσινής χρονιάς, έγινε δέκτης καταγγελίας καταναλωτή για τη δυνατότητα που παρείχε η Τesla στους επιβάτες να παίζουν παιχνίδια εντός των αυτοκινήτων της. Η εταιρεία ανέφερε ότι δεν γνωρίζει για τυχόν ατυχήματα ή τραυματισμούς που να σχετίζονται με αυτό το χαρακτηριστικό των οχημάτων της.
Η Tesla ξεκίνησε ήδη να ζητάει από όσους ήθελαν να παίξουν παιχνίδια στην κεντρική οθόνη αφής, στο μπροστινό μέρος των αυτοκινήτων της, ενώ τα οχήματα ήταν εν κινήσει, να επιβεβαιώσουν ότι ήταν επιβάτες και όχι οι οδηγοί. Τα παιχνίδια που μπορούσαν να παίξουν ήταν πασιέντζα, Sky Force Reloaded και το The Battle of Polytopia. Ορισμένα άλλα παιχνίδια δεν ήταν διαθέσιμα παρά μόνο εάν τα οχήματα ήταν σταθμευμένα.
Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας διερεύνησε, επίσης, το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού της Tesla, γνωστό ως Autopilot, μετά από μια σειρά ατυχημάτων, στα οποία ενεπλάκησαν οχήματα Tesla και ένα ή περισσότερα σταθμευμένα οχήματα έκτακτης ανάγκης.
Μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο
Γιατί τελικά η μεγαλύτερη σύγκρουση του Μασκ είναι με τον Τραμπ
Το αφεντικό της Tesla, Ίλον Μασκ, είναι ήδη βαθιά συνυφασμένο με το κράτος
Η Αμερική θέλει τον Τραμπ – χωρίς αν ή αλλά…
Η πιθανή επανεκλογή του είναι μια υπαρξιακή καταστροφή για τους Δημοκρατικούς και μια ιστορική αλλαγή του παιχνιδιού για τους συμμάχους των ΗΠΑ
Πέντε «καυτές πατάτες» για τον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ
Η νέα κυβέρνηση πρέπει να βρει έναν τρόπο να διατηρήσει την ανάπτυξη ενώ θα επανατοποθετήσει την οικονομία
Γιατί οι ισχυροί brokers χάνουν τον έλεγχό τους στην πολιτική των ΗΠΑ
Η αλλαγή της στάσης τους δείχνει πώς ο φόβος έχει ξεπεράσει την ελπίδα στην πολιτική των ΗΠΑ, ακόμη και στις αίθουσες συνεδριάσεων
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Η Adidas ξεπερνά τη Nike - Και η επιστροφή της έχει εμπόδια
Το ερώτημα πλέον δεν είναι πόσο γρήγορα μπορεί να ανακάμψει η Adidas, αλλά πόσο καιρό μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της