Η Tesla περιορίζει την πρόσβαση στα ηλεκτρονικά παιχνίδια που είναι διαθέσιμα στα οχήματά της, απενεργοποιώντας μία λειτουργία που επέτρεπε στους επιβάτες να παίζουν παιχνίδια σε οθόνη αφής, στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ το όχημα βρισκόταν εν κινήσει, σύμφωνα με την κορυφαία αμερικανική ρυθμιστική αρχή ασφάλειας αυτοκινήτου.

Η έρευνα ξεκίνησε έπειτα από ανησυχίες της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (ΝΗΤSA) για το ενδεχόμενο απόσπασης προσοχής του οδηγού.

Για περίπου ένα χρόνο, οι επιβάτες μπορούσαν να παίζουν παιχνίδια σε οθόνη αφής, στο μπροστινό μέρος ορισμένων αυτοκινήτων Tesla, ενώ τα οχήματα ήταν εν κινήσει, ανέφερε η υπηρεσία. Προηγουμένως, τα Tesla έδιναν τη δυνατότητα στους επιβάτες να παίζουν παιχνίδια, μόνο όταν το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ.

Η Τesla δεν προέβη σε περαιτέρω σχολιασμούς σχετικά με την απόφαση αυτή.

Η Tesla έχει διαφωνήσει, αρκετές φορές, με τις ρυθμιστικές αρχές. Στις αρχές του 2021, η εταιρεία εξέφρασε την αντίθεσή της με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ, έπειτα από δήλωση της τελευταίας ότι οι εν λόγω οθόνες αφής αποτελούσαν ελάττωμα των αυτοκινήτων της, αν και συμφώνησε στο να ανακαλέσει περίπου 135.000 σεντάν Model S και σπορ οχήματα Model X.

Η εν λόγω υπηρεσία ασφάλειας ανέφερε ότι, στις αρχές της περυσινής χρονιάς, έγινε δέκτης καταγγελίας καταναλωτή για τη δυνατότητα που παρείχε η Τesla στους επιβάτες να παίζουν παιχνίδια εντός των αυτοκινήτων της. Η εταιρεία ανέφερε ότι δεν γνωρίζει για τυχόν ατυχήματα ή τραυματισμούς που να σχετίζονται με αυτό το χαρακτηριστικό των οχημάτων της.

Η Tesla ξεκίνησε ήδη να ζητάει από όσους ήθελαν να παίξουν παιχνίδια στην κεντρική οθόνη αφής, στο μπροστινό μέρος των αυτοκινήτων της, ενώ τα οχήματα ήταν εν κινήσει, να επιβεβαιώσουν ότι ήταν επιβάτες και όχι οι οδηγοί. Τα παιχνίδια που μπορούσαν να παίξουν ήταν πασιέντζα, Sky Force Reloaded και το The Battle of Polytopia. Ορισμένα άλλα παιχνίδια δεν ήταν διαθέσιμα παρά μόνο εάν τα οχήματα ήταν σταθμευμένα.

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας διερεύνησε, επίσης, το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού της Tesla, γνωστό ως Autopilot, μετά από μια σειρά ατυχημάτων, στα οποία ενεπλάκησαν οχήματα Tesla και ένα ή περισσότερα σταθμευμένα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

Μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο

Πρόσφατα Άρθρα