Τα… δόντια της στον ανερχόμενο χώρο της ηλεκτροκίνησης δείχνει για τα καλά η γερμανική Daimler με την παγκόσμια διαδικτυακή παρουσίαση του νέου, πρωτότυπου ηλεκτρικού της μοντέλου, του VISION EQXX της Mercedes-Benz. Το μοντέλο… γράφει ιστορία διαθέτοντας μια πρωτοποριακή μπαταρία με επάρκεια άνω των 1.000 χιλιομέτρων.
Ο όμιλος Daimler, που ετοιμάζεται να μετονομαστεί σε Mercedes-Benz επιστρέφοντας στις ρίζες του, έχει δηλώσει πως έχει λίαν φιλόδοξα σχέδια για την μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης δρομολογώντας σημαντικές επενδύσεις άνω των 40 δισ. ευρώ μέχρι το 2030. Στόχος της είναι να κατακτήσει μια από τις κορυφαίες θέσεις στον κλάδο, ανταγωνιζόμενη τις εταιρείες που εξειδικεύονται στην ηλεκτροκίνηση, όπως η Tesla, στρέφοντας σταδιακά το σύνολο της παραγωγής της σε ηλεκτρικά οχήματα. Μάλιστα, για το σκοπό αυτό κατασκευάζει ήδη οκτώ μονάδες παραγωγής ηλεκτρικών μπαταριών.
Digital World Premiere of the VISION EQXX https://t.co/jycbkv7OWr
— Mercedes-Benz (@MercedesBenz) January 3, 2022
Το VISION EQXX σκοπεύει να γίνει αιχμή του δόρατος στη μετάβαση αυτή αποτελώντας το πιο αποτελεσματικό ηλεκτρικό όχημα που έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα η γερμανική εταιρεία, με ενεργειακή κατανάλωση λιγότερο των 10 κιλοβατώρων ανά 100 χιλιόμετρα.
Συγκριτικά το Model S 60 της Tesla καταναλώνει 18,1 κιλοβατώρες για την ίδια απόσταση.
The VISION EQXX is a testament to our goals to “Lead in Electric” and “Lead in Car Software”.
Don’t miss the reveal of a vehicle set to take electric range and efficiency to an entirely new level – live on January 3rd at 6 p.m. CET.#MercedesBenz #VISIONEQXX #EQXX pic.twitter.com/gGKdK301P1
— Mercedes-Benz (@MercedesBenz) January 2, 2022
«Η Mercedes-Benz Vision EQXX είναι το πώς οραματιζόμαστε το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων» σχολίασε χαρακτηριστικά ο CEO της Mercedes-Benz, Όλα Καελένιους.
Η εταιρεία θα ξεκινήσει test-drives του μοντέλου σε διαφορετικά είδη δρόμων, πριν τα τέλη της χρονιάς, με στόχο αρκετά στοιχεία του να αρχίσουν να ενσωματώνονται σε οχήματα της εταιρείας μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια. Πάντως, το ίδιο το Vision δεν είναι βέβαιο πως θα διατεθεί στην αγορά.
Latest News
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»