
Πρωτοφανές ρεκόρ σημείωσαν τα έσοδα από τις διελεύσεις πλοίων στη Διώρυγα του Σουέζ το 2021, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας Οσάμα Ράντι. Πρόκειται για τα υψηλότερα ετήσια έσοδα στην ιστορία της διώρυγας με συνολικά 6,3 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια.
Η ετήσια καθαρή χωρητικότητα στη διώρυγα ήταν πάνω από 1,27 δισεκατομμύρια τόνοι, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο καταγεγραμμένο ρεκόρ.
Ο Ράντι δήλωσε ότι το κανάλι για το έτος 2021 διέσχισσαν 20.694 πλοία και από τις δύο κατευθύνσεις σε σύγκριση με 18.830 πλοία το 2020. Πρόκειται για μια αύξηση 1.864 πλοίων – αύξηση 10 % – όταν η συνολική καθαρή χωρητικότητα του 2020 είχε ανέλθει σε 1,17 δισεκατομμύρια τόνους σημειώνοντας αύξηση 8,5%, κατά 100 εκατομμύρια τόνους.
Τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ το 2021 πέτυχαν σημαντική αύξηση εσόδων (σε δολάρια ΗΠΑ) 12,8%, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται σε 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, έναντι 5,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2020, δηλαδή μια αύξηση 720 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις ναυσιπλοΐας, κατά το 2021 υπήρξε μια σημαντική αύξηση στα ποσοστά διέλευσης διαφόρων τύπων πλοίων σε σύγκριση με το 2020. Χαρακτηριστικά, ο αριθμός των πλοίων LNG αυξήθηκε κατά 36,6 %, και από 686 πλοία το 2020 σε 937 πλοία το 2021.
Τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων που διέρχονται από τη διώρυγα αυξήθηκαν κατά 10,1 % φτάνοντας συνολικά τα 5.186 πλοία έναντι 4.710 το 2020, ενώ τα πλοία χύδην αυξήθηκαν κατά 15,3 %, με 5.893 πλοία έναντι της διέλευσης 5.113 πέρυσι.
Ο Ράντι εξήγησε ότι αυτή η αύξηση αντικατοπτρίστηκε στην επίτευξη μιας έκρηξης στους γενικούς δείκτες των διερχόμενων πλοίων χύδην ως το υψηλότερο ποσοστό που καταγράφηκε στην ιστορία του καναλιού, επιτυγχάνοντας τα υψηλότερα έσοδα που ξεπέρασαν το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων για πρώτη φορά.
Πρόσθεσε ότι η Διώρυγα του Σουέζ απέκτησε περίπου το 15,7 % του συνολικού θαλάσσιου εμπορίου σιτηρών παγκοσμίως, με συνολικό όγκο φορτίου 83,5 εκατομμύρια τόνους.


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ