Πρωτοφανές ρεκόρ σημείωσαν τα έσοδα από τις διελεύσεις πλοίων στη Διώρυγα του Σουέζ το 2021, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας Οσάμα Ράντι. Πρόκειται για τα υψηλότερα ετήσια έσοδα στην ιστορία της διώρυγας με συνολικά 6,3 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια.
Η ετήσια καθαρή χωρητικότητα στη διώρυγα ήταν πάνω από 1,27 δισεκατομμύρια τόνοι, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο καταγεγραμμένο ρεκόρ.
Ο Ράντι δήλωσε ότι το κανάλι για το έτος 2021 διέσχισσαν 20.694 πλοία και από τις δύο κατευθύνσεις σε σύγκριση με 18.830 πλοία το 2020. Πρόκειται για μια αύξηση 1.864 πλοίων – αύξηση 10 % – όταν η συνολική καθαρή χωρητικότητα του 2020 είχε ανέλθει σε 1,17 δισεκατομμύρια τόνους σημειώνοντας αύξηση 8,5%, κατά 100 εκατομμύρια τόνους.
Τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ το 2021 πέτυχαν σημαντική αύξηση εσόδων (σε δολάρια ΗΠΑ) 12,8%, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται σε 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, έναντι 5,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2020, δηλαδή μια αύξηση 720 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις ναυσιπλοΐας, κατά το 2021 υπήρξε μια σημαντική αύξηση στα ποσοστά διέλευσης διαφόρων τύπων πλοίων σε σύγκριση με το 2020. Χαρακτηριστικά, ο αριθμός των πλοίων LNG αυξήθηκε κατά 36,6 %, και από 686 πλοία το 2020 σε 937 πλοία το 2021.
Τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων που διέρχονται από τη διώρυγα αυξήθηκαν κατά 10,1 % φτάνοντας συνολικά τα 5.186 πλοία έναντι 4.710 το 2020, ενώ τα πλοία χύδην αυξήθηκαν κατά 15,3 %, με 5.893 πλοία έναντι της διέλευσης 5.113 πέρυσι.
Ο Ράντι εξήγησε ότι αυτή η αύξηση αντικατοπτρίστηκε στην επίτευξη μιας έκρηξης στους γενικούς δείκτες των διερχόμενων πλοίων χύδην ως το υψηλότερο ποσοστό που καταγράφηκε στην ιστορία του καναλιού, επιτυγχάνοντας τα υψηλότερα έσοδα που ξεπέρασαν το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων για πρώτη φορά.
Πρόσθεσε ότι η Διώρυγα του Σουέζ απέκτησε περίπου το 15,7 % του συνολικού θαλάσσιου εμπορίου σιτηρών παγκοσμίως, με συνολικό όγκο φορτίου 83,5 εκατομμύρια τόνους.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons